Dimineata ma trezesc cu greu. Intr-un final venise vacanta de vara IEIEIE. Asta inseamna ca nu mai am teme, nu mai trebuie sa ma trezesc de dimineata. Dar totusi am teme de vacanta. Eh. Nu le voi face XD 😎😎😎 Bye bye scoala. (Cringe)
Asta inseamna ca nu o sa il mai vad nici pe Black? Ehhh. Avand in vedere ca fanele il urmaresc peste tot, inca are nevoie de mine. Dar... Oare mie dor de el? Nup nu are cum.
Ufff ora pieptanatului -.- Dracu. E naspa. Whaaaa! Dar fac orice pentru a fii frumoasa. Mereu mi-a placut sa arat bine. Eh probabil pentru ca sunt fata. Eh oricum tre sa ma pregatesc. Imi ondulez parul apoi imi fac o coada la spate ,imi pun pe mine o pluza cu un umar gol si pantaloni de blugi scurti si ma incalt cu PAPUCII GUCCI!!!! Glumeam nu am eu bani de Gucci. Si ma incalt cu niste sandale cu toc.
Trebuie sa il sun pe frate-miu,a spus ca se intalneste cu Harmony(Bff lui frate-miu). O iubesc din suflet pe Harmony. Desi o vad destul de rar. Este foto model. Acuma este in tara,dar in alt oras. Este super draguta si super amuzanta. Si puternica. Ii place sa le aduca mereu KARMA la ceilalti. Si imi ia si multe chestii dragute. A spus ca imi va lua PANDORA. Deabia astept. Si cel mai amuzant lucru este ca Frate-miu are crush pe Harmony!!!! Ar arata bine impreuna. M-ar omora daca ar afla ca stiu.
Cobor scarile grabita si fur de pe masa 3 fursecuri. Iubesc prajiturile!!! Cand deschid usa in fata mea pare un Black inbracat in niste pantaloni scurti și cu un tricou ud lipit de corp. O parte din stomac i se vedea si muschii lui proeminenti. Deja roseam.😳😳😳. Isi intoarce privirea la mine si spune:
-Neata! Ai dormit bine? Amm... esti unpic rosie. Ai febra?
Imi cobor privirea in jos incercand sa ma acopar cu mainile. Eram asa de rusinata.
Dintr-o data ma ia de mana si ma lipeste de trupul lui. Apoi isi pune o mana pe spatele meu si una pe soldul meu. Ma facusem si mai rosie!!!
-Acum ai de gand sa imi raspunzi?
-D-a-a... De ce ai venit?
-Pai... Tatal lui Cindy(fana aia a lui Black) a discutat cu tata sa vorbim de o relatie. Ca sa scap de ia trebuie sa arat ca am o relatie stransa cu altcineva. Si trebuie sa o fac sa planga.
-De ce trebuie sa o faci sa planga?
-Asta este razbunare pentru fiecare moment naspa in care m-a bagat tampita aia.
-Si trebuie sa ma prefac foarte bine. Si trebuie sa par cat mai apropiata de tine.
-Da. Si in primul rand. Trebuie sa mergem la mall sa iti iei niste chestii. Stiu ca tu porti chestii de firma ,dar trebuie sa dai o imbresie cat mai buna.
-Bine... Dar ma lasi sa imi cumpar ce vreau?!
-K.
-IEIEIEIE!! Esti cel mai bun.
-Hai.In Mall
-Bun. Haide acolo prima data. Spun plina de entuziasm.
-K
-Am o idee. Il trag supa mine intr-un magazin pe care mi l-a aratat Harmony. De acolo mi-a luat niste chestii super cute.
-Ce cautam intr-un loc deasta?
-O sa vezi. Ce spui de asta?
-Este draguta.
-Ahh!! Vino ,vino!
-Stai Sasha! Ce-i cu graba asta?
-Dar sunt foarte dragute!! Haida!
-Bine.
-Le luam pe astea! Pune asta pe tine.
-Trebuie sa port si eu asta?!
-Daca vrei... ma gandeam ca ar fii fost frumos sa ne imbracam asemanator...
-Oi! Nu te bosumfla asa... bine o sa o port..
-IEI.
-Haide!
10 min mai tarziu-Cum imi sta?
-Foarte bine! spune Black uimit.
-Si tu arati bine.
-Mersi.
Am ales pentru mi e o rochie alba cu dungi negre si cizme lungi si o boneta frantuzeasca ,iar pentru el un tricou alb cu dungi si pantaloni negrii cu adidasi negrii si un fel de boneta frantuzeasca.
L-am luat de mana si m-am dus la oglinda. Imi placea ce vedeam. Ar fii fost frumos sa fie adevarat... mi-ar fii placut sa am un astfel de iubit... bun, grijuliu,protectiv,iubitor,amuzant... Nu gasesti mereu astfel de baieti. Cred ca am inceput sa ma indragostesc de el. Nu! Nu are cum... sau...poate? Nu stiu! Sentimentele si gandurile mele parca evadeaza dintr-o cusca si mi se invart prin minte. Deja simt cum ametesc. Cred ca o sa lesin.
-Oi Sasha! Esti bine? Oi Sasha!
-Ah Black...
-Esti ok? Pari ametita.
-Sunt bine... le platim?
-Ahh da!
Dupa ce platim hainele mergem la baia mallului sa ne schimbam. Dupa asta am mers inapoi la masina. Era destul de cald. Doar era vara. Totusi sentimentele mele devin din ce in ce mai puternice cu fiecare moment petrecut alaturi de el. Nu ma mai pot mintii singura... M-am indragostit de Black! Deci da. Nu ma tinut prea mult. Nu am reusit sa rezist...
Este prea cald. Inima imi bate cu putere. Cred ca am febra. Parca m-a pus cineva intr-un cuptor. Daca i-as putea marturisii asta...Dar nu cred ca sunt in stare. Cel mai probabil ar rade si apoi m-ar parasii. Nu ma intelegeti gresit. Nu sunt o fana care ar face orice pentru atentia lui. Nu vreau sa fac asta. As vrea o dragoste adevarata. Dar nu se poate...
CITEȘTI
You're an idiot, but you're my idiot
Teen FictionCine spune ca nu poți sa te încrezi in vise? Dar cine spune ca daca esti idiot esti fara speranta?