Bu sefer uyandığımda hastanede değil evdeydim. kendi odamdaydım. Kapının açılması ile annem içeri girdi. Elinde tepsi vardı ve üstünde çorba . Annem bana gülümseyip ayağı ile kapıyı kapattı.
Yatağın kenarına oturdu ve bana;
-bak. En sevdiğin çorbadan yaptım dedi sonra yedirmeye başladı.
Onu özlemiştim. Kokusunu , sevgisini, yemeğini her şeyini...
Bakalım neler olacak?
-kızım dedi bitirdiğim çorbayı masaya bırakırken.
-evet anne?
-sen bana yaşadıklarını neden anlatmıyorsun? Benden çok jimin biliyor.
-anne ben seni üzmek is-
-bak kızım biz bir bütünüz . Ve sen bana ne olduğunu anlatmazsan ben buna bir çözüm bulamam...
-anne . Ben üzgünüm , herşeyden sonra seni benim dertlerimle üzmek istemedim...
dedim ve gözümden bir damla yaş düştü .
-sen burada birşey atlıyorsun ama.
-neyi?
-sen üzülünce ben daha çok üzüleceğim?
-üzgünüm... Ben ... dedim ve daha çok ağlamaya başladım . Annem bana sarıldı ve ağlamayı kestim ve böylece konuşmaya devam ettik.
---
Annemle uzun zamandır sohbet etmiyorduk . Anne, kız bir güzel sohbet ettik bugün .
Bugün pazartesiydi ve ben okula gidemedim. Evet şu sinir krizi şeysi yüzünden . Jimin dün bizdeydi ve onunla birşeyler yaptık .
Ben 1 gün raporluydum. Zaten yarın gideceğim .
Annem TV izlerken yanına gittim ve dışarı çıkmak için izin aldım. Kabul edince odama gittim ve üstüme birşeyler geçirdim
(Resim çok küçük yüklendi nedenini bilmiyorum?)
Telefonu alıp evden çıktım .
Yürüyerek han nehrine geldim. En huzur verici yerdi benim için .
-sabah olduğunu düşünün-
Bank'a oturdum ve benim oturmamla birinin oturması bir oldu! Yanıma döndüm ve min-ha'yı gördüm
Derin bir oh çektim .
-korkma , korkma yemicem seni
güldüm ve;
-korkmuyorum dedim
-seni özledim . Sarıldı .
-bende seni.
-jimin dedi. Neyin var? Sinir krizi ne demek?
-y- demeden sözümü kesti
-onun adını ağzına alma. Sana yakışmıyor .
-haklısın....
-seni merak ediyor. Çok solgundu. Jimin mutluydu çünkü iyi olduğunu biliyor . Fakat yoongi değil . Bu çocuk çok tuhaf . Dedi
Benim için üzüldü mü? Min yoongi ? Benim için ? Sunmin dururken? Benim için ?
YOK EBEM İÇİN !
-pardın-
-min-ha .. okul.. nasıl geldin ?
-jimin dün haber etti . Bende merakımdan gidemedim. Size gelirken, sen evden çıktın ve buraya geldin . Aaa bende buradayım ! Nereye getirdin beni !
-günaydın dedim alay edercesine sonra kıkırdadık.
---
1.30 saat sonra oradan kalktık yürüyüş yolunda gezerken karşımızda jimin ve sunmin vardı.
Ne yapıyordu bunlar?
Bakalım diğer bölümde ne olacak ?! Çok heyecanlı!
Yarın yeni bölüm atarım . Ya gece yada öğle-ikindi
Oy sınırı yapmaya başlayacağım fakat gönlüm el vermiyor. Sizi zorlamak istemiyorum ama emek var yani?
Hadi pamuk şekerlerim 🍦🍦🍦
Pamuk eller 🌟'a
Hoşçakal👋👋👋