Proje

22 1 1
                                    

(MEDYADAKİ ŞARKIYI DİNLEMEYİ UNUTMAYIN.)

Off okul bu gün çok sıkıcı.Sonay da okula gelmedi.Bu aralar derslere yöneldim ama hala yeterli olmadığını düşünüyorum. Hem daha Cem de intikam almadı benden. Harbi bu çocuk intikamını niye almadı ki. Kesin büyük bi şey planlıyor. Ayy ben de gerizekalı mıyım neyim neden beni küçük düşürmesini düşünüyorum.Eğer plan yapmadıysa süper yani.   

Ben böyle düşünürken zil çaldı.Ders geometri. Uyumamam için beni biri tutsun. Bu derste hep uykum geliyor. Sonay olsaydı o beni uyandırırdı. Çok iyi biriydi ya. Anam ne oluyo sanki ölmüş gibi konuşuyorum. Allah korusun. Off çooooohhhk malımmm.

Hoca bir proje ödevi yapacağımızı söylüyor.Off işim gücüm yok bi de bunle mı uğraşcam. Gruplu mu olacak? Tamam ben Sonayla eşleşicem tabiyki.

-Eşlerinizi ben seçtim gençler. Şimdi isimleri okuyacağım. İtiraz edene  0 vericem.

Ne? Hoca mı seçti. Of yaaa. Neyse okusun bakalım.Belki sonayla eşler beni.

" Semih -Arzu, Cemal-Sevgi,..............Barış-Sonay, Cem-Ece."

"Ne? Hocam bi yanlışlık olmasın. Doğru okuduğunuzdan emin misiniz?"

" Evet Ece. Sakın bana ben Cem'le eş olmam deme."

"Ama hocam.."

"Hayır Ece ayrıcalık yapamam."

Offf olamaz.Ölüyorummmm. Ben bunla mı eşleşcem. Ben bunla değil proje hazırlamak, resim bile yapmam. Off bu gün daha kötü olabilir mi. Ah şuna bak bana pişkin pişkin gülümsüyor. Of offf.

Zil çaldı. Cem yanıma yaklaştı.

"Demek projeyi birlikte yapıcaz. Bu gün hazırlan çalışmaya gideceğiz."

Ona sinir dolu bakışlar attım.Bu tavrı hiç hoşuma gitmedi. İstese hocayı ikna edebilir biliyorum.Ama neden bana katlanmayı seçiyor ki!

Sonay da barışla eşleşicekmiş. Hmm. Offf ölmek istiom yaaa.

...........OKUL BİTTİ.........

Oh be sonunda okul bitti. Rahatlayıp televizyon karşısında uyuklamak istiyorum.  A o! Ama olamaz ya bi de Cem'le mi uğraşcam ben. Neyse şu ortalığı toplıyım biraz. Teyzem de işte yaa. Onun da yüzünü göremedim kaç gündür. 

Tık tık...

Cıkrttt...

"Hoşgldn.. >(   "

"Hoşbuldum, muşmula surat. Biraz gülümse yoksa kırışıklıkların olur."

"Fuuuu..."

Cem daha ben otur demeden koltuğa yığıldı.Babasının evi sanki. Of katlanıcaz artık.

"Eee kitap falan getirmemişsin."

"Sende yok mu?"

" ? "

"Şaka yapıyorum. Kitap getirmedim çünkü burda çalışmıcaz."

" Ne? Tabi ki burda çalışıcaz ben o kadar temizledim ortalığı. Bu üşengeç kıza ne kadar temizlik yaptırdın sen biliyo musun?"

"Tamam sakin ol. Yapmasaydın... :D"

" Ben bi yere gitmiyorum. Sen gidiyorsan kapının yerini biliyorsun."

"Birlikte proje hazırlamamız gerekmeseydi giderdim. Ama şimdilik senin bu kabalığını affediyorum. Hadi hazırlan daha yapacak çok işimiz var."  Dedi ve beni odama doğru ittirdi. Off mal bu ya. Neyse bu projeden sonra beni rahat bırakır umuduyla üstümü değiştirdim.

"Oh be sonunda. Ne kadar yavaşmışsın."

" Herneyse nereye gidiyoruz ve umarım bu gün son olur."

" Tamam mızmızlanma gidince görürsün."

Arabasına bindik. Kırmızı bir spor arabaydı.

"Araban harikaaaa."Kendimi tutamadım napıyım.

"Evet herkez bu arabaya bayılır. Buna bi şey olursa ölürüm."

"Ben bile ölürüm şuna bak.Rengini de sen mi seçtin çünkü söylemem gerekiyor ki süper bi renk."

"Zevklerimiz aynı demek."

Gülümsedim. Yol boyu sustuk ve bir alışveriş merkezinin önüne geldik. Arabadan indi ve kapımı açtı.Bu çocuğa ne olmuştu,neden bana kibar davranıyordu.

Sormadan edemedim.

"Neden buraya geldik? Burda bir kütüphane olduğunu hiç sanmıyorum."

"Zaten kütüphaneye gitmiycez."

Bu ne yin peşinde? Beni kolumdan çekiştirdi ve gelmemi söyledi. İlk önce oyun kısmına geçtik. Langırt oynadık. Bir grupta borling oynuyordu iki kişi eksikmiş onlara katıldık. Ben aslında çok eğelendim. Bu işte bir iş var ama ne? Bana hala kötü bir şey yapmadı. İntikam almaya mı üşendi acaba. Aslında oyun oynarken ona karşı farklı hissettim. Sanki bütün ön yargılarım ve nefretim erimişti.Gözüme o kadar tatlı göründü ki.

Oyunlardan sonra kafeye geçtik ve karnımızı doyurduk.

"Hala neden bunları yaptığımızı anlamıyorum.Proje bunun neresinde."

"Proje yapmaya gelmedik zaten."

"Ne ? Zamanımı neden harcadın o zaman."

"Ne yani eğelenmedin mi?"

"Evet, ama projeyi ne zmn yapacağız?"

"Projeyi biz yapmayacağız."

Ona şaşkınca baktım o da cevap vermesi gerektiğini anladı.

"Projeyi bi ineğe kakaladım."

"Nasıl?"

"Ben ödevlerimi asla kendim yapmam.Bi inek var para karşılığı ona yaptırıyorum."

"Ah bu çok kötü.Hileyapıyorsun ve beni de alet ediyorsun.Bunu hoca öğrenirse ne olur sen biliyor musun?"

"Sakin ol hiç bir şey olmaz.Kimin okulundan kimi kovucaklar söylesene."

"Beni kovarlar şapşal seni düşünen mi var."

"Seni de kovmazlar.Biraz rahat olur musun?"

"Dur madem proje yapmayacaktık neden beni buraya getirdin o zaman?"

"Biraz eğelenelim dedim fena mı ettim?"

"Anlamıyorum.Neden bana iyi davranıyorsun ki ? Yoksa bu bi oyun mu? Şimdi başımdan aşağı boya mı dökeceksin? Ya da şu etraftakiler bana su balonu mu fırlatacak?"

"Hahaha, çok komiksin. Benim senle bi sorunum yok."

"Nasıl?" A ama ben seni boya yapmıştım rezil olmuştun."

"Ben intikamımı aldım diyelim." 

Bu sözü hiç hoşuma gitmedi.Hem iyi görünüyordu hem de bir sinsilik peşindeydi. Neyse yakında kokusu çıkar.

Beni evime kadar bıraktı. Geldiğimde teyzem gelmemişti daha. Televizyonun karşısına oturdum ve bu gün olanları düşündüm. Kabullenmek istemediğim derecede onunla olmak istiyordum. Hayır hayır. Bu düşünceleri at Ece. Sen onu sevmiyorsun ki sadece arkadaşın olduğu için mutlusun o kadar. Tamam mı? Offff.

Son BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin