Баригдчихлаа

840 74 6
                                    

Яг зугтах гэж байтал хааны ордны 2 цэргүүд хаалга эвдэн ороод ирэв.
Новш гэж хааны ордны цэргүүд бол маш дээд зэргээр бэлтгэгдсэн цэргүүд бас тэднийг над руу явуулахыг бодоход тээ энгийн нэг дээд зэргээр бэлтгэгдсэн цэрэг биш би тэдний өмнөөс тулалдаад яагаад ч дийлэхгүй. Гэхдээ цус сорогчид хүнтэй адил өвдөлт мэдэрдэг даан ч өвдөлт ердөө л хамгийн багадаа л 5 секунд энэ хугацаанд зугтлаа ч би баригдах болно. Гэхдээ би ингээд буугаад өгчихгүй шүү! Юу болохыг хэн ч мэдэхгүй. Гэж бодож байтал нэг нь ам нээн
1:Та бидэнтэй хамт явна уу? гэж хэлэхэд нь өөдөөс нь маш ууртай харан
Би: Үгүй гэвэл...?
2:Тэгвэл бид хүч хэрэглэхээс өөр аргагүй гэж хэлчхээд цахилгаан бороохой гаргаж ирэв. Би энэ 2-г яагаад ч дийлэхгүй гэхдээ ингээд буугаад өгчихгүйг энэ 2 ч мэдэж байгаа. Тийм ээ би яг одоо энэ -той тулалдах гэж байна. Би шууд ширээн дээр байсан тавгийг шүүрч аван нэгнийх толгойг тавгийг хагартал цохиод нөгөөхийг нь доошоо суун хөлөөрөө 2 хөлийг нь өшиглөж унагаан гэдэс рүү нь дахин нэг өшиглөн хаалгаа савж гаран маш хурдтай гүйж эхэллээ. Шатаар уруудан явж байтал хүмүүс над руу ганц эвэрт харж байгаа юм шиг харж байв. Би гайхаад хартал новш гэж малгайгүй, нүдний шилээ зүүгээгүй, түрүүн ярнаас болж үсээ боогоогүй гүйснээс болж үс минь салхинд хийсч байгаа мэт. Нүд минь гүн бор бодол болсон гүнзгий юу ч өгүүлшгүй нүдийг тэд гайхшран хуурамч эсвэл жинхэнэ эсэхэд эргэлзэнэ. Яг гардгийн даваа нь дээр зочид буудлын хамгаалагчид намайг барьж аваад доош шалан дээр хэвтүүлж гарыг минь ард аван барьж байв. Орны цэргүүд ч мөн хүрч ирэн намайг гавлан машин доторх битүү төмөр тор дохь хаалгыг нээн намайг түлхэн торонд хийж орхилоо. Би 2-тийш төмөр торон дах ханыг хайр найргүй мөргөж хаалгыг нь хүртэл өшиглөө юу ч болсонгүй 30 минут ямар ч зогсолтгүй энэ үйлдлээ давтсаар л байв. Удалгүй машин зогсож төмөр тор нээгдэн 2 хамгаалагч намайг гарган хүзүүнд минь гинж зүүлээ. Гутамшигтай юм яг нохой шиг! Тэд хүзүүн дэх гинжнээс татан ордонд орж ирлээ би байдгаараа эсэргүүцэцгээсээр л нэг өрөөнд орж ирэн намайг хүчээр өвдөг сөгдүүлэв. Удалгүй өрөөний цаад талын хаалганаас нэг хүн гарч ирэв тэр хүн маш эрхэмсэг алхаж итгэл төгс харцаа дээш өргөнө. Энэ хүн бол биш ээ энэ хүн биш энэ бол цус сорогч, хараал идсэн шимэгч! Тэр бол миний зугтах шалтгаан болох цус сорогчдын Ханхүү ирээдүйн хаан, тэр өөдөөс минь харсан ширээн дээр суун над руу ёжтой харна. Дотор муухайрмаар юм.
Ханхүү: Та нар наадахаа жинхэнэ Монгол Охин гэдэгт итгэлтэй байна уу?
цэрэг1: Тиймээ эрхэм дээдсээ.
Ханхүү: Хэрэв тэр зүгээр л нэг үсээ будаад, нүдэндээ линз зүүсэн байвал...та нарт юу тохиолдохыг мэдэж байгаа биз дээ? хэмээн хорон инээд нүүрэндээ гаргах аж
цэрэг2: Эрхэм дээдсээ тэр жинхэнэ. Та хүсвэл шалгаж үзнэ үү?
Ханхүү: За яахав тэгий л дээ
Би: Новш минь ойртоод үзээрэй!
Ханхүү: Хөөх чи эрхэм дээдсийнхээ өөдөөс их том, том ярьж байх шив!
Би: Чи миний дээдэс би~~намайг үгээ хэлж дуусаагүй байтал нэг цэрэг намайг алгадчихав. Би тэр цэрэг лүү үзэн ядсан харцаар харж байхад гэнэт нэг зүйл үсийг минь илэх мэт мэдрэгдэж эхлэв, би шууд үсийг минь илсэн хүн лүү хөмсгөө зангидан харахад тэр над руу маш гайхсан харцаар харж үсийг минь илсээр л байлаа. Тэр дараа нь миний нүд рүү ширтэж эхлэхэд би түүн рүү муухай харсан хэвээр л байлаа тэр ам нээж
Ханхүү: Би чамайг ямар их хайв аа? Хайрт минь!
Би: Хэн чиний хайр гэж? би маш үзэн ядсан хоолойгоор хэлэхэд тэр
Ханхүү: Чи надаас хэчнээн удаан зугтсанаа мэдэж байна уу?
Би: Ямартай ч хангалттай удаан биш!
Ханхүү: Одоо тэр хамаагүй ээ. Чи минь одоо надад байна. Ингээд би чамайг БАРЧИХЛАА! Муур, хулгана болж тоглож дууслаа. Ингээд чи ЗӨВХӨН МИНИЙХ!! тэрний нүд аймшигтай юм. Яг л намайг алах гэж байгаа мэт тэр инээж байгаа ч намайг хангалттай айлгаж чадаж байна. Чи яг юу юм бэ? Гэхдээ ингэлээ гээд би айснаа мэдэгдүүлж болохгүй!! Тэр нүүр лүү минь дөхөхөд би шууд толгойгоороо тэрний толгой цохиж орхилоо.
Би: Хэн чинийх гэж үхсэн ч чинийх болохгүй!! Хайр гэсэн үү? Хах тийм юм байдаггүй юм!! Би хэнийх ч биш азгүй амьтан минь гэж хэлээд нүүр лүү нь нулимлаа. Тэр уурласан бололтой. Нүүрээ хүчтэй гэх чинь арчаад миний хүзүүн дэх гинжнээс хүчтэй татаж өөртөө ойртуулаад ингэж хэлэв.
Ханхүү: Чи ч их муу охин юм аа. Муу охин юм аа. Хайрынхаа өөдөөс ингэж хэлээд л би энэ муу охиныг шийтгэх болно оо. Гээд ёжтой инээмсэглээд
Ханхүү: Түүнийг миний өрөө рүү аваачиж 2 гарыг нь орноос хүл!!
Нөгөө цэрэг намайг чирсээр өөр нэг өрөөнд орж ирэв. Би байдгаараа тийчгэнэсээр л байлаа. Тэд намайг орон дээр хэвтүүлж 2 гарыг минь орноос хүллээ. Хэсэг хугацааны дараа тэр орж ирлээ тэгээд
Ханхүү: Энэ муу охиныг яаж шийтгэвэл дээр вэ? Аан тийм ингэвэл дээр юм байна! Хонгор минь энэ чамд тийм ч их таалагдахгүй байх гэхдээ би чамдаа хайртай юм чинь зөөлөн хандах болно гэсээр надад ойртож миний...
Zia shine chap orloo tegeed taalan soyorhooroi ❤️. Odoo ta Yakuza-g gargaarai 😂 muuhai te?
Aan tiin eniig soniroohooroi ❤️

 Odoo ta Yakuza-g gargaarai 😂 muuhai te?Aan tiin eniig soniroohooroi ❤️

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Сүүлчийн Монгол Охин [COMPLETED]Место, где живут истории. Откройте их для себя