Viyana 2018 Okul gezisi:
Rüya son sınıfa geçmişti artık ve Lara ile aynı okulda değildi. Rüyaların ve 8F sınıfı Viyanaya bir gezi düzenlemişlerdi. Tabi yine Oda sorusalı yoktu odaların hepsi 2 kişilikti ama bu sefer sorun çıkmadı çünkğ Laranın arkadaş grubu 6 kişiden oluşuyordu. Hemen ilk olarak Masal atladı "Ben rüya ile kalacağım diye". Masal Rüyanın en iyi arkadaşlarından biri idi çok iyi anlaşırkardı ve birbirlerine sonsuz güvenleri vardı. Oda dağılımı tamamlanmıştı ve herşey çok mükemmel olacaktı. Pazartesi günü Rüyayı babası saat 8:00 de tren garının önüne bıraktı ve vedalaştılar. Masal ve Rüya büyün yolculuk boyunca yanyana oturdular. Nihayet Viyana gelmişlerdi ve asık eylence şimdi başlıyordu. Rüya ve arkadaş grubu sürekli birliktelerdi. Birden bir kız gördüler, kızın adı Jülideydi yanlızdı ve hiç arkadaşı yoktu. Jülide 8F sınıfından dı ve pek arkadaşı yoktu. Bir hafta boyunca Jülide Rüya ve arkadaş grubu beraber gezdi. Perşembe günü Viyanada bir Müzikal vardı "I'from Austria". Rüyaların sınıf (8B) ve 8F müzikal üçin yola çıktılar ve bilete yazan numaralara göre koltuklarına oturdular. Müzikal başta güzel gitsede daha sonra sıkıcı olamaya başkamıştı erkeklerin çoğu "FORTNITE" oyunuyordu kızlardan bazıları sosyal medyada takılıyorlardı. Sahnede çokta yakışıklı olmayan bir oyuncu vardı. Rüya kızımız o kadar sıkılmıştı ki oyuncumuzun repliğinin arasına girmişti. Oyuncu: "Benim sevgilim yok"
Rüya:" HAYIR VAR BEN" bütün salon aynı anda Rüyaya bakmıştır Rüyada utanç içinde koltukların arkasına saklandı. 1 hafta dolmuştu ve dönüşte Rüya ve Jülide yan yana otururlar ve iyi anlaşmaya başlarlar çünkü Rüya arkadaşsız olmanın ne demek olduğunu iyi bilen bir insan dır. Tren garına geldiklerinde Rüya Annesinin güzel yüzünü görür ve çabucak evlerine gidelerler. Pazartesi günü Coğrafya öğretmeni ödev verir ve ödevin konusu Viyanada yaşadıklarını anlatan bir günlük tür. Herkes Rüyanın o Müzikalde yaptıklarını yazar ve en yüksek notu kapar. Rüya tabikide olanlara kızmaz çünkü zaten yazmalarını kendisi istemiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benim en iyi Arkadaşımdın
Novela JuvenilEn iyi arkadaşı tarafından kullanılan Rüyanın intikamı.