~laranın ağzından~
Mina ve namjoon gideli 15 dakika ya yakın bir zaman akıp geçmişti.
Ve ben acaaayip sıkılıyordum. Kalemle sırayı karalayıp sıra gibi kendi içimide karartıyordum bu aptal düşüncelerle.
Derken mina içeri girmesin mi? Girsin tabi canım ayağı var sonuçta yaniii.
Evettt kusabilirsiniz. Ama az ötede kusun yerleri yeni sildim.
Ne olduğunu merak ediyordum. Acaba ne olmuş olabilir. Kesin bay Jeon namjoonu dövmüş olabil- Iı minanın yüzüne bakınca sanki Jungkook beraberlikleri için izin vermiş -ona neyse ALLAH ALLAH sjsjsj- ama sanki kötü bir şeyde demiş gibi duruyor.
Bende daha fazla salak salak düşünmek yerine
Minaya sormaya karar verdim
Evet biliyorum çoook zekice bir plan -aferin bana bir alkış alalım benim için- tamam tamam YA TAMAM DIYORUM BU KADAR ALKIŞ YETER TEŞEKKÜRLER.(kız kafayı yemiş. Şttt sesiz çaktırmayınn duyarsa varya üff kıyamet kopar)"Eeee ne oldu 'minacımmm'.dedim minaya gönderme yaparak.Minanın birden gözleri dolunca ne olduğunu anlamadım. Ama ben böyle şeylere gelemem ki. Sanırım ağlıycaktım.
"Ayy mina özür dilerim böyle olucağını bilsem dermiyim. EVETT! Demem" mina bana cevap vermemiş ben kendi kendimi onaylamıştım. Birden rezil olma duygusuyla ve aynı zamanda ağlıyan birini görmemle benimde gözlerim doldu.
Ve sonuç şu an ikimizde ağlıyorduk.
5 dakika sonra
Minayla hala oturmuş ağlıyorduk. Bizi görenler ya kaşlarını çatıyor ya kaşlarından birini kaldırıp alayla bakıyor yada 10 saniye yüzümüze bakıp kahkahalarla gülûyordu. Ama tabi ki bizim umrumuzda değil.
Kapı birden açıldı ve bay çok bilmiş bok böceği sınıfa girdi.
Ay haspam havalara gel.
"Oturun" dedi umursamazca ben diyorum kendini çok bir śey sanıyor bu adam ama bana inanan varmı? Aaaa ne tesadüf 'sana kimse inanmıyor da' buradaymışş.
Ben ve mina hala ağladığımız için benim ağzımdan bir hıçkırık firar ediveedi.(muğla şivesi ile)
Bay jeonun gözü bizim tarafa dönünce mina ile kendimizi saklamak adına kafamızı sıraya gömdük.
Kim Mina ve Kim lara
Ölüm nedenleri: bilinmiyor aslında çokta merak edilmiyor. Mezar taşı bile sayko aq.
Ölüm yeri: sınıf
Gömüldükleri yer:sıranın üstü
Ehehehe tekrar kusun.
MOOD:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER :)
RomanceBay Jeon kelimenin tek anlamıyla sapığın teki çıktı" dedim. O son yazdığı şeyde neydi. Mina aklımı okumuş gibi konuştu. "Bence bay jeonla armıza mesafe koymalıyız. O son yazdığı şey akıl alır gibi değildi seni elime geçirince çok pis sikicemde ne de...