Herşey düzelicek mi?

360 20 17
                                    

Laura kapıyı çaldı. Vanessa koşup kapıyı açtı.

Vanessa: Laura nereler- Bethany!

Bethany: Merhaba Vanessa!

Vanessa: Bethany! Burda ne işin var?

Bethany: Kızlarla alışverişten geliyoruz.

Vanessa: Bethany Mota ile alışverişe gittiniz ve bana söylemediniz?

Debby: Özür dileriz Van. Beth isterse burda kalabilir. Wow Wow Wow hatta pijama partisi veririz.

Laura Debbye Bak söylemiştim hep Wow diyosun der gibi bi bakış attı. Debby'den evet şeklinde başıyla onayladı.

Vanessa: Neden olmasın! Bethany?

Bethany: Tamamdır!

Bethanynin lafının üstüne kapı çaldı. Laura koşarak kapıyı açtı.

Bridgit: Süpriz!

Laura: Bridgit! Snei çok özlemişim!

Debby Laura Bridgit derdemez koltuktan sıçradı.

Debby: Bridgit!

Bridgit: Debss sizi çok özlemişim!

Vanessa-Debby-Laura: Bizde seni.

Bridgit salona doğru yürüdü.

Bethany: Bridgit Mendler!

Bridgit: Hey seni tanıyorum! Bethany neydi ya..

Bethany: Mota diyip güldü.

Bridgit: Ha doğru

Laura: Bridgit burda ne işin var?

Bridgit: Turnenin bitmesine az kaldı ve bende geliyim dedim.

Laura: Harikasın o zaman başlasın pijama partisi. 5 kız çok eğleniyorlardı. Her şey harikaydı.

-Aynı sarıda turnede-

Rocky: Harika Bridgit gitti.

Ross gözlerini devirdi ve ekledi: Eee ne var bunda

Rocky: Şimdiden özledim.

Ross: Gerçekten abartıyorsun. Rocky gidelim 3 saat oldu.

Rocky: Eee Laura'nında gideli yaklaşık 10 saat oldu sen şimdiden yakınmaya başladı .

Ellington: Rocky çok haksızsın diyip kolunu Rydel'a attı.

Rocky: Neden ben haksızım?

Ross turne başladığından beri herşeyi içine atmıştı. Sonunda patladı.

Ross: Çünkü ben Laura'yı bir gün gördüm. Bridgit 2 aydan beri yanında ve ben eve döner dönmez TMB2 çekimlerine gidicem. Sonra bir daha turne! Ben Laura'yı bi daha ne zaman görücem?

Ross bunları söylerken çok sinirlenmişti. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Damarları gözüküyordu. Rydel Rossun yanına gitti.

Rydel: Ross...

Ross kafasını çevirdi. Rydel eliyle Rossun yüzünü kendine doğru çevirdi. Rossun gözleri dolmuştu.

Rydel: Oww Ross buraya gel diyip Ross'a sarıldı. Rossun gözünden bir yaş aktı. Artık tutmaktan dayanamıyordu. Yavaş yavaş ağlamaya başladı. Diğerleri ilk defa Ross'u böyle görmüştü. Aslında Rydel ve Riker hariç. Rocky dayanamayıp Ross'un yanında gitti.

Rocky: Ross özür dilerim bilmiyordum.

Ross: Zaten bilmeni beklemiyordum. Laura ile ilgili herşeyi içime attım. Kimseye söylemedim. Ne anneme ne Riker'a ayda ne Rydel'a. Onu Ross burnunu çekti gerçekten ama gerçekten çok seviyorum.

Bütün aile gelip Ross'a sarıldı. Stormie kapıdan içeri girdi.

Stormie: Ne oldu kim bağırıyo?

Herkes çekildi. Stormie Ross'un kızarmış gözünü gördü.

Stormie: Oww Shor...

Ross: Bana Shor deme onu sadece Laura diye bilir diyip gözünden akan yaşı sildi.

Stormie: Tamam bitanem diyip Ross'a sarıldı.

Ross: Ben İyiyim diyip dolabı açtı. Içinden dünden kalan Gogurtlar vardı. Ross iç çekip Gogurtları ve bi içki aldı. Kendi yatağına doğru gitti. Yastığının altından sakladığı anahtarlı kolyesini alıp taktı. Üstüne Laura'ya göre ona en çok yakışan kırmızı kazağını giydi.

Riker Rydel'a doğru eğilip fısıldadı "Durum baya vahim." dedi. Ross yatağına uzanıp bilgisayarı açıp Raura videoları izlemeye başladı. Telefonu açıp Laura'ya mesaj attı.

"Elimde içki var ve gogurt üstümde senin en sevdiğin kazak ah tabi anahtarlı kolye. Kalbimde ve aklımda kim var biliyor musun? Tabiki sen Marie! Seni seviyorum!"

-Ev-

Kızlar saçma saçma dans ediyordu. Laura'ya mesaj geldi. Laura koşarak telefona baktı. Mesaj Rossdandı Laura'nın gözü doldu. Sonra gözünden bi yaş aktı. Yaşı sildi.

Laura: Kızlar ben çok yoruldum yukarı çıkıyorum diyip yukarı çıktı. Üstüne Ross'un kazağını üstüne geçirdi. Zaten kolyeyi takıyordu. Yatağa oturdu. Yıldızları seyretmeye başladı. Bi yandandanda ağlıyordu. Ross'un ona aldığı ayıyı aldı ve sarıldı. Vanessa tam yukarı gidecekten Bethany onu durdurdu.

Bethany Ben hal ederim. Diyip yukarı çıktı. Kapıyı tıklattı.

Laura: Git burdan!

Bethany: Hmm durum vahim diyip içeri girdi.

Laura Bethany'e baktı. Bethany Laura'nın yanına oturdu ve sarıldı.

Bethany: İnan bana herşey düzelicek

Laura:Hayır herşey berbat olucak!

Bethany: Laura İnan bana lütfen!

Bethany bilgisayarı açtı. Ross'u görüntülü aradı.

Laura: Ross!

Ross: Laura!

Bethany: Neyse ben gidiyim diyip çıktı.

Ross: Laura var ya seni çok seviyorum diyip ağlamaya başladı.

Laura: Şhhh sakin ol ve yanındaki içkiden bi yüzdüm al.

Ross içkiden bi yudum aldı.

Laura: Herşey düzelicek inan bana!

#Storyofmylife#

Eveeeetttt!!!! Yeni bölüm karşınızda vote ve commetları unutmayın <3 sezi seviyorum <3

story of my lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin