Veda

13 0 0
                                    

        13.Bölüm

         Okan arka bahçedeki ağaçların dibinde Furkan ve Melih'i konuşurlarken buldu hızlı adımlarla yanlarına gitti. Gitti ama ne diyecekti . Dikildiği yerde "Şey bana bir şey mi demek istemiştin" . Ikiside güldü ve Melih söze başladı "Özür dilerim, önce sana söylemem gerekiyordu ama sen söylemek istemeyince bende sustum ama Furkan bana sorunca söyledim, ama ona hiçbir şey söylemedim."

         Okan meselenin ne olduğunu anlayınca telaşla "siz neyden bahsediyorsunuz?" diyiverdi.

        "Bak benim abim eczanede çalışıyor , telefonumda fotoğrafını gördü ve bir kızla eczaneye geldiğini anlattı. Bizde bu Özgür  ne istiyor diyorduk"

         "Ne, bir dakika ne saçmalıyorsunuz"

         "Off mala yatmayı kes" dedi Furkan. Okan toparlayıcı bir konuşma yapması gerektiğini anladı kısa bir aradan sonra "Düşündüğünüz gibi değil ben o konudu birşey duymak istemiyorum ve sizde unutun.

          Okan sinirli ve karmaşık halde okula ilerlerken karşısında Eylül'ü buldu. Eylül geçmesine izin vermeyerek bir dakika konuşmak için izin istedi. Okan Furkan ve Melihin görmediğinden emin olunca ağaçlığa doğru yöneldi.

           "Bu birkaç haftadır benim için yaptığın şeyleri görüyorum ama benim için böyle şeyler yapmana gerek yok"

             "Yanlış anlama ona ben söylemedim ve..."

             "Bana karşı bir şey hissediyor olabilirsin ama ben böyle..."

             "Sözümmü kesme! Siz kendinizi ne sanıyorsunuz , dünya sizin etrafınızda dönmüyor ,tüm erkekler peşinizde de değil . Senin için bir şey yapmış olmak istediğim doğru ama bana minnet duyasın filan diye değil..."

              "Bana bağırma !Senin iyiliğin için burdayım , sırf kalbin kırılmasın diye. Teşekkür etmek istemiştim ama buna değmezsin. Ayrıca peşimde olan ve minnet bekleyende sensin ! Bir daha benim karşıma çıkma!"

                Eylül koşar adım okula girerken Okan kalakaldı. "Bir daha karşıma çıkma" da ne oluyordu böyle bir şey imkanlıymış gibi...

                                                                                    ~~~~~~~

                Okan ve Eylül birbirlerini görmezden gelirken bir sene sonra Okan değişim programı ile Istanbul'a ve sonra ki seneleri Amerika'da okudu.

                Eylül ise okul birincisi olarak mezun olurken mezuniyet konuşmasında şu sözlere yer verdi

    "Beni yerden kaldıran kalp dostuma teşekkürler." 

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AKDENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin