Mă ciocnesc de cineva si cad pe podea. Corpul meu a făcut contact ,brutal ,cu podeaua. Când mă uit să vad in cine m-am ciocnit ,Black ma ia de mana si ma ridica de pe podea. Mă apucă de mijloc si ma lipeste de pieptul sau. Mă fac rosie ca o tomato. De ce a facut asta. Oare s-a intamplat ceva. Vroiam sa il intreb. Dar el a spus pe un ton nervos:
-Ce vrei Dark?! Da-te din calea mea!
-Ehhh. Este vreo problema daca vreau sa vorbesc. Cu F R A T I O R U L meu?
Frate?! Erau frati. Se vedea totusi ca semanau. Chiar ca sunt proasta😓. Totusi de ce este asa de nervos.
-Oh mai lasa-ma ,Dark! Te stiu prea bine! Spune ce vrei?!
-Pai am auzit ca ,in sfarsit ti-ai gasit o iubita. Eram curios sa o vad. Ehh probabil nici nu se compara cu a mea. Dar tot sunt curios.
La aceste cuvinte fac un pas in fata si il iau pe Black de mana si i-o strang tare la piept.
-Cu mine vroia-i sa vorbesti?
-Ehhh deci tu esti. As putea sa am placerea de ati stii numele?
-Sasha. Sasha Moonlight.
-Heh. Aveam dreptate. Iubita mea este mai frumoa...se opreste brusc din a mai vorbii. Oare ce s-a intamplat cu el?
Dark povv
Merg spre biroul tatei. Am inceput de curand o cariera de actor, ca si batranul meu idiot(Brandon Demon). Am auzit ca Black si-a gasit o iubita in sfarsit. Ma intreb cum arata. Sigur nu este mai frumoasa decat iubita mea. Iubita mea este una dintre cele mai populare fete din facultatea Oxford. Unde am fost eu.
Ma apropii din ce in ce mai mult de birou. Nu vreau sa vorbesc cu batranul. Vreau sa vorbesc cu Black sau.... mai degraba cu iubita lui. Sunt curios.
Cand dau coltul o fata se izbeste de mine. Ce cauta o fata aici. Ma uit la ea atent dau sa o ajut ,dar Black apare in spatele ei si o ridica inaintea mea. Tot lafel de posesiv a ramas. Niciodata nu ma lasa sa ma ating de lucrurile lui. Asa este si acum. Probabil era iubita lui. Era mai frumoasa decat ma asteptam
(Acum urmeaza dialogul pe care il stiti deja deci nwa)
Mă opresc. Când mă uit mai atent la ea îmi dau seama cat de frumoasa este defapt. Iubita mea nici nu se compara. Sasha este la un alt nivel.Sasha pov
Dark se holbeaza la mine de minute bune. Ma inspaimanta. Black se uita la el cu dispret. Ma bucur ca era langa mine. Cand Black este prin apropiere ma simt protejata.
La un moment dat ,Dark, ma ia de o mana si pe cealalta o pune pe spatele meu ,tragandu-ma mai aproape de el. Simteam cum ma fac deja rosie😳😳😳.Black il impinge pe Dark in spate apoi ma trage spre el. Intr-o fractiune de secunda pieptul meu ajunge lipit de al sau. Mainile sale ma înconjurau si ma simteam ca intre ghearele unui lup. Strânsoarea lui devenea din ce in ce mai puternica.
Dar dintr-o data Dark riposteaza si il pocneste cu putere pe Black. Black il loveste cu putere in stomac. Cei doi ajung la o cearta serioasa. Privesc speriata la cei doi. Dark si Black ajung sa cada pe scari,dar nici atunci nu inceteaza. Cobor scarile grabita. Alerg spre cei doi si strig la ei ca sa inceteze. Erau ca niste animale. Imi era frica sa ma si apropii. Simteam ca o sa ma sfasie in bucati daca ma apropii. Totusi nu am de gand sa raman o pisica fricoasa. Ma apropii si ii plesnesc pe amandoi.
-Ati înnebunit? Ce drq! Puteati sa ajungeti la spital!
-SASHA! TU NU AI VAZUT CE VROIA SA ITI FACA?! EU DOAR TE PROTEJAM!
-TACI DIN GURA BLACK TOATE FETELE SE TEM DE TINE. CHIAR DACA ESTI DOMNUL PERFECT AL SCOLII! ESTI CEL MAI BATAUSI!
-O DRQ! DE PARCA NU ESTI LA FEL!
-FIRAR VOI! TACETI DRQ DIN GURA. SUNTETI AMANDOI CA NISTE ANIMALE! CALMATI-VA ODATA!🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
-Fie -.-
-Ok-.-
-Uffff -.- Se vede ca sunteti frati.
-E nwa.
-Aha.
-Ma rog. Black haide sa mergem. Daca nu ma grabesc ,Nate, o sa imi mănânce ultima inghetata.
-Pfff. HAHAHAHAHAHAHAHA. Inghetata?
-Aha.
-CINE DRQ E NATE?
-Frate-miu.
-De cand te intelegi cu el?
-Din totdeauna 😑😑
-Da nu te-a fugarit cu un cutit?
-Era beat desteptu' lu peste.
-Taca-ti gurita! apoi incepe sa ma mangaie pe cap.
Seara ajung acasa. Imi mananc si inghetata. Fratele meu ajunge si el. Il vad cum alearga spre frigider,dar am mancat inghetata inaintea lui. Urc scarile. Simt ca o sa vina dupa mine. Cand dau sa deschid usa ,el, o trantes-te de perete. Se uita la mine cu o fatuca trista. Avea o lacrima in ochi. I-am promis ca maine o sa ii mai cumpar doar ca sa scap de el.
Cred ca asta a fost cea mai cringe zii din viata mea. Cringe rau. Totusi sunt fericita ca am putut sa il intalnesc pe tatal lui Black si chiar si pe fratele lui si ca am aflat niste lucruri noi despre mama si tata. Si ma bucur ca am reusit sa ma apropii mai mult de el. Wait what? Ce drq a fost cu acel gand. O flip. Hehehe. Cringe
Cringe ,cringe , cringe si CRINGE. OI OI OI. Asta este singurul lucru pe care il pot spune. Bye.
CITEȘTI
You're an idiot, but you're my idiot
Teen FictionCine spune ca nu poți sa te încrezi in vise? Dar cine spune ca daca esti idiot esti fara speranta?