iki

1.8K 60 15
                                    

Okula geldiğimde kalbim yerinden çikacak gibi atıyordu nedense çok heycanlanmıştım ilk dersimiz kimyay'dı ve hocamızsa JEON Jungkook'idi jungkook sınıf hocamız'dı onunda Seul lisesindeki ilk günüymüş ilk dersten sohbet etmiştik ordan biliyorum.

Kızlar şimdiden yavşamaya başlamışlardı bile ahh bu kızlar.

Erkeklere ne demeli 7.sınıfa dönmüşlerdi neymiş bu yıl insanda üreme olacakmı salaklar tam bir salaklar bunlar ben ne diye bu sınıftayım  ki  jungkook hafifçe gülümseyerek olmayacak ama istersen anlatayım demişti ve yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirmişti bense bu konuyu adın gibi bildiğinine eminim demiştim ve bunu şuan ilkokul 4'ler bile biliyo dememe kalmadan

Jungkook:öyleyse seni tahtaya alalım ???

Ben: Lara dedim usulca

Jungkook: Lara dedi ve güldü

Bense anlatmamak için büyük bir uğraş göstermiştim fakat tüm ısrarlarıma rağmen anlatacağımı söylemişti tahtaya doğru ilerlerken ona ölümcül bir bakış göndermiştim bunu anlamış olacak ki tek kaşını kaldırıp oda bana bir bakış atmıştı.Ellerim terlemeye başlamıştı yanaklarıma ve ardından tüm bedenime yayılan sıcaklık ufaktan yanaklarımı yandırmaya başlamıştı.

Bazıları hakkatten çok salaktı bana saçma sorullar soruyorlardı

Ö:üreme nerede gerçekleşir?

Ben:evde

Ö:üreme anını bize anlat

Ben:bian ağzımdan büyükçe  bir "OHA"kaçmıştı.
Tüm sorulara kaçamak cevaplar vermiştim ama bunun bir cevabı yoktu onlara daha önce sikilmedim ne biliyim ben diye sövmeyi o kadar çok isterdim ki anlatamam muhteşem hocamız artık kendine gelmişti çocuğa terbiyeli olmasını ve baña da yerime geçebileceğimi söylediğinde çok rahatlamıştım.

 MY TEACHER :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin