Тэр өдөр би ердөө 15 настай байсан яг 16 нас хүрэх тэр өдөр буюу 9сарын12нд би найзуудтайгаа төрсөн өдрөө тэмдэглэж яваагүй бол надад юу тохиолдох байсныг би одоо ч төсөөлж чадахгүй байна
~Болсон явдал~
Өнөөдөр бол маш чухал өдөр учир нь өнөөдөр би 16 нас хүрч байна. Яагаад ч юм цаанаасаа догдлоод байж ядаад цагаа хартал 09:34 -_- яасан эрт сэрцийн бэ би? Аргагүй дээ өнөөдөр миний төрсөн. Өдөр юм чинь😂 гэж өөртэйгөө ярьсаар өөрийгөө бэлдэж усанд орж үсээ хатаагаад хоолоо идчихээд хувцсаа өмслөө( нэг иймэрхүү хувцас)
Ээж мөнгө өгчихөөд надад гарахаас өмнө
Ээж: За тэгээд болгоомжтой яваарай, за сайн харж яваарай, тэгээд очихоороо залгаж хэлээрэй, тэгээд шууд эмээгийнх рүүгээ яваарай!!
Би:Ээж жоохон тайван би яав л гэж угийн шууд залгана аа. За Bye😘
Ээж:Уанана нялх юм шт ээ миний үр чинь за тэгээд болгоомжтой.
Би: Ок
~Сургууль дээр~
Лхамаа(сайн найз):За авгай минь хөгширч байгаа өдрийн мэнд😂
Би:баярлалаа авгай минь!❤️😂
Лхамаа:Зүэр эмгэн минь😂😘
Төк(сайн найз эр):За та 2 дараа хэрэлд тэх үү?
Би:Чи битгий хуц😂😂😂
Дөлгөөн:За төрсөн өдрийн мэнд май(бэлэг өгөх)
Би:Вооааа баярлалаа! Та 2-н бэлэг яав?
Тэр 2: Өгнө өө, өгнө жоохон хүлээ(ёжтой харц гаргах)
Лхамаа:чи бид 2-н бэлгийг хараад зүэр шок
Би:Зөз болтугай
Төк:Болно хөөе!
Дөлгөөн:Хүүе ээ одоо болно! Төрсөн өдөр тэмдэглэх биш хэрүүл боллоо.
Мань 3: Чи дутаа!
Дөлгөө:-__-
Би: За эхлээд хоолонд орох уу? Кино үзэх үү?
Лхамаа:Хоолонд оръё! Би өлсөөд байна. 😂
Би: За тэгүүл хоолонд оръё
Төк, Дөлгөөн: За😄 бид 4 тэнэгтэж малтаад явсаар хоолонд ороод, киногоо үзчихээд доор нь тоглох санаатай тоглоод сууж байтал гэнэт хүмүүс хашхичаад эхлэхээр нь би нөгөө 3 дээрээ очоод юу болсныг асуутал нөгөө 3 айсан чигтээ мэдэхгүй гэлээ. Би бас айсан учраас толгой дохилоо гэхдээ би зоригтой байх хэрэгтэй _____(өөрийн нэр) гэж өөртөө хэлчхээд нөгөө 3-г аваад Тэнгис кино театрын ард ирлээ.
Би: Ямар новш нь болоод байна аа?!
Төк: Мэдэхгүй ээ энэ тэрүүгээр баахан дүрэмт хувцас өмссөн хачин цэрэг шиг юмнууд тааралдсан бүх хүмүүсээ Kidnap хийгээд байншт!
Лхамаа: Хэдүүлээ одоо яах вэ? 😣
Би:За битгий уйл даа! Бүх зүйл зүгээр болно🤗😘
Дөлгөөн:Тэндээс хүмүүс ирж байна. Хурдал зугтацгаая! Би тэр хэдийг дагуулж гэртээ хүнд баригдалгүй ирлээ. Тэгээд гэртээ ороод ээжийг хайтал байсангүй. Санаа зовоод залгатал утас нь холбогдох боломжгүй байв. Би улам санаа зовж байлаа. Тэгээд уйлж эхлэв.
Би: Яагаад заавал өнөөдөр гэж яагаад эдгээр хүмүүс хэн юм бэ? Ээж минь хаана байгаан бэ? *уйлах* та нарын ээж аавын чинь утас ч гэсэн холбогдох боломжгүй байна уу?
Тэр3 над руу санаа зовсон бас гунигласан харцаар хараад толгой дохив.
Гэнэт гадуур чанга яригчаар: Бид бол Язгууртан цус сорогчид! Бид энэ Монгол улсыг өөрсдийн эрх мэдэлд авч эрчүүдийг нь бүгдийг нь хөнөөж эмэгтэйчүүдийг нь мөн адил хөнөөлөө гэвч ердөө онгон охидыг л үлдээсэн учир нь бид монгол охидыг язгууртан бидний үүрдийн хайрт эхнэрээр сонгон авч байгаа юм.
Юу??!!! Тэгэхээр миний ээж... Бас энэ 3-н ээж аав болон бусад бүх монголчууд үгүй ээ!! Болохгүй ээ!!! Би яг одоо ихэр татан уйлж байна. Бас Лхамаа уйлж байна. Нөгөө 2 маань байдгаараа хувхай цайчихсан шал ширтэнэ.Нөгөө чанга яригчаар ярьж байсан хүн ахин үг хэлнэ: Та 4-т одоо зугтах газар үгүй!!
Энэ үгийг сонсоод бид 4 сонсоод мэл гайхав. Би дотроо бид 4 биш байх хэмээн залбирч байлаа. Гэнэт хойноос: та 4-с ердөө 2 чинь л амьд үлдэнэ . Гэж маш хүйтэн өнгөөр хэлэв. Бид 4 хойш эргэн хартал нэг дүрэмт хувцас өмссөн залуу ухасхийн Дөлгөөн, Төк 2-н хоолойг хэрчив. Би маш чангаар ориллоо. Лхамаа айсандаа хойш унав би нөгөө хүнийг шууд шанаадлаа.
Н/Хүн: чи одоо үхсэн гэж хэлээд над руу дайрахад нь би шууд 2 гуяынх нь дундуур өшиглөөд сандлаар толгойг цохиж унагаагаад Лхамааг аваад салхи татуулан гэрээс гараад ухаан жолоогүй. Гүйж байтал гэнэт буун дуу гарав. Хажуу тийш хартал Газар дээрх ганц сайн найз минь...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Сүүлчийн Монгол Охин [COMPLETED]
RomanceНамайг 16 нас хүрч байхад тэдгээр язгууртнууд гэх ч араатнууд гарч ирснээс хойш би өөрийн Бор Үс, Бор Нүдээ нууж амьдрах болсон юм. Тэд Монгол охидыг бүгдийг нь өөрсдийн эхнэрээ болгож хорьж хайрласан. Хайрлаж байхад яагаад хорьж байгаа юм гэж та на...