#VallahaWand ~ #ValahaDuvar:
Viyanadan döndükten 2 hafta sonra Lara Rüya Masal ve Jülide aynı düğüne davetlilerdir. Jülide ile karşılaşan Rüya , Jülideyi hemen Lara ile tanıştırır. İkili hemen iyi anlaşmaya başlarlar. O gün birsürü Fotoğraflar çekinir ve Masalın aklına birden neden What's Appten bir grup açmadıklarını sorar. Bunun üzerine hemen bir grup açılır ve adı Masalın kendi kafasından uydurduğu kelime olur #VallahaWand. Rüyaya bu ismin anlamsız olduğunu düşünür ama ona hep bu günü hatıtlatacağı için hemen kafasını onaylamak için sallar. Daha sonra her sosyal medyadan #VallahaWand adında gruplar açılır içinede tanımadıkları insanlar daha doğrusu erkekler vardı. Evet Jülide tam bir erkek düşkünüydü. Ama bu Lara Masal ve Rüyanın onu sevmesi için engel değildi. 4dü çok iyi anlaşıyorlardı çoğu zamanlarını birlikte geçirmeye çalışıyorlardı. Ta ki bir gün,aylardan Aralıktı ve Noel için gösteri vardı. O gün Jülide ve Lara gösteriye gitmişlerdi ama Rüya ve Masalı davet etmişlerdi bahaneleri bile hazırdı. Rüya ve Masal onlara karşı kırgındı ama pek fazlada konunun üstünde durmadılar. Zaman geçtikçe Rüya ve Lara Jülideye benzemeye başlıyorlardı ikiside erkeklerle muhabbet etmenin ne kadar keyifli olduklarını düşünüyorlardı. Çok vakit geçmeden Jülide Larayı etkisi altına almıştı ve Larayı durmadan nasıl kötü bir arkadaş olduğu hakkında söyleniyordu. Saf kızmız Rüyada hala hiç bir şey olmamışcasına onlar benim arkadaşlarım rüyasında geziyordu. Bir zaman sonra #VallahaWand grubu 2ye bölündü. Artık Lara bütün zamanını Jülideyle geçiyordu ve Rüya ile olmadık şeyler için kavga çıkartıyordu. Onların aralarını düzeltmek ise Emirkana düşüyordu. Neden çünkü Emirkan Rüyayı kardeşi gibi seviyordu ve o üzülünce o da üzülüyordu. Git gide Rüya ve Lara birbirlerinden uzaklaşmaya başlıyordu. Rüya artık birşeylerin farkına varmıştı ve hayatından Jülideyi çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benim en iyi Arkadaşımdın
Novela JuvenilEn iyi arkadaşı tarafından kullanılan Rüyanın intikamı.