Elgondolkodtál már valaha azon, hogy miért pont te vagy itt? Miért nem más van a te helyeden? Elgondolkodtál már azon, hogy miért olvasod ezelet a sorokat? Segít feltámasztani a belső sötétséged? Ha igen akkor elértem a célom. Nem azért írom ezt hogy mindenkinek a jó oldalát mutassam be. Akár hiszed, akár nem minden embernek van sötét oldala és egy gonosz démonja aki kényszeríti bizonyos dolgokra. Most persze mondhatod, hogy ez nem így van, neked nincs rossz oldaladés nincs démonod. Mond nyugodtan, hogy te jó vagy. Légy nyugodt amiatt, hogy te soha nem ártottál és nem bántottál senkinek. De ezzel az a baj, hogy akár akarva, akár akaratlanul is csináltál olyan dolgokat amik másokban nyomot hagytak. Ezeket a sebeket lehet, egy életen át magukban hordozzák majd. A részük lesz. Ringasd magad tévhitekbe, hogy te nem vagy ilyen.
Furcsán érzed magad miközben ezeket a sorokat olvasod? Persze, hisz ez a célom. Nem minden olyan színes mint te gondolod. A világban két szín létezik: fekete és fehér. Folyton váltakoznak. De van az az egy perc amikor megvillan egy szín... ah felejtsd el ilyen nincs.
Azt hiszed mindent tudsz? Nem drágám, tévedsz. Nem tudsz te semmit. Nem látsz semmit... csak azt amit akarom, hogy láss. Nem hiszed? Csukd be a szemed és olvass. Olvass magadban. Rajta nem harap a sötétség.
Kikészítenek az emberek? Hát persze, mindenki ellened játszik, NEM. A világ olyan mint egy nagy partizán játszma, mindenki mindenki ellen. Csak annyi a külömbség, hogy akit itt kidobnak az már nem tér vissza.
Ezernyi gondolat kavarog a fejedben? Ezt akarom, gondolkozz el és próbálj meg következtetést leszűrni. Ne csak a tévét és a telfonod kijelzőjét bámuld, üveges szemmel. Kapcsold ki és nézz szét. Megvárom... Szép a világ? Persze, hogy az csak eddig nem vetted észre. Eddig nem ezzel folgalkoztál, elfoglalt az, hogy ki mit likoel, ki hova jelöl meg, ki mit küldött, mit rakott fel... A Föld forog, az időd pedig rohan. Semmi nem áll meg azért mert te kéred.
Viszont most én kérek tőled valamit? Menj ki köszönj az első embernek akit látsz. Öleld meg akit a legjobban szeretsz, mert lehet, hogy ez az utolsó, hogy élve látod őt. Tedd ezt meg nekem. Mert én már nem tehetem.
Még mindig nem érted, hogy mi ez az egész, miért ilyen elborult és fura minden? Ne félj majd rájössz mindenre. Csak szépen, lassan...
-Layla
YOU ARE READING
Egy Pszichopata Naplója
Mystery / Thriller"Látom, ahogy mind szerepet játszunk egy halálra ítélt némafilmben. A kamerák forognak, mi is tátogunk, de valójában, nem mondunk semmit. Nem érzünk semmit. Mindannyian felálltunk a színpadra, nincsenek nézők... Mindenki repülni akar, pedig még járn...