Capitolul 2

21 0 0
                                    

Mereu am fost fata singuratică ,sadică și sarcastică. Într-o zi am mers la o prietenă acasă. Pe la sfârșitul petrecerii m-am dus în podul ei ca să desenez, iar o colega m-a facut nesimțită pentru că stăteam singură și le "ignoram",apoi au început să zică chestii de genu "ai venit să stai pe telefon" ,"dacă nu stai cu noi de ce ,naiba, ai mai venit".
M-am uitat mult timp la desenul acesta. La un moment dat iau un pix și scriu pe inima gri și sfărâmată "broken heart" iar mai jos scriu "Charlotte". Ăsta a fost numele pe care i l-am pus fetei din desen.

°•○°•○°•○•°

Dimineața venise din nou. Surprinsă că încă nu aud țipetele mamei mă ridic din pat și mă uit la ceas:ERA DEJA 8 FĂRĂ 10?????. Fug grăbită până jos și îmi dau seama că este sâmbătă. Oftez ușurată. Mă duc sus în cameră și îmi las ghiozdanul.
Eram plictisită de moarte. Mă întrebam ce să fac pănă când am auzit soneria de la ușa. Cobor scările și deschid ușa. În fața mea stătea acelaș băiat ca și ieri. Mă făcusem deja roșie la față. După ce mă holbez un pic la el, imi spune:
-Hey Sasha chan😏😏😏!
-He-e-e-ey! firar el, iar m-a luat în râs! Dar prin minte îmi trecuse o idee stupidă. Neața "pretty boy"😏😋😋!
Chiar și la el se vedea o urmă de roșeața pe față. Hihi nu este singurul care știe să pună porecle.
-Ehhhh astăzi ai căpătat glas?
-Ma rog. De ce ai venit aici?
-Mă plictiseam și aveam nevoie de o fată care să nu fie o fană. Deci vrei să mergem pe la Mall? Fac cinste.
-Ok! Așteaptă 20 de minute.

20 de minute mai tărziu

Cobor scările cu grijă. Nu vreau să mă împiedic. Având în vederă că port sandale cu toc. Mă simțeam ca o fată normală.

În trecut

Nu m-am mai simțit de mult așa. Cred că din clasa a 5-a. În această clasă am avut niște probleme cu cele mai bune prietene și am ajuns batjocorită. Eram făcută nesimțită și proastă și fițoasă. Cea care mă făcea era cu adevărat așa. După asta toată lumea a început să mă înjure. Nu am băgat la suflet și nu am plâns la școală niciodată. După asta am început sa devin emo. Toată lumea mă întreba de ce sunt așa. Era o întrebare stupidă,ei m-au făcut așa ,ei m-au transformat.
De mică îmi propusesem să îmi urmez visele alături de prietenii mei,dar nu mai am niciunul.
Când mi-am ales liceul colegele mele m-au întrebat:
" -Ai zis că o să vi la același liceu cu noi! Și de ce nu ai făcut-o?
-Ești o nesimțită și o proas-...
-Proastă? Mersi de compliment!
-Ehh este în regulă nu mai avem nevoie de tine. Nu vei ajunge o actriță sau ori ce vrei tu să fi.
-Cine spune? Am intrat într-un liceu mult mai bun decât voi cu media 10. Nici eu nu mai am nevoie de voi! Succes în viață și sper să nu vă mai vad chipurile de șobolan vreodată!"
Asta s-a întâmplat ,dar acum cred că am trecut peste.

În mall

-Și unde vrei să mergem prima dată?
-Ămmmmm....... păi. Ce spui la înghețată?
-Ok.
Ne plimbăm liniștiți până când dăm peste un grup de fane de ale lui.
-Fu*k.
-Limbajul domnișorel.
-Tu nu vezi că alea vin după noi? Sorry pentru ce o să fac.
-C-eee?și mă ia de gură apoi mă sărută. Simțeam că o să înebunesc! Ăla tocmai mi-a furat primul sărut!
După puțin timp îmi dă drumul și mă prinde pe după talie. Apoi spune:
-Scuze fetelor am deja o iubită. Rămăsesem șocată și la fel și ele. Tocmai le-a spus că sunt iubita lui!!!
Simțeam că o să leșin. Cred că tipele alea vroiau să mă omoare.

°•○°•○°•○°•○•°

După-amiaza plecăm din mall. Aveam să îi pun 1000 de întrebări. Dar apoi mi-am adus aminte de ceva. Ce o să fac dacă mă "întâmpină" mama la ușa😭😭😭😭😭! Cred că o să mă omoare.
Mă îngrijorez până când mă întreabă:
-Ești ok?
-Nu știu sunt? Normal că nu sunt! CE NAIBA ȚI-A TRECUT PRIN CAP SĂ LE SPUI CĂ SUNT "IUBITA" TA!!!
-Ok ok calmeazăte. Nu trebuie să fii iubita mea,decât când sunt fanele prin preajmă.
-Ufff... fie. -.-
-Hwhe. Râde în timp ce mă mângâie pe cap.
Părea un moment romantic până când:
-UNDE NAIBA AI FOST?!
-Heheh....... Mama. Heheh...
-ȘI CINE NAIBA MAI ESTE ȘI BĂIATUL ĂLA DIN SPATELE TĂU?!
-El este-
-Iubitul Sashei. Dap eu sunt iubitul fiicei dumneavoastră.
-NANIIIII!!!!!!!!!!!
Ahhhh simțeam că o să înebunesc. Le-o fi spus fanelor sale asta ca să îl lase în pace ,dar și lui mama?!
Mă rog am lăsat asta și am zbughit-o pe ușă. M-am dus în camera mea și m-am încuiat acolo. Era foarte cald. M-am dus să deschis un geam.
După ce-l deschid mă trezesc cu niște șoapte în cameră:
-Tu crezi că scapi de mine?prima dată credeam că este mama ,dar nu. Era tot cel care mi-a furat primul sărut.
-Cum naiba ai intrat?!
-Pe geam.
-Ești normal la cap? Cum să intri pe geam! Putea să mori!
-Ehhhh deci acum te îngrijorezi pentru mine?
-Ehhhh ! Normal că nu ,doar ca nu vreau să am un cadavru la geam.
-Sigur.
-Mă rog ,trebuie să pleci de aici!
-De ce ?
-Dacă te prinde mama te omoară.
-Am vrut să îti spun ca mâine să te comporți ca și cum ai fi iubita mea.
-De ce?! Ai zis doar în preajma fanelor.
-Păi a aflat toată școala. Deci practic va trebui să faci asta până când îmi găsesc altă fată.
-Și dacă îmi place de altcineva?
-Tot iubita mea rămâi.
-Pe bune -.-
-Ok. Vezi că s-au scos uniformele. Deci mâine să te îmbraci.........Păi mie îmi plac fetele cute și puțin rebele deci ceva de genu.
-Pe bune. Tre să mă îmbrac pe gustul tău?
-Dap.
-Ufffff fie.
-Și vreau să te comporți cu mine ca și când aș fi iubitul tău.
-UFFF FIE. DAR SĂ ȘTI CĂ ÎMI RĂMÂI DATOR.
-Cu ce anume.
-Hihihiiii. Vreau să îmi iei asta.
-Un pui de lup?! Ești nebună?
-Dar vreau unul. Pls pls pls🤗🤗🤗🤗🤗🤗.
-Fie.
-Ieiiiiiii. Te iub.
-Ce?
-Ahhj nu am vrut să spun asta adică ehj păiiii. Uff
-este ok știu că asta spun cam toate fetele când primesc ceva.
-Hehe.
-Și va trebui să te prefaci că ești iubita mea și tatălui meu.
-De ce și lui?
-Tata a spus că dacă nu îmi găsesc o iubită până vineri îmi caută el una.
-Aha deci nu vrea să rămâi singur pe veci?
-Dap.
-Ehh ok. ACUM MARȘ DIN CAMERA MEA!!!
-Ok ne vedem mâine la școală. Bye Sasha chan. 😋😏

Știu că a fost un final cringe da na. Nu am înspirație pentru primele capitole. Pwp

You're an idiot, but you're my idiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum