Амьд гэж үү?

763 74 2
                                    

Авах болно... Энэ үгийг сонсонгуут түүнийг би шууд өшиглөн цааш түлхэн хөнжлөөр биеээ ороон
Би: Би хэзээ ч чинийх болохгүй. Бас чи надаас юу ч авахгүй!
Ханхүү:Авах нь цаг хугацааны л асуудал хайрт минь. Мөн 2-лаа 2 сарын дараа гэрлэх болно.
Би: Хэн чамтай гэрлэнэ гэж? Би л лав биш! Гэж хэлэн өөдөөс ууртай харж байтал.
Ханхүү: Мэдээж чи надтай гэрлэнэ. Чамд сонголт байхгүй хайрт минь... Чи ҮҮРД МИНИЙХ БОЛОХ БОЛНО. (инээмсэглэх)

Энэ инээмсэглэл , яг л намайг чи надаас хэзээ ч холдохгүй гэж байгаа юм шиг... Би зугтах хэрэгтэй. Маш хурдан, түүний хэзээ ч олохгүй газар луу. Гэхдээ би яарч болохгүй. Түүнд өөрийгөө эндээс хэзээ ч зугтахгүй юм шиг дүр үзүүлж байгаад, тайван байх үед нь зугтах болно. Ил байна гэдэг нэг ёсны зальтай халхавч.
Би: Харж л байя
Ханхүү: аан тийн хайраа сарын дараа 2-лаа нэг үдэшлэгт оролцох болно.
Би: Юун үдэшлэг? Надтай хамт явж яах гээд байгаа юм?
Ханхүү: Сарын дараа монгол бүсгүйчүүдтэй гэрлэсэн бүх язгууртан цус сорогчид ирэх болно. Би тэдэнд чамайг удахгүй миний эмэгтэй болохыг тэмдэглэнэ. Тиймээс чи надтай хамт явах ёстой.
Би: Чиний эмэгтэй? Хөгийн юм...
Ханхүү: Хайраа 2-лаа доошоо бууж хоолоо идье
Би: Зө
Гал тогооны өрөө
Ширээнд зассан хоолыг харвал бүгд миний дуртай хоол байв. Ширээнд суун идтэл таамагласнаар минь... Амтгүй юм... Ээж, эмээ хоёрын минь хийдэг шиг амттай биш байна...
Ханхүү: Яасан амтгүй байна уу?
Би: Үгүй ээ зүгээр байна. Гэж хэлэн өглөө хоол идээгүй учраас бүх хоолыг нь идэж дуусгав
Ханхүү: Чи ч их өлссөн бололтой. Чи минь хоолоо идэхтэй үнэхээр эгдүүтэй юм аа гэж хэлээд өөдөөс инээнэ. Хариуд нь би ам дүүрэн хоолтой
Би: ГАГУДЭСЖЛАЖДБДХДЫХА
Ханхүү: ойлгосонгүй...би амандаа байсан хоолоо залгин
Би: би ингээд өрөө рүүгээ явлаа. Сайхан хооллоо хэмээн өрөө рүүгээ явав.

Өдөр хоног өнгөрсөөр л миний бяцхан төлөвлөгөө биелж байгаа. Би огт зугтах гэж оролдоогүй. Тэр намайг зугтахгүй гэж бодон тайвширсан. Өнөөдөр би зугтах болно. Үдэшлэгээр далимдуулах болно гэсэн үг. Тэр өнөөдөр намайг зугтаж үдэшлэгээр далимдуулан зугтаж магадгүй гэж бодож байгаа байх. Тиймээс би жижиг заль зохиосон...

Би үдэшлэгт хар урт даашинз болон өндөр өсгийт өмсөв. Энэ надаа үнэхээр тухгүй байна. Ядаж байхад хөл холгоод байдаг.

--Үдэшлэгт--
Арай гэж алхан ортол. Бүгд над руу харна. Харин ханхүү их л бахархсан царайтай. Язгууртан гэх юмнууд надтай ирж мэндэлнэ. Миний дургүй хүрч огт тоохгүй баймаар байсан ч өөрийгөө бодон хариу мэндлэв. Би яагаад эд нартай мэндлэх ёстой гэж. Эд нар миний бүх зүйлийг үгүй хийсэн араатан... Ханхүү нэг тавцан дээр гарч бусдын анхаарлыг татав. Тэрээр
Ханхүү: Өнөөдөр хүрэлцэн ирсэн язгууртан болон эхнэрүүд нь талархал илэрхийлье. Би өнөөдөр өөрийн ирээдүйн эхнэр болох МОНГОЛ ОХИНЫГ танилцуулъя хэмээн над руу заав. Тэд алга таших бол тэдний эхнэрүүд болох бас л монгол охид над руу өрөвдсөн харцаар харна. Над дээр эхнэрүүд нь ирж яриа өдөн хажуугаар болгоомжтой гэх чинь болгоомжтой байхыг сануулав. Би хариу инээмсэглэнэ. Би ширээн дээр очин юм идэх гээд явж байтал... Бурхан минь үгүй байлгүй дээ...
...Лхамаа... Найз минь амьд гэж үү?

Сүүлчийн Монгол Охин [COMPLETED]Onde histórias criam vida. Descubra agora