Beyin kanaması. .

100 10 6
                                    

-yoongi'den-

Çarptığı çocuk onun merdivenden düşmesine sebep oldu . Merdivenden hızla düştüğü için kafasını karşısındaki duvara çarptı ve baya bir kanaması oldu. 

onu bu halde görmek her seferinde üzerimde ölme hissi yaratsada içimde bir umut vardı .

Sunmin,  min-ha , jimin ve via 'nın annesi (min-lee) hanım herkes buradaydı . Hepimizin gözleri kan çanağı gibiydi .

Herkes sonucu bekliyordu ve ağlama sesinden başka hiç bir ses yoktu. 

Bayan min-lee yanıma gelip yanağımı okşadı ve 

-nedir bu sizin çektikleriniz..?

-onu koruyamadım ... Bayan min-lee ben onu, onu hiç bir şeyden koruyamadım...! Ben çok kötü biriyim !

-şşş... sizin engellerini sizi böyle yaptı . Sorun senin onu korumanda değil ki ... bizde geçtik bu yollardan biliyorum..

dedi ve gülümseyip yoğun bakımda yatan via'ya döndü.

Ve tekrar şiddetli biçimde ağlamaya başladı .

......

Hepimiz bitmiş tükenmiş bir halde beklerken doktorun bir anda, hızla odaya girdi ve hemşirelere

"ameliyathaneye !"

Diye komut verdi. neler oluyor?!

Doktor via ile giderken 

-ne oluyor sevgilime?! Kötü birşey mi olacak ona ?!

-bilmiyorum! Sadece bizim haberimiz olmadan beyin kanaması geçirmiş ! geçirmiş durumu kritik ! Şimdi izninizle!

dedi ve hızla gitti ...

Yere çöktüm 

Üstümü umursamadım bile. ..

ve şimdi .... bağırarak , haykırarak , hıçkıra hıçkıra ağlıyordum....

-----

Sunmin'den 

Via 'yı o halde görünce elim ayağım birbirine girdi ...

ne yapacağımızı bilmiyor,  sadece ağlıyorduk .

sadece tanrıya dua ettik... ona güç vermeye çalıştık ...

Umarım ona bir zarar gelmez...

------

Jimin'den

Onu tutmaya çalıştım . Ama çok geçti ... elini tutuyordum ki .... lanet!

Kalbim acıyordu .... dayanılmaz bir hal almaya başladı ve kendimi dışarı attım ....

Ve tanrıya dualar edip ... sadece onun sağlığının iyi olmasını diledim.. sadece..

_________________

Min-lee'den (via'nın annesi)

Evde temizlik yaparken birden kalbime bir ağrı girdi hemen oturdum ve meleğimi aradım ....

-siz via hanımın  annesi misiniz...?

İşte bu sesle ne olduğunu , neden kalbimin parçalanmış gibi olduğunu hissettim....

....

Bölüm sonu...

Elimi Tut... (Min Yoon-Gi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin