Kapitola desátá

2.8K 106 3
                                    

Harry! Vykřikl, nebo spíš zasténal jsem překvapením, když pohnul svými boky proti mně a já nad sebou zase pomalu počal ztrácet kontrolu. Copak, najednou už víš, jak se jmenuju? To bude asi chtít pořádnou odměnu.

Okolo rukou se mi jako dva hadi omotaly dvě sametové stužky a připoutaly mne k čelu postele. Co to sakra, Harry? Vyjekl jsem překvapením, ale to už mě Harry líbal a lehoulince, skoro nepostřehnutelně se o mě třel. Bylo to mučení. A teď už tu odměnu, zašeptal mi mezi našimi polibky a ty poté přesunul na můj krk, kde začal tvořit mnoho znamínek lásky. Vůbec jsem v tom zápalu vášně nepřemýšleli nad jejich možnými důsledky. Ale o tom až později, teď se vraťme k Harrymu okusujícímu můj krk.

Cítil jsem, jak se pomalu posouval dolů, po mém krku až ke klíční kosti. Nahlas jsem zasténal, jak objevil jedno z mých velmi citlivých míst. Jeho rty se proti mé kůži zkřivily do úšklebku, když ze mne vyloudil další a další sten, ale on stále pokračoval níže a níže. U mé levé bradavky se zastavil a obkroužil ji svým horkým jazykem, nemohl jsem se ubránit, a tak mi ze rtů unikl zase jeden sten. Když mi levou bradavku jemně skousl zuby prohnul jsem se jako luk proti jeho obličeji, jak mi to jen ty dvě prokleté sametové stuhy na mých zápěstích dovolovaly.

Teď už jsem hlasitě vzdychal na celou Komnatu nevyšší potřeby. A on se nezastavoval, jen neustále zvyšoval moji slast, pokaždé jsem si myslel, že už to více nejde a pak se přesunul na druhou bradavku, začal ji opečovávat, jako tu předtím a tu zase uchopil mezi ukazováček a palec. V jeden moment pak tu levou zmáčkl a na pravou se přisál svou šikovnou pusou. Když opustil moje zmučené a zčervenalé bradavky byl jsem zklamaný, ale to hnedka odeznělo, jak se dotkl svou rukou mého napůl vztyčeného mužství, které začalo okamžitě tvrdnou více a více, pouze pod jeho letmým dotykem.

Zalapal jsem po dechu, když poprvé jazykem přejel po celé mé délce. Moje tělo na něj reagovalo naprosto automaticky, napnul jsem se proti němu a on toho využil, pojal mě celého svými šikovnými ústy. Opět mě vyvedl z míry, myslel jsem si že lepší to už, tentokráte opravdu býti nemůže, ale pak opět přirazil svojí hlavou k mému rozkroku, pojal mě hlouběji, až jsem ho cítil všude a začal sát. Neustále pokračoval neúnavným tempem a já pomyslel, že mu opravdu musím začít říkat Harry častěji, když tohle je odměna. A to sladká.

Dneska na 431 slov. Snad jste si uzili novou cast. Meli by jste zajem o pokracovani?

NezastavitenýKde žijí příběhy. Začni objevovat