Ahoj, jmenuji se Isabella Potterová.
Ano, správně, jsem příbuzná slavného nebelvírského chytače Jamese Pottera. Abych se pořádně představila... Říká se mi Bella nebo Pobertovská kráska. Proč ta přezdívka? Jsem jednou z Pobertů. Jo, vím, říkáte si, holka? Ale přece jen jsem sestra Jamieho a jsem trhlá a prostě pobertovská.
Mám dlouhé rovné blond vlasy s melírem (vše přírodní), smaragdové oči jako moje nej kámoška Lily (ano, jak jí říkají Poberti, Evanska), dlouhé štíhlé nohy a vůbec, mám celkově všech holek vysněnou postavu. I když někdy bych byla radši, aby ne...
Jsem zvěromág, kvůli Removi, a proměňuji se v černou pumu. Moje přezdívka zní Rychlonožka.
Mám nejlepší kamarádky Lily Evansovou, Ellen Carrowovou a Kate Phillipsovou. Já, Lily a Kate jsme spíše prudčí povahy, i když Lil se nezdá a El je jak Remus-tichá, milá, kamarádská a chytrá.
Jsme právě v 5. ročníku, tím pádem nám je všem 15. A je všude známé, že Jamese chce hromada holek, ale on má oči jen pro jedinou, Lily, Sirius je světoznámý bradavický Cassanova a já s Lily krásky, jakým není rovno {skromnost stranou :))} Taky nás chtějí celé Bradavice. Ale James všechny kluky od Lily odhání, nikdo si nechce rozházet nebelvírského a dost populárního chytače.
A já? Já nikoho nechci, se vztahem jsou jen a jen potíže. Nehodlám si nechat od někoho zlomit srdce, stačilo mi to jednou, ale to je zase jiný příběh.. Každopádně klukům říkám ne a nezmění se to!
Lumos 🌝
Zatím 1. kratší část, snad se líbí❤🌈
Jsem ráda, že čtěte můj příběh, i když to je jen taková slátanina.
Nevím, jak často budu vydávat kapitoly, moc se k tomu nemůžu dokopat😅💞
Taky nebudou tak dlouhý, ale to snad až zas tak nevadí❤
Budu ráda za každý hlas, přečtení, komentář💞
Zatím
Vaše Ančí ❤Nox 🌚
ČTEŠ
Pobertovská kráska
Fanfictionjedna Pobertka. dva kluci. dvě koleje. Zmijozel a Nebelvír. nenávist versus láska. dva bratři. Sirius Black a Regulus Black. krvezrádce a smrtijed. mít jistotu nebo být svá?