Yeniden~~

99 14 6
                                    

Yoongi'den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi'den

Hepimiz via'nın uyanmasını bekliyorduk. 4 saat boyunca hepimiz başında , hayattan soğumuş şekilde bekliyorduk...

Sevmek nasıl birşeymiş?

korumak mı?

Kırmak veya üzülmek mi?

Sadece seviyorum diye geçinmek mi?

Hayır..

Sevmek... gülüşünü seversin,

Sesini seversin , sohbetini seversin . Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil ..

Yüreğinde duruşunu seversin ...

Ben ... ona aşık olmadan önce , hatta onu tanımadan önce ahmağın tekiydim

Onu tanımadan önceki hayatımı hatırlamıyorum ...

Geçici ve sahte aşklar . İğrenç.

O çıkınca ki... Umarım çıkar (hastaneden)... ona herşeyi anlatacağım.. ondan birşey saklayamazdım değil mi?

Yeterki o çıksın ... ne isterse onu yapacağım ...

-------------

Via'dan 

Gözümü açmaya çalışıyordum.  Ama olmuyor... neden ? Neden yapamıyorum ? Sevdiklerimi görmek ..? Neler oluyor? En son....

Aishhh ! Şu merdiven bozuntusu! 

Gözlerim ... onları hâlâ açamadım.

ama biliyorum ! Bilincim yerinde !

Doktooooooor!

Doktor içimi okumuş gibi geldi birşeyler yaptı . Etrafta sevinç çığlıkları felan .

Bu ne lan ! Ses var görüntü yok!

En son doktorun gözümü açıp ışık tutması ile kendime geldim!

---------

Yoongi elimi tutmuş ağlayarak konuşuyorduk... olayı anlatmıştı . Benim b*ktan yanlış anlamam yüzüne oldu herşey !

Onu o kadar özlemişim ki,...

Kokusunu , sesini ve en çokta varlığını hissetmeyi ...

Sevince çocuk oluyor insan ! 

Annem, min-ha, sunmin , jimin o kadar konuştuk ki ;

Hepsi beni özlediğini belirtti . Benimle konuşurken sesleri titriyordu hepsinin.... özellikle annemin...

 şimdi  anladım ... benim daha fazla arkadaşa ihtiyacım yok !

İyiki sizin gibileri tanıdım . Şerefsiz insanları hayatıma almadım iyi ki ... benim arkamda , beni çok seven, koruyan kocaman bir ailem ve dahası var...

Onlar bana yetiyor♡

----------

Ya arkadaşlar 3 oy nedir ya! Oy çoğalmaya devam etmezse yeni bölüm yok. Oy verseniz ölüyorsunuz sanki! Emeğe saygı !

Elimi Tut... (Min Yoon-Gi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin