Egy átlagos hétfő reggel volt. Szokásomhoz híven, reggel elaludtam, és lekéstem a buszomat.
Ezáltal első órára is késve érkeztem. Mintha nem is én lennék...
Amikor beléptem a terembe mégis valami más volt. Nem az a szokásos hétfői hangulat fogadott, mint szokott. A tanár sehol, az osztálytársaim pedig itt-ott kisebb csoportokban a terem különböző részeiben ültek. Senki sem vette észre, hogy már én is a teremben vagyok. Kivéve egy embert. Anto volt az. Egyedül ült, még Lucas sem volt mellette, pedig éjjel-nappal egymással szoktak lenni. Már itt valami furcsa előérzet támadta meg a gondolataimat.
Leültem mellé.
-Hogy telt a hétvégéd?-kérdezte tőlem.
-Volt már jobb is...-feleltem szomorú tekintettel.
Pillanatok múlva csak azt láttam, hogy ránézett a telefonjára, felállt és kiment a teremből. Szó nélkül. Mégcsak nem is mondta, hogy miért.
Ez eléggé rosszul esett nekem, felálltam a székről, és miközben a fülhallgatómat tömködtem bele a kabátzsebembe, elkezdtem sétálni a terem másik felébe, ahol a barátnőim álltak. Megöleltük egymást.
Percekkel később ismét az ajtó fele vettem az irányt, mert fel akartam menni a szekrényemhez, kivenni a tankönyveimet. Már a folyosón sétáltam, amikor a mellettünk lévő üres teremből egyszercsak meghallottam Anto hangját. Furdalt a kíváncsiság, és odahajoltam az ajtóhoz hallgatózni. Lucas is vele volt. Valamiről beszélgettek. Csak szavakat hallottam, mert nagyon messze voltak tőlem, és nem akartam feltűnő lenni, de a kíváncsiság már annyira furdalt, hogy még közelebb mentem, ahonnan már tisztán lehetett hallani a beszélgetést.-Haver, te meg vagy őrülve? El akarod hívni a bálba? Őt?
-Én sem tudom Lucas.. egyszerűen meg vagyok zavarodva. Nem tudom mit csináljak...
-Haver, szerintem felejtsd el. A fél iskola érted van oda, és te ő miatta szalasztanád el azokat a jó csajokat akik rád hajtanak? Gondolkozz már!
-Nem tudom...
-Én tudom! Felejtsd el a csajt, és inkább koncentrálj Emily-re. A suli legmenőbb csaja, és fülig beléd van zúgva. Nem tagadhatod le, hogy iszonyat jól néz ki!
-Jó igen, de ne-..
-Na látod. Haver. Csak gondolkozz!Ez a beszélgetés után, nem tudtam, hogy mit csináljak. Egyszerre kapott el a sírógörcs, és dühroham.
YOU ARE READING
What is love? /Antoine Griezmann/
FanfictionÜdv minden olvasónak! Ez a kis fanfiction, egy lány, és az itt még tinédzser Grizi kapcsolatát meséli el. Remélem tetszeni fog ez a pár rész! Jó olvasást!