Buraya kadarmış benim sana olan güvenim sevgim hoşçakal:
Temmuz :
Rüya artık bu sahte arkadaş oyunundan bıkmıştı zaten Laranın doğum gününede çok az kalmıştı. Rüya ona bir kutu hazırladı içinede birlikte çekinmiş oldukları fotoğrafları ve bir mektup koydu. Mektup oldukca uzundu çünkü kalbindeki kırıkları kısa bir mektuba değilde uzun bir mektuba sığdırmak istemişti.Mektupta yazanlar:
Sen ve Ben
Bizim arkadaşlığımız bilmem kaç yıl önce başladı (o kadar uzun zamandir hayatımdasin ki artık hatırlamıyorum). Başta herşey mükemmeldi biz seninle birbirini çok seven iki iyi Arkadaştık büyüdükçe arkadaşlağımız masumluğumuz gibi azaldı. Ortaokula geçtik o zaman başladı benim kalbim kırılmaya beni başkalarına sattın. Kaç kere biz o Esma yüzünden kavga ettik hatırlıyor musun ? Şimdi yine aynısını yapdın gittin beni Jülideye sattın herşeyi ilk o öğrenmeye başladı . Lara "sen benimle fazla vakit geçitmiyorsun ki " iyi bir bahane değil. Ben Emiri sevdiğini bile Jülidenin insta storysinden öğrendim . Özgürü başkalarından duydum ( hayır burda kimin söylediğinin hiç bir önemi yok ) . Tek başıma ağladım, tek başıma üzüldüm. Ben sana o gün ne dedim "Bana yalan söylersen sana öyle bir küserimki hayatında Rüya diye birisi kalmaz " ! Ben yokum Lara! Sen Jülideyi hak ediyorsun size mutluluklar. Sana hayatının en büyük hediyesini mi verdim yoksa en büyük yanlışını mı inan bilmiyorum. Jülide seni bozmaya başladı bile devam erkeklerle öpüş Lara devam erkekler dudaklarındaki pislikleri ver devam ... Sana karşı hiç bir kötülük yada nefret beslemiyorum çünkü değmezsin ama ileride birbirimizi görürsek kızgınlıkla hayal kırıklıklarıyla hatırlamayalım. Hayatta başarılar umarım ne senin bana nede benim sana ihtiyacım olur umarım doğru insanlar ile karşılaşırsın. Umarım hedeflerini unutmayıp iyi bir Avukat olursun . Bunu geç getirdim çünkü doğum gününü bozmak istemdim . O gün üzülmeni istemedim.
Hoşcakal.
Oyuncağın RüyaRüya için hiç kolay olmayacaktı Larayı unutmak. Rüya için Larayı unutmak demek çocukluğunu unutmak ile aynısıydı. Rüya büyün cesaretinş topladı ve Laranın ona aldığı bütğn eşyaları çöpe attı bütün fotoğrafları sildi. Artık yeni bir hayata başlamak istiyordu. Zaten bu sene orta okulu bitirmişti Liseye başlayacaktı. Gideceği yeni okul şehir dışında bunun verdiği özgüvenle birdaha Larayı görmeyeceğinden emindi zaten öncede pek görüşmezlerdi.
Laranın Doğum günü:
Rüya Laranın hediyesini kaptığı gibi Laraların evinin yolunu tuttu . Laraların kapılarının önündeyken kendi kendine konuşamya başladı."Unutma ağlamak yok biliyorum zor gözüküyor ama yapmalısın yoksa seni devam kullanacak bir gün senin değerini bilmese bile onu affetmeyeceksin Rüya. Bir gün o Jülideden canı sıkılacak ve ilk iş seni arayacak AÇMAYACAKSIN!"
Kendinden emin bir şekilde Rüya zile bastı ve Laranın her zamanki gülümsemesiyle karşılaştı. Laraya hemen acelesi olduğunu söyledi ve hemen evine gidip Laraya mesaj attı
"Sen benim Kaktüsümdün sevgim ise senin suyun ben sana fazla su verdim sen çürüdün! "
O günden sonra Lara ve Rüya hiç görüşmedi. Rüya çok iyi bir Yazar oldu Lara ise Barlarda Garson olarak çalıştı.
Hikayemizin sonuna geldik! Umarım hoşunuza gitmiştir. Umarım kimseyi vazgeçilmez sanmazsınız. Unutmayın kimse sizden daha değerli değil!
Kendinize iyi bakın bir sonraki Kitaplarda görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benim en iyi Arkadaşımdın
Novela JuvenilEn iyi arkadaşı tarafından kullanılan Rüyanın intikamı.