Bu Çocuk Neyin Kafasında?

12 0 0
                                    

Bu gün arkadaşlarla plan yaptık ve kaykay parkına gitmeye karar verdik. Sonay, Barış, Rüzgar ve ben orada buluştuk. Gerçekten eğlenceli zaman geçiriyordum.

Ta ki Cem gelene kadar.

Cem yanımıza geldi. Biz masada oturuyorduk. Durup dururken beni kolumdan çekiştirerek sürüklemeye başladı. Bu çocuk neyin kafasında? Cem'in bu hareketine Rüzgar ayağa kalktı ve birader ne ayak der gibi bir mimik yaptı. Barış bırak gitsinler dedi. Nereye gidelim koçum. Kankan gelmiş masandan kız kaçırıyor sen ne ayak. İçimdeki kahve babasını susturunca bizimkilerden uzaklaştığımızı fark ettim. Beni arabasına zorla bindirdi.

"Ne yapıyorsun sen ya?"

"Sus."

"Ne susu indir beni! "

Eliyle sus işareti yaptı. Gaza bastı. Yol boyu hiçbir şey konuşmadık. Sonra arabayı durdurdu. Söze girdi.

" Anlat bakalım."

" Anlat mı? Asıl sen anlat. Neden beni buraya getirdin? Sana bu hakkı kim verdi?"

" Sana yeni gelen o çocukla bu kadar samimi olma hakkını kim verdi?"

" Ne?"

" Rüzgar mıdır nedir o işte..."

" İyi de sana ne bundan. O benim arkadaşım."

" Sadece arkadaşın olduğundan emin misin?"

" Ben sana neden hesap veriyorum? "

" Çünkü arkadaşınım."

Arkadaşınım mı? Vay arkadaş mıyız? Yani tabi bi şekilde biz arkadaş sayılırız.

" Evet ama böyle sorguya çekemezsin beni."

" Bu bir sorgu değil. Neyse arabaya bin."

Tamam der gibi başımı salladım ve dediğini yaptım.

"Nereye?"

" Bu gün biraz da bu arkadaşına zaman ayırırsın değil mi?"

Yani tabi alındı heralde. Bi şey demedim ben de.

Arabayla giderken hiç konuşmadık. Arabadan indiğimizde parka gelmiştik. Burası yeşilliklerle kaplıydı. Içeri girdik ve bir masaya oturduk. Kahve söyledik.
-Ben gelmeden önce ne yapıyordunuz?
-Kaydık ve sohbet falan ettik işte.
-Hmm.
-Barış senin gelmeyeceğini söylemişti.
-Gelmeyecektim. Sen mi sordun?
-Ha hayır. Yani meraktan sormuştum.
-Tabi ki.
Ne? Bu bana tabi mi dedi? Ne anlamda ? Ben böyle düşünürken birden elimi tuttu. Ne yapıyon olum der gibi bi mimik yaptım.
- Ece bunu nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Ama sanırım ben senden hoşlanıyorum.
-Cem be ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
-Biliyorum. Çok ani oldu. Ama ben gerçekten seni seviyorum. Seni düşünmeden edemiyorum.
-Ben bilmiyorum.
-Hemen cevap vermek zorunda değilsin.
-Ben gitsem iyi olur. Dedim ve masadan kalktım. Yüzümün kızardığını hissediyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin