6.Bölüm

28 1 0
                                    

Vah Jülide Vah:
Rüya Başka bir Hesap açıp bu sefer Jülideye yazmaya başlar. Ve planı bu sefer tıkır tıkır işlemeye başlar. Jülide Rüyaya (Mert) inanır ve yavaş yavaş aşık olmaya başlar. Bu güzel haberi Rüya hemen Ela,Masal ve Defneye yetiştirir. Defne Rüyaya dikkatlı olması gerektiğini ve asla pot kırmaması için uyarır.
Rüya Masalında hesap açıp Mertin arkadaşı gibi göstermek ister, bu fikir Masalında hoşuna gitmiş olacak ki hemen kendisine bir hesap açıp Mertin arkadaşı gibi gösterir. Mert Jülideye, Jülidenin arkadaşlarıyla tanışmak istediğini söyler ve Jülide başta kabul etmesede  daha sonra tamam der ve bir grup oluşturulur. Grupta Rüya(Mert) Masal (Orçun) Jülide ve Lara vardı. Lara gözü açık sinsi bir insandı ve herşeyi çok cabuk anlardı ama yıllan tecrübesi olacak ki hemen yazışır yazışmaz Merten nefret eder ve engeller. Artık Jülide ve Laranın Mertin sahte olduğu anlayacak hiç bir prüz yoktu. Lara Rüyaya mesaj atar.

Lara:"Kanka ben artık Emirden ayrılacağım galiba artık ona karşı hiç bir şey hissetmiyorum"

Rüya:"Kanka emin misin çok seviyordun onu ne oldu. Ben ona değilde  annene onun için bir sürü yalan söyledin. Bir daha mı düşünsen"

Lara:" Annemi boşver Kanka. Ne yapalım ayrılacağım ondan onu yalan yere umutlandırmak istemiyorum"

Rüya:"Sen nasıl istersen öyle olsun Kanka üzme kendini"

Rüyanın telefonu çalar aryan yine Masaldır hemen Rüyaya olan biteni anlatır.

Masal:"Kanka bu Lara geçen hafta kınaya gitmiş orda adı Özgür diye bir çocuk görmüş ama zaten bunlar önceden tanışıyorlarmış bu Özgür buna Or*spu demiş. Larada o günden beri Özgürden hoşlanmayı bırakmış ama işte Kınada bunlar birbirlerine saatlerce bakışmışlar. Şimdide mesajlaşıyorlar ama ne meşajlaşmak tam bir +18lik konuşma yok seni öpcem yatcam falan. Bununda hoşuna gidiyor."

Rüya:"Oha git gide bu kız Jülide gibi Or*spu olmaya başlamış hahah. Neyse şimdi biz bu bilgileri kullanmamız lazım acaba Laraya bunları bana Jülide anlattı diyip aralarını mı bozsak? Yok olmaz o zaman senden şüpelenir .

Masal:"Hayır kanka bu kadar fazla kötülük yapmayalım"

Rüya:" Kanka ben kaç gün ağladım en iyi sen biliyorsun bende istemezdim böyle olmasını ama beni oyuncağı gibi görüyor bende bıktım. Kafasında bir Rüya yaratmış ve o Rüya ile istediği kadar olunabileceğini zannediyor "

Masal:"Haklısın"

Rüya bu olanları hemen Defneye anlatır ve aklıllarına çok parlak bir filir gelir. Rüya değilde Mert Emire anlatacaktı herşeyi burda Masalın suçlu çıkma ihtimali bile yoktu. Dediğini yapar ve herşeyi Emire anlatır. Emir bu duruma çok üzülür ama aptak yerine konulmasından iyidir. Mert kendisini Emire Özgürün arkadaşı ve Jülidenin sevgilisi gibi tanıtır. Emir duyduklarına çok üzülür ve kimseye Söylemeyeceğine söz verir.

Sen benim en iyi ArkadaşımdınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin