"LARA SEN NE YAPTIĞININ FARKINDAMISIN? NE DEMEK ILKINI BANA VERDİ. ŞİMDİ.BENI BİR SÜRTÜK OLARAK GÖRÜCEK LANET GİRSİN LARA SANA DA TIR GİRSİN. HATTA BORAN GİRSIN!!
"Laraya mı giriyorum. Seve seve okul çıkışı bana gel bebeğim" diyip göz kırptı boran.
"Der sülük.SENİ ÖLDÜRÜRÜM BORAN KARAHANNNNN!!
"Şaka yapıyorum dersem yalan olur. Ama bunun olmasını ćooook isterim bebeğim. Aslında zaten olucak ilkini bana vericeksin. Bakma kız öyle cadaloz.
Elimin iç kısmını yüzüne doğru yaklaştırdım. Anlamaz bir şekilde elime bakıyordu.
"Avuç. Avucunu yalarsın bebeğimm" dedim ve minayla sınıfa doğru yol aldık.
"Dersimiz bay jeona ne yapıcam şimdi ufff"
"Sana bu konu hakkında bir şey sorarsa yere bak ve cevap verme bu onu inandırır. Ya da bunu size kim sõyledi diye sor. Sevgilin varmı dersede evet de"
"heee" ah bu kız planı bozucak.
" ne Hee ne öyle söyleme bir bak ne oluyor. Hatırlarsan en son dediğimi yapmadığında saçlarını kesmiştim" diyip elimi makas haline getirip iki kere açıp kapadım. Bir anda elleri saçlarına giiti.
"ayy aman bilmezmiyim. Tamam tamam ne dediysem onu yapıcam ve söyliycem". Zafer kazanmışçasına gülümsedim.
Ve zebani gelir.
&
Tüm ders boyunca bay Jeon sustu biz test ćözdük. Bay Jeon dalmış gitmişti ve bir ders minaya baktı.
"kız bu bay Jeon tüm der sana baktıya. Bide bir bakıyoruz bay Jeon sana aşık oluyormuş"
Mina benim laflarım üzerine göz devirdi.
" bay jeona ne dediğini hatırlatırım bende olsam bende bana bakardım. Şimdi saçma saçma konuşma laraaa!"
"Bir nöbetçi öğrenci geliyor". "Oha cüş nöbetçi geliyor. Duyanda cumhur başkanı geliyor şanar mina"
"mina bay Jeon seni odasına çağırıyor"
Aynı anda birbirimize baktık ve mina sertçe yutkundu. Sesi geldi.&
15 dakikadır kantinde oturmuş minayı bekliyordum ki geliyor. Ao o nasıl bir yüz ifadesi gorende tır çarpmış sanar. Gelir gelmez konuşmaya başladı.
"bay Jeon beni öptü. Sonra dediki ilkini verdiğin piçi öldürücem. Ben dedim sizene bay Jeon dedi benim olana benden baśkası dokunamaz sende benim olduğuna göre beni ilgilendirir. Sonra dedi ćıkabilirsin."
"bir seni öptükten sonra dilinin tutulması lazımdı nasıl konuştun. Ikincisi madem bu kadar kısa sürdü 15 dakikadır neredesin.
"Önce söyledi yani bende önce konuştum sonra öptü 5 dakika sürdü konuşmamız 10 dakikadır tuvaletteyim"
"ben az önce ne yaşadım. Hem sen niye şaşırmadın"
"bize o mesajları attan birinden başka birşey beklemiyordum. Ha şey olabilir belki seni sikebilirdi yani bunu beklerdim" mina sertće omzuna vurdu ve eliyle yûzûnü kapatıp kafasını masaya vurmaya başladı. Ah bu ergenler.
Okuyanlara ve tek tükte olsa oy veren herkese çok çok teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER :)
RomanceBay Jeon kelimenin tek anlamıyla sapığın teki çıktı" dedim. O son yazdığı şeyde neydi. Mina aklımı okumuş gibi konuştu. "Bence bay jeonla armıza mesafe koymalıyız. O son yazdığı şey akıl alır gibi değildi seni elime geçirince çok pis sikicemde ne de...