ondört

562 22 3
                                    

"dur kız kafayı çatlatîcan. Bak sonra senle çatlak diye dalga geçer tüm okul"
Kantinden çıktıktan sonra kafasını duvarlara vurmaya başladı.

"dersimiz bay jeona lara ne yapıcam şimdi eve mi gitsem"

"bugün iki ders üst üsteydi deme Ayy yazık sana bence ne yap biliyormusun"heyecanla kafasını benden tarafaa çevirdi ay yazık ya.

"Ne hadi lara fikrini söyle"

"bencee..."
"sence.."

"bence sen yerin dibine gir. Hem orada kimse seni bulamaz. Teşekküre gerek yok canım hadi ben kaćtım" diyip koşmaya başladım ćünkü minada koşuyor. Maaşallah tazı gibi koşuyor mübarek.

"bay Jeon geldi minacım hadi seni yerin dibine uğurlayalım dikkatli git bak." Oda ne omen tonrem boran sınıfın sürtüğü cha na ile gülüşüyor. Neden kıskandi bilmiyorum ama boran artık bu derste benim yanımda oturacak.

"boran"dedim sesim oldukça soguk ve sinirliydi. Boran bana doğru döndü ve konuştu. En azından beni mutlu edicek cümleler kuruyordu.

"Efendim bebeğim. Evet bende seni seviyorum. Ooo çıkışta bana geliyorsun öylemi seni evimde ağırlamaktan.menuniyet duyarım" dedi gülerek. Cha na ya baktığımda bana beni öldürücek gibi bakıyordu. Dil çıkartım ve boranı kolundan kavradığım gibi ayağa kaldırdım. Ve kendi sırama çekmeye başladım. Yüzündeki sırıtma beni ürkütmüştü.

"Artık bu derste burda oturucaksın. Itirazı olan bende öyle düşünmüştüm" konuşurken bir yandan da kitaplarımı çıkartıyordum.

"Hani bay Jeon gelmişti yalancı" diye sızlanmaya başladı mina. "şakaydı bebeğim"

"mina namjoon seni seviyor" dedi boran. Önümüzde oturan namjoon dehşetle boran bakıp kafasına bir şaplak attı."seni serseri herif azcık o çeneni kapalı tutamıyormusun" ardından.minaya döndü "bu olanları unut olurmu". Mina kafasını hayır anlamında iki yana salladı ve namjoonun yanağına yapıştı ki bay jeon gelmesin mi. Ben minayı dürttüm ama bay Jeon çoktan göreceğini görmüştü bile. Tenefüste namjoonla minayı odasına çağırdı. Ah kadersiz arkadaşım. Ben sürtük değilim jimini seviyor olabilirim ama olmayacak hayallere kapılmamak için boranla.deniyorum sanırım başarılıyımda.

 MY TEACHER :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin