Bu gün okula nerdeyse geç kalıyordum.Hemen giyinmeseydim İlk derse bile giremezdim.
Şu anda 2. dersteyiz ve dil ve anlatım olduğu için acayip sıkılıyorum.Ben böyle uyuklarken birden sırama biri bir kağıt attı.Kağıdı açıp okumaya başladım.
"Dün bizim Cem'e kafa tutmuşsun.Sen kaşındın kızım.Bizim sınıftan birine sataşmanın ne demek olduğunu bilmiyorsun herhalde.Heleki bu Cem'se.Çıkışta okulun arkasına gel."
Kağıdı atanın kim olduğunu anladım.Bu bana sataşan o sersem kızlardan başkası olamaz.Evet tabiyki de dediklere gideceğim beni korkak mı sandılar.Ders bitince Sonay bu gün parti yapacağını söyledi.Ben gelemem dedim öyle yerlerde hiç bulunmadığımı anlattım ama çok ısrar edince zorla kabul etmek zorunda kaldım.
Son derste bitince çantamı alıp okulun arkasına gittim.Kız ve yakın arkadaşı olduğunu bildiğim kız bana sinirlice bakıyordu.
"Hmm geldin demek.Korkucağını sanıyordum.Bu arada ben İlayda bu da sataşmaman gereken diğer kişi Arzu."
"Tanıştığıma memnun oldum.Bitti mi bittiyse gitmem gerek."
ARZU;
"Ne gitmesi daha yeni başladık."
İLAYDA;
"Sen nasıl olur da Cem'e sataşırsın.Burası o geldiğin çöplük gibi değil.Bunu kafana soksan iyi olur.Eğer ona kötü birşey dersen ya da düşünürsen bile karşında bizi bulursun.!"
"Ne yapacaksınız.Yapmayın ne olur yoksa manikürünüz bozulur mazallah."
İLAYDA;
"Ben sözümü söyledim.Yani ayağını denk al."dedi ve sinirli bir şekilde gittiler.Ben de arkalarından bir kahkaha attım.
"Onlar kim ki ! Bir insana zarar vermek bu kadar kolay değil.Hem ne güzel de koydum lafı.Aferin bana kiminle uğraştığını anlasın."
"Kendi kendine ne konuşuyorsun öyle."Olamaz bu Cem'di.Bana yaklaşıp hafifçe gülümsedi.
"Çok cesaretlisin.Ama hayranlarımı hafife almamalısın.Daha neler yapabileceklerini bilmiyorsun."
"Hiç bir şey yapamazlar.Ben bir suç işlemedim.Ve sanıyorum bu okulun bir disiplini var yani planlarını okul içinde yapamazlar."
"Sen öyle san paranın ne kadar kuvvetli olduğunu görürsün."
"Umrumda değil gelecekleri varsa görecekleri de var."
"Unutma hayranlarım sandığından daha güçlü ve bunu önlemek istiyorsan kurallarıma uy tatlım."dedi kulağıma fısıldayarak.
Ona umrumda değil anlamında bir bakış atıp okuldan ayrıldım.Eve taksiyle geldim.Saat 4'tü.Hemen telefonum çaldı.Arayan Sonay'dı.
"Alo,ne oldu?"
"Ece partiyi unutmadın değil mi?"
"Hayır canım unutur muyum."
"Bu arada teyzenden izin aldım.Teyzenle annem yakın arkadaşlar."
"Saol ben de nasıl sorcam diye düşünüyordum.Benim giyicek pek bir şeyim yok aslında."
"Farkındayım bu yüzden hemen bize gel alışverişe çıkıyoruz."
"Alışveriş mi?Nerden çıktı şimdi."
"Aaa saçmalama partiye pijamayla mı gelmeyi düşünüyorsun.Neyse ya sen bize gelme ben oraya geliyorum geldiğimde hazır ol."
"A ama..Alo alo."
Off alışverişin pek sırası değil.Canım istemiyor ama mecburum dedim ve üstüme beyaz bir tişört ve şort giydim.Aşağa inip okulda harcamadığım harçlıklarım vardı.Kapıdan çıkıp evin önündeki banka oturdum.Yaklaşık 10 dakika sonra da Sonay geldi. Ve arabaya bindik.Onun kendi arabası vardı ama ehliyet için küçük olduğundan şofer kullanıyordu.Mağazaları gezip durduk.Sonunda güzel bordo mini bir elbise beğendim ve onu aldık.Sonay da kendine fıstık yeşili bir elbise tercih etti.Takıdır ayakkabidir derken geç oldu ve onların evine gittik.Parti için saçlarımı düzleştirdim.Sonay da lüle yaptı.Evde ailesi yoktu.Bu gün mesaiye kalmışlardı.
Birden herkes eve doluştu.Parti ortamı oldu.Evleri çok büyük olduğu için havuz kenarında bile kutlamalar devam ediyordu. Sonay birkaç kişiye gülümsedi ve onların yanına gitti.Ben de sandalyeye oturdum ve kokteyl içtim.Yanıma biri yaklaştı.Bu Cem'di.Kulağıma eyilerek;
"Çok güzel olmuşsun"dedi.
"Teşekkür ederim."dedim şaşkın bir şekilde.Birden sonay müziği durdurup herkesin havuzun yanına gitmesini istedi.Hepimiz gittiğimizde bir sahne bahçede duruyordu.Çok şaşırmıştım çünkü bundan benim bile haberim yoktu.Sahnede bir dj vardı.Birden süper şarkılar çalmaya başladı.Sonay da benim gibi kafasına uygun şarkı olunca kimseyi nerde olduğunu takmadan dans etmeye başlıyordu.Birlikte dans ettik.Partiler gerçekten eğelenceli oluyormuş.Bu benim ilk partimdi ve doğrusu çok eğeleniyordum.
Müzik bitti ve tatlı bir çocuk sahneye çıktı ve mikrofonu alarak konuşmaya başladı.
"Hey merhaba gençlik eğeleniyor muyuz?"
Herkez hep bir ağızdan "EVET"diye bağırdı.Çocuk devam etti.
"Evet gençlik bu kadar çok kişiyiz aramızda sesi güzel olan var mı?"
Herkez birbirine bakındı.Kimseden ses çıkmayacak gibiydi.Kimse söylemezse büyük bir rezalet olabilirdi.Birden;
"Ben"dedim ve dedikten hemen sonra pişman oldum.Herkez bana bakıyordu.Birden alkışlar başladı.Ben de Sonay'ın yüzüne baktım bana lütfen der gibi bakıyordu.Ben de sahneye doğru yürüdüm.Sahnedeki yakışıklı bana elini uzatıp çıkmama yardım etti.Mikrofonu elime aldım.Çok heyecanlıydım.
Taylor Swift - Everything Has Changed şarkısını söylemeye başladım.Şarkıya kendimi kaptırdım.Genelde sahnede çok korkarım ama bu gün nedense korkmadım.Şarkımın yarısındayken Cem sahneye çıktı ve mikrofonu eline aldı ve yaptı yapacağını.
"Evet arkadaş kendince şarkı söylemeye çalışıyor.Hepinizden bu berbat sesi dinlediğiniz için özür dilerim."dedi.
Hayatımda hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum.Yerin dibine girdim.Kendimi tutamadım ve ona bağırdım;
"Hey sen kendini ne sanıyorsun.Herkes sesimi beğenmiş gibi görünüyor."Dedim ve herkes ellerini kaldırıp "ooooooooooo" yaptı.İçime bir özgüven doğmuştu.
CEM;
"Küçük kızımız dişlerini mi çıkarıyor.Kendini sanatçı sandın heralde."
ooooooooo...
"Sanatçı olduğum kadar insanlara haddini bildirmekte de iyiyimdir.Ve dikkat et sana bunu göstermiyim."
Ooooooooo....
"Beni daha tanımamışsın,sana beni hafife alma demiştim."dedi ve sırıtarak sahneden indi.Ben de indim ve Sonay'ın yanına gittim.Yanına varır varmaz bana sarıldı ve;
"Harikaydın Ece.Ayrıca sesin de muhteşemdi.Sen Cem'e bakma sana gıcık oldu ya seni rezil etmek için herşeyi deneyecektir.Ama gördüğüm kadarıyla hiç birinde başarılı olmayacak."
Gülümseyerek"Evet beni üzmek o kadar kolay değil."dedim.
................
Parti bitti.Eve geldim pijamalarımı giyip hemen yattım.Teyzem zaten uyumuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bahar
ChickLitEce'nin güzel ve bir o kadar da karmaşık hayatını anlatıyor.Kitabı okuduğunuzda bırakmak istemeyeceksiniz.Acemilik eserim ama fena değil bu hikaye. Hani kitap okuruz ve beğenmeyiz ve tamamen zaman kaybı olur ya işte bu kitap o kitaplardan değil. ...