No vidíš, řekl jemně, takhle je to mnohem lepší, vypadáš tak mnohem lépe, víc jako člověk a taky víc sexy mrknul na mě a já se v tu chvíli rozhodl ten účes nosit už jen podle něj.
Táhnul mě dál a dál. Šel jsem za ním a pozoroval, jak se jeho svaly pod hábitem napínají, když vybíhal schody. Nakonec jsme se zastavili v sedmém patře a pak mě Harry bohužel pustil a začal chodit sem a tam. Divný. Najednou se před námi objevily dveře, on mě znovu popadl za ruku a vtáhl mě bez okolků dovnitř. Byl tam jen velký krb, který plápolal do přítmí pokoje a dvě sedačky, jedna sametová,červená a druhá temně zelená, kožená. Harry se naprosto automaticky vydal k té červené, posadil se na ní a rukou mi naznačil, abych se k němu přidal.
Po počátečních rozpacích jsem si položil hlavu do jeho klína. Zavřel jsem oči a užíval si, jak mě hladí ve vlasech. Když jsem je opět otevřel, jeho obličej byl jsem pár centimetrů od toho mého. Zhluboka jsem se mu zahleděl do očí, zvednul se na loktech a vtiskl mu lehký polibek na rty. Prohloubil jej a za zátylek si mě přitáhl k sobě, narovnal se a tím mě nasměroval, abych si na něj obkročmo sedl. Na pár chvil jsem se jen jeden druhému koukali do očí na což jsme se začali zuřivě líbat, líbali jsme se tak jako kdyby to mělo být naposledy, jako by Voldemort měl každou chvílí rozrazit dveře. Jeho ruce sklouzly z mých ramen postupně na můj zadek a za ten si mě také přitáhl blíže k sobě. Můj rozkrok se otřel o ten jeho a šlo dost dobře poznat, že i on je vzrušený. Když si mě hrubě přirazil ještě blíže, zasténal jsem se zakloněnou hlavou na celou místnost a Harry jen zavrčel a přitáhl si mě za zátylek blíže. Začal bitvu našich jazyků. Erekce se mi už bolestně ozývala a jemu asi taky, protože jsme se už skoro ani nelíbali, jen jsme se o sebe opírali a vzdychali.
Ruce jsem zabořil do jeho havraních sametových vlasů, ani se na mě nepodíval jen měl hlavu opřenou o sedačku a zrychleně dýchal. Zatahal jsem mu za vlasy a on zavzdychal tak jak to nikdo jiný nedokáže. Stále byl opřený a nevypadalo to, že by se hodlal zvedat tak jsem se k němu přiblížil já a jemně jsem mu začal líbat krk. Tu a tam jsem mu kůži lehce skousl a teď už Harry vzdychal naplno. Vytáhl si mě k sobě za mojí zelenostříbrnou kravatu a políbil mě. Já zase chytil tu jeho a pomalinku jsem mu jí začal rozvazovat. Můj plán, jak ji pomalinku rozvazovat skončil ve chvíli, když si položil své dlaně na můj zadek a začal jej masírovat. V rychlosti jsem ji strhnul a teď mě už zajímaly jen ty zpropadené knoflíky na jeho hábitu. Jak jsem je, třesoucíma se rukama, začal rozepínat, začal i Harry rozvazovat moji kravatu. Byla pryč, než bych řekl Famfrpál a stejně na tom byl i můj hábit. Oba jsme už byli jen v košilích a kalhotách. Rozepínal jsem mu košili, když mě něco napadlo. Prostě jsem mu jí nechal zmizet. Zmateně se na mě kouknul a už se chtěl vrátit k rozepínání mé košile, když v tu chvíli se na mě rošťácky podíval a roztrhl zbylé knoflíčky. Zakňučel jsem nad zničenou košilí a v duchu si poznamenal, že ho pro příště to kouzlo budu muset naučit.
Komentář nebo hvězdička potěší.
577 slov
ČTEŠ
Nezastavitený
FanfictionProstě Drarry. Scénky 15+ nutností. . . . 03/01/2020 - Č. 1 V KATEGORII DRARRY (211) . 17/04/2019 - Č. 3 V KATEGORII HARRYPOTTER (2,73K) . 07/03/2019 - Č. 2 V KATEGORII DRARRY (198) . 06/02/2019 - Č. 5 V KATEGORII DRARRY (196)