7.Bölüm

31 1 0
                                    

Fake Friend Lara:
Okul:
Rüyaların okulda Programcılık bölümü vardır ve o bölümde Emirkan Beko (Bekir Rüyanın kankası) ve Jülide vardır. Coğu kişi Jülide ve Laraya Rüya yüzünden tavırlıdır özelliklede Emirkan ve Beko durmadan sürekli Jülideye Laraya "Satıcı, Pislik , Fake , Friend" dediklerini iletmesini isterler.

Emirkan ve Beko  Larayı heryerden engellerler ve her gördüklerinde laf atarlar Larada çok egolu biri olduğu için hiç takmazdı ve süreki Rüyaya Emirkanın ne kadar (sözde) salak biri olduğunu anlatırdı. Tabii Rüyada gidip Laranın her dediklerini Emirkana anlatır. Rüya Lara ile aralarının fazla açılmaması için elinden

Ertesi gün Rüyanın telefonu çalar ve arayan kişi tabiki yine Masaldır.
MASAL:" Kankacım bu Lara Özgür ile Mc Donald's da buluşmuşlar ve öpüşmüşler"

Rüya:"Yuh! Oha bu çok iyide ne bokumuza yaracak neyse bu bilgi bizde kalsın"

Emir herşeyi Laraya anlatır ve çok gario bir şekilde barışırlar. Daha sonra Lara hemen Masalı arar ve Emirin herşeyi öğrendiğini ve Mert diye birinin ona söylediğini söyler. Masal Lara ya şunları söyler.

Masal:"Lara sence bu bir tesadüf mü? Mert diye biri söylemiş Emire. Jülidenin sevgilisinin adıda Mert değil mi"

Lara:"Jülide o çocukla sevgili değil ki şaçmalama Jülide böyle şeyler yapmaz"

Masal:"Bana tesadüf gibi gelmedi"

Laranın kafasında bir sürü sorular olusur ve hemen Jülideyi arar. Jülide kimseye söylemediğini söyler ve yeminler eder ama Laranın içine bir kez şüpe düştüğü zaman bir daha kimseye güvenemezdi. Tamam diyip olayı geçiştiren Lara biraz Rüya ile konuşur ama Rüya birşeyleri bahane ederek telefonu kapatır.
3 gün sonra Masal Rüyayı arar ve Lara ile Jülidenin barıştıklarını söyler. Rüya ve Masal nasıl barıştıklarını idrak edemez ve Mert oyununu bitirmek için karar alırlar. Rüya hemen olanları Defneye anlatır ve Defnede artık yeterli olduğunu söyleyip bitirmesi gerektiğini söyler. Mert Jülideye ağır laflar söyleyerek ayrılır ve Jülide cool bir şekilde "Tamam ben seni gerçekten sevmiştin neyse yanlış kişiymişsın". Rüyaya bir rahatlama gelir ve Laradan yavaş yavaş uzaklaşmaya başlar.

Sen benim en iyi ArkadaşımdınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin