Capitolul 5

4 0 0
                                    

După toate astea tot ce îmi doream era să îl găsesc pe Night și să îmi cer scuze.
La scoală s-a întâmplat un accident și avem vacanță o săptamână.
Dimineața mă trezesc că am un mesaj de la Black "Dragă Sasha, Tata a spus că vrea să te cunoască așa că vino la curtea școlii să te iau. La 9 30. Cu drag Blacky."
9 30 adică în 30 de minute oh fu*k. Azi am de gând să mă îmbrac într-o rochie miss mignon navy, părul mi-l voi prinde în două cocuri,mă voi încălța cu ghete cu talpă înaltă, îmi iau geanta ,o geaca mai subțire și plec. (Îmi place să vă spun cum se îmbracă și na)
Ajung în fata școlii. Nu erea foarte frig așa că îmi dau jos geaca. Am ajuns la 9 20 aici. Mă uit după Black până când:
-Hey Sasha.
-Hey.
-Mergem?
-Da.
Mă urc în mașină și îmi las geaca pe bancheta din spate. Eram puțin șocată. Nu știam că Black are permis.
-Ne apropiem de destinație.
-Super.
-Auzi Sasha.
-Da?
-Imediat cum ne dăm jos trebuie să ne comportăm ca si cum am fi împreună.
-Ok.
După vreo 5 minute am ajuns în fața "casei " lui. Era imensa. Cum să numești așa ceva o casă?! Și cică e "ghinionist". Toată lumea ar vrea așa ceva!
În timp ce mă holbez la vila lui uriașă el mă ia pe după șold și mă trage după el. Mă făcusem roșie!👺👺. Se vedea clar pe fața lui o urmă de încântare. Oare de ce era încântat? Ori cum mă întrebasem de mult cu era tatăl său.

Perspectiva lui Black.

Dimineața mă trezesc cu tata lângă pat. El îmi spune:
-Neața.
-Ce vrei?
-Nimic. N-am voie să îmi salut fiul de dimineață?
-Nu ține. Spu e ce vrei.
-Fie. Am auzit că ți-ai găsit în sfârșit o iubită.
-Da, și?
-Vreau să o cunosc.
-Ămmm de ce?
-Vreau să văd dacă este suficient de bună. Pentru ca familia Demon să fie glorioasă în continuare ai nevoie de cea mai bună fată.
-Fie.
După ce tata pleacă îmi iau telefonul și îi trimit un mesaj lui Sasha. Tata exagerează. Nu am cum să mă căsătoresc încă. Și în plus nu o iubesc pe Sasha. Sau🤔🤔🤔🤔🤔 nu cred. Chiar dacă este: super frumoasa, este și sexy ,este foarte drăguța,știe să înoate,stie să gătească,este super talentată la desen si este și foarte deșteaptă. De ce naiba o complimentez?! Eh asta tre să mă îmbrac si să o iau.
După ce mă schimb mă urc în mașină și merg către școală. Prima dată nu o văd ,dar apoi apare în fața mea. Începusem să mă încălzesc. Oare aveam febră. Ea stătea în fața unui cireș înflorit. Arăta mirific😍😍😍
Stai ce drq tot spun??
Mă rog îi fac semn să vină încoace. După ce ajunge mergem la drum.
(Mie lene să scriu toată varianta lui deci na. Știți ce se întâmplă mai departe)

SASHA POVV

Ușile imense se deschid ,iar eu si Black pătrundem înăuntru. Pereții imenși albi înconjurau încăperea ,iar podeaua de lemn închis era acoperită de un covor turcoaz. Eram uluită. Cred ca toată camera asta este mai mare decât toată casa mea.
La intrare se afla un domn îmbrăcat în servitor. Acesta spune:
-Bună ziua domnule Black.
-Hey Jaison. Nu mai îmi spune așa. Ești cu doi ani mai mare ca mine.
-Mă obligă tata.
-Nașpa Jaison.
-Și.
-Și?
- -.- prezintami-o pe iubita ta.
-Da nu am eu chef XD
-Hai nene. eram puțin șocată. Mai devreme îi zicea domn acum nene?
-Fie. Ea e Sasha.
-Încântată.
-Ehh e cute.
-Dwă. Eu am gusturi bune la fete.
-Trist că e prea frumoasă pentru tine.
-Firar tu de tâmpit. Ma rog ,hai pa.
-Pa.
Acum îmi dau seama că Black are servitori de vârsta cu el. Totuși încă eram curioasă în legătură cu tatăl lui. Mă întrebam ce fel de persoană era.
  Mă uit prin jur până când Black mă ia de mână și mă conduce până la o cameră imensă. Putea doar să îmi arate drumul. Dar îmi dau seama că toți din încăpere se uită așa că îi dau drumu și îl apuc de braț apoi mă apropii de el.
  Într-un final ajungem în fața unei uși mari din lemn negru. Black mă ia de umeri și mă împinge ușor în față. Ușile se deschid și o lumină puternică îmi ataca ochii. În interior se afla un birou mare cu o grămadă de ferestre mari. Unele erau deschise. Privirile mele erau ațintite asupra bărbatului care stătea în această cameră. Acela era Brandon Demon. Tatăl lui Black. Înghit în sec în timp ce ma uit la domnul Demon. Acum îmi dau seama de unde a moștenit Black trăsăturile fizice. Și tatăl sau avea : mușchi pe tot corpul, părul negru lă sat pe o parte ,tenul său bronzat și privirea lui pătrunzătoare. După minute bune de liniște Black spune:
  -Am venit tată.
  -Știu asta. Mă crezi orb?
  -Taci din gură bătrâne.tocmai l-a făcut pe tatal său bătrăn. Cum să îti faci tatăl bătrân?!
  -Ar trebui să fii mai respectuos. Altfel  această domnișoară te va părăsi.
  -Tsc ...  Nu fii idiot bătrâne. Fetelor le plac rebelii.
  -Dar dacă îi spui tatălui ei bătrân? Ce crezi că va spune?
  -Fu*k!
  -Limbajul.
  -Mă rog.
  -Și prezintă-mi-o!
  -Firar. Ea este Sasha Moonlight.
  -Sasha?
  -Da. Ai vreo problemă?
  -Nimic. Si domnișoară...
  -Da?
  -Am o întrebare. Tatăl tău a murit acum 7 ani?
  Înghit în sec. De ce mi-ar pune o astfel de întrebare? Acele vorbe m-au făcut să mă cutremur. Mimtea mea începe să își amintească de "zilele negre" din viața mea.
  -D-d-d-a.... A avut loc un accident în care tatal meu a murit.
  -Îmi pare rău pentru John. 
  -De unde știți cum îl cheamă pe tata?
  -Am fost colegi de facultate. Eram buni prieteni. Uneori ne certam pe mama ta.
  -Ehhhhh?!
  -Da. La absolvire am pus-o sa aleagă. Aceasta la ales pe tatăl tău. Mai târziu am cunoscut-o pe Melenie care este mama lui Black.
  -Mama nu mi-a spun niciodată.
  -Apropo ce mai face Carolyn?
  -Ehh... păi,mama.... a început să se înbete și să se d******e.
  -Serios?
  -D-a-a. După moartea lui tata. De curând a început să o facă și fratele meu.
  -Atunci cănd poți salut-o din partea mea.
  -Da.
     Schițez un zâmbet forțat încercând să par cât mai veselă. Nu cred că îmi prea ieșea. Black se uita la mine cu îngrijorare. Privirea lui pătrunzătoare mă facea sa ma inrosesc.
    După un timp Mr Demon ne-a spus că putem pleca. Vroiam să ajung acasa si sa ma arunc in pat. Dar dintr-o dată mă împiedic de cineva și cad.

You're an idiot, but you're my idiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum