Kendini Bul

23 17 0
                                    

Ağlayalım biraz da, geçmişe belki de geçmemiş olan herşeye.
Bu gün ne yazalım. Hangi yaşanmışlığınıza dokunayım. Hangisinin üzerini kapatmış gibi yapalım. Acıyı kendine hatırlatmayınca geçti zannederim. Geçmezdi bunu çok iyi biliyorum.  Belki de geçmiştir...
Hissediyorsan eğer bu gün bir şeyler doya doya hisset güzel adam. Sonrası olmayabilir. Hisler kaybolunca acı çekmeyi dahi özler insan.
Özlemek sadece birini özlemek değilmiş , özlemek kendini , acıları , bazen bir yuva sıcaklığını , sevgiyi dahi özlermiş ya insan.
Geç farkına varıyoruz. Geç kalıyoruz sevmeye, geç kalıyoruz anlamaya, geç kalıyoruz anlatmaya ve yaramızı sarmaya ve tabiki birine kendimizi bırakmaya.  İnsan değil illaki. Bir kitap, bir çocuk sevgisi, belki bir mezarlık.
Tutunmak için o kadar çok şey vardır ki.
Cesaret edemiyoruz. Korkuyoruz yaşamaktan. Korkuyoruz sevmekten , güvenmekten, kalbimizin kapısını aralamaktan. Dedim ya cesaret edemiyoruz. Korku (: karanlıktan korkan insan sevgiden korkmaz mı ? Korkarmış. Mutlu olmaktan korkmaz mı insan ? Korkarmış.
Daha yaşamadan vazgeçiyoruz. İnanmıyoruz. İyi olacak dediğim ne varsa inanmıyorsun. Güzel olacak diyorum sana inanmıyorsun hissediyorum bunu.
Yanında olmayabirim, yaşadıklarından evet habersizim. Ama bu hiç birşeyine ortak olmayacağım anlamına gelmez ki. 
İnan bana demekten yorgun değilim ama kırgınım bu kelimeye. Çünkü ben saramadığım onca yaramı harflere bıraktım. Sana uzanan eli görmediğin için belki kırgındır kalbin sana... Anlamıyor musun hâlâ ? Bakma gülümsediğine yaşa hadi bu gece tüm herşeyi ve bitir sonra. Bir kaç damla yaş olabilir. (:
Toparlamaya çalışırken dağıt biraz da izin ver kendine. Neden olmasın ki. Mutlu olmayı en kötü insan dahi hak eder. Aslında kötü insan yok demiştim. Sevgisiz insan vardır. İlgisiz, yalnız insan vardır. Kötü biri değilsin ve mutluluğu sonuna kadar hak ediyor güzel yüreğin.

Bir kez düşün. Hayat böyle olmasaydı insan merhametli olabilir miydi ? Birinin acısını hissedemezsem o zaman ben kendime yaşıyorum diyemem. Sen, ben , başkası. Ne fark eder. Ve korkma, cesur ol (:   güzel şeyler yakında .

Yanında olduğumu unutmanan dileklerimle güzel insan.

Başrol SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin