"Evet çocuklar herkes bindiğine göre yola çıkabiliriz" Kamp bitmiş ve dönmek için hazırlanıyorduk.
"Hadi hadi amma oyalandınız çocuklar"
"bay jeonda amma geveze çıktı. Dirdır yapıp duruyo. Soğuk başına ordan da çenesine vurdu heralde"
"Kızım senin de direk beynine vurdu diye düşünüyorum. Ne o kaş göz"
Mina'nın kaşı gözüyle gösterdiği yere baktığımda dedim; "Omen tanrum ben bitum. Dilimi dua lipa sokayduda demeyeydum. Omen tanrum" Tabi bunları içimden dedim. Içimde değişik fanteziler yaşıyorum.(burnunu çeker) yani 49'luk raporla İSTANBUL TÜRKİYE Bakırköy deliler hastanesinden kaç-
Tamam normal hayata dönek.
Dönek dönek gel dönek evimize gel dönek. Tamam bu sondu.Yüzüme bence tatlı olan ama bence başkalarınca bilemem bir gülümseme. Yerleştirdim ve karşımdaki bay jeona baktım. Tek kaşını kaldırmış bana delici bakıšlarını gönderiyordu.
"Bay jeon... Iıı bana inandığınızı söylemeyin. Sadece minanın tepkisini ölçüyordum. Benim ne hadıme ki sizin hakkınızda böyle atıp tutıyım"
.......................
"Vaov o kadar yani. O kadar mı. Hemen okumayı bırakıp bir oyunculuk şirketinde şansımı denemeliyim. Yüz ifadenizden ćok iyi oynadığımı anlıyorum. Yani sizin hakkınızda öyle düşûnmüyorum katiyen düşünmüyorum"
"Evet lara şuan çok iyi oynuyorsun. Seoul'e dönünce aileni görmek isyebilirim"
Arkasından dil çıkarttım ve çok beklersin falan dedim. Ha bu arada dün biz kai ile öpüştûkten sonra ne mi oldu.......(burayı diğer bölümde anlatıcaktım yani bölümü burda bitirmeyi planlıyordum ama çok kısa olmuş)
Dünnn
"ahh boran gülmeyi kesrmisin nasıl kapıyı açmayı akıl edemedim SALAK!
Diye söylenen minaya bay Jeon müdehale etti."Mina tüm suçu borana attamazsın. Sonuç olarak sende boranın yanındaydın"
Demiş bizi biraz azarlamış yani yok efendim kainin burda ne işi varmış bu bir okul gezisiymiş,ben bay jeona söylemeden nasıl gidermişim,ne den çadırıma gitmemişim,ayıpmış ve saire.
Boranda gülmeyi bırakınca kai eve dönmüş herkes çadırlarda dağılmış ve ben hıç cikmamıştım.
Şimdiki zaman
Mina ve ben bay jeonda ocümüzû almak için sahte bir kadın hesabı açtık mu ha ha ha yaşasın kötülük. Üfff kimi kandırıyorsak bunun neresi kötülük. Ona sahte hesaptan hakaret edicektik. Mina dün bay Jeon onu azarladığı ićin bende az önce olanlar icin bu planı yaptık.
Ilk iş bay jeona istek atmak.
Bay jeonun ağzından
" Lamielır " adlı kullanıcı sizi takip etmek istiyor.
Lamielır adlı kullanıcı 12 saniye once sizi takip etmeye başladı
Laranın ağzından
"evet ışte bu kadar hadi yazalım" dedim heyecanla. Seni hınzır bay Jeon seni güzel kadın profilini gördün tabi kabul edersin.
Instagram yazışması başlangıç
Lamielır: Selam
Jeonjkr1997: selam. Tanışıyormuyuz.
Lamielır: hayır ama tanışabiliriz. Tabi sende istersen;D
Jeonjkr1997: :D
Lamielır: bu bir evet mi?
Jeonjkr1997:Nasıl tanışabiliriz?
Lamielır: bildiğim kadarıyla evlerimiz çok yakın.
Jeonjkr1997:yani bu demek oluyor ki beni evine davet ediyorsun.
Lamielır: çok zekisin.:D
Jeonjkr1997: önce bir fotoğraf isteyebilirmiyim senden.
Lamielır: tabi.
Kızlar instagramdan buldukları bir resmi bay jeona atmışlardı. Şu an sadece bay jeonu deniyorlardı sapıklık derecesini.
Lamielır:
Jeonjkr1997:bune?
Lamielır: Fotoğrafff bir fotoğraf istemiştin yanlış mıyım.
Jeonjkr1997:Anlamadın mı? Anlamıyor rolû mü yapıyorsun. Bence ikincisi.
Lamielır çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER :)
RomanceBay Jeon kelimenin tek anlamıyla sapığın teki çıktı" dedim. O son yazdığı şeyde neydi. Mina aklımı okumuş gibi konuştu. "Bence bay jeonla armıza mesafe koymalıyız. O son yazdığı şey akıl alır gibi değildi seni elime geçirince çok pis sikicemde ne de...