sekiz

1.1K 48 24
                                    

Herkes çadırları kurduktan ve bir şeyler atıştırdıktan sonra bisiklet yarışı yapmaya karar verdik.

Bay Jeon ormanda bisiklet kiralaya bileceğimiz bir yer olduğunu söylemiş Bizse ormana doğru yürümeye başlamıştık.

Yarım saattin ardından bisikletleri kiralayacağımız yere varmıştık.

Hepimiz bisikletlerdeki yerlerimizi alınca yarış başlamıştı. Taşları aldırmadan son hız ilerlerken arkamdan hatta yanımdan boran ilerliyor az arkamızda da bay Jeon,namjoon,Alex,minä ve birkaç kız daha geliyordu.

Ben omzumun üstünden arkamdakilere bakarkan koca bir taşa (burası alıntıdır fakat kitp wattpad den değil)takıldım. Ben bir tarafa bisikletim bir tarafa savrulurken boran hemen bisikletini bırakıp yanıma diz çöktü.

Ben napıcağını beklerken aynı zamanda yüzünû inceliyordum. Gerçekten kusursuz denilebilecek bir yüzü vardı.

Ben çehresine dalmışken kahveleri kahvelerimle buluştuğun da içim kıpır kıpır olmuş bir vaziyette gözlerine bakmaya devam ettim. Boranın dudakları üste doğru yol almış büyük bir sırıtmayla bana bakıyordu.

O öyle bakarken canımın acısını unnutmuşken Ben ne olduğunu anlamadan boran dudaklarını dizimde ki yaraya bastırdı. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğyna yemin edebilirdim.

Konuyu değişrirmek için ortaya saçma bir şey attım.

" Millet dudağından öper sen yaramdan öpüyorsun boran " dedim.

Boran bana doğru bir adım attı ve konuşmaya başladı. " sen iste orayı da öperim
başka yerlerini de öperim"
Demesiyle iyiden iyiye kızarırken ayağına sert bir şekilde basmamla ağzından küçük bir inleme kaçmıştı.

Tam döndüm gidicem bide ne göriyim yer yarılsaydıda içine girseydim. Karşımızda bize bakan bay Jeon,sırıtan mina,Alex,dûz bir şekilde bakan namjoon ve kızlar. Tanrı aşkına.

Ne kadar zamandır ordalardı acep. Ben arkamı dönüp borana baktığım da biraz yuzumu inceleyip sonra pıskırarak gülmeye başladı "yüzünü görmen lazım"dedi ve yanağımdan öpup bisikletine atladığı gibi gözden kayboldu.

Akşam olduğunda yemek yemek için dışarı çıktık ve hep beraber göle gidip suya masa ve sandalyeler koyduk.(kederli Türk dayıları) O olaydan sonra herkes biraz dalga geçmişti ve yakıştığımizı söylemişlerdi.

Bir türlü boranla beni opme ceseretini nereden bulduğunu konuşamamıştık. Ama kararlıydım bu gece konuşacaktık başka kaçarı Yok.

Herkes bir şeyler atıştırırken bende borana mesaj yazıyordum.

Boran - lara whattsap konuşmaları

Ben:Neden beni öptün.

Biran:Sanki dudağından öptük haaa.

Ben:Evet dudağımdan öpmemiş olabilirsin ama o kadar insanın içinde vede bunlardan biri bay jeon sen ne kadar rahattın ve rahatsın. Herkes bizim flört ettoğimizi düşünüyoo!
Ah boran ah.

Biran:GÖRÜLDÜ 21:07

Ben:Cevap verseneeee.diyip borana baktım telefona bakıp sırıtıyordu ardından gözleri gözlerimle buluśtu.
Biri bize bakıyormu diye masadakilere bir göz gezdirdi ve bana dönüp bir öpücük attı. Ağzım "o" şeklini alırken hemen parmaklarımı ekranda gezdirmeyw başladım.

Ben:Edepsiz pislik ayı,öküz ya biri görseydi Salak .

Biran::*, :*,:*,:*

Ben:Sen cidden malsın.

 MY TEACHER :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin