çok sıkmak istemediğim için bir gün atlayarak yazacağım, yani bundan sonra son 3 gün ve final gelecek sanırım! umarım beğenirsiniz~Son 5 Gün
Tae ve Jungkook son birkaç günde birlikte yapmak istedikleri ne varsa yapmışlardı. Gerçekten aklınıza gelebilecek her şeyi...
Jungkook sabah kalktığında telefonundaki cevapsız çağrı ve mesajlara baktı, daha sonra e-postasını kontrol etti. Okuldan gelen bir sürü uyarı mesajı vardı, devamsızlıkları yüzündendi tabiki. Tüm saçma bildirimleri silip kilit ekranındaki sevgilisine baktı, gülümsedi ve kalkıp hazırlanmaya başladı. Mavi gömleğinin altına siyah yırtık kotunu ve botlarını giydi. Saçını düzeltti, eşyalarını yanına aldı ve evden çıktı. Dün gece kendi evinde kalmıştı çünkü bugün Tae'ye bir sürpriz yapacaktı ve onun öğrenmemesi gerekiyordu. Adı üstünde, sürprizdi değil mi?
(Tae +
Kook -)- Sevgiliim, günaydın.
+ Günaydıın~
-Ne yapıyorsun bakalım?
+Yeni kalktım, uykum vaar... Sen ne yapıyorsun?
- Ben de şimdi evden çıktım, ufak bir işim var sonra senin yanına geleceğim ve bir yerlere gideriz belki hm?
+O-oh, harika olur! Beni ararsın, seni seviyorum~
- Ben de seni seviyorum!
Telefonu kapattıktan sonra hızlı adımlarla ara sokağa girdi. Biraz yürüdükten sonra ana caddeye ulaşmıştı. Yolun karşı tarafındaki alışveriş merkezine girdi, daha önce de gidip baktığı mağazaya girdi. Elleri heyecandan terliyordu, bir hafta önce buraya gelip çift yüzüğü almış ve içlerine bir yazı yazdırmıştı. Yüzükleri kontrol ettikten sonra parasını ödedi, teşekkür etti ve mağazadan çıktı. Tae'nin beğenmesi için dua ederken bir yandan da otobüsü bekliyordu. Ona mesaj attı, iki dakika sonra gelen otobüse bindi ve kulaklıkları takıp yolun tadını çıkarmaya karar verdi.
( Taehyung )
- Şimdi otobüse biniyorum, hazırlan hadiii <3
+Tamam! :)
Mesajı okuduktan sonra hızla koltuktan fırladı ve hızlıca bir duş aldı. Saçını kurutup şekil verdikten sonra içine siyah uzun kollu boğazlı penye üzerine, gri-siyah gömleğini ve altına da mavi kotuyla siyah botlarını geçirdi. Dudağına parlatıcı sürüp, gözüne de hafif bir far sürdü. Odadan çıkarken kapının açılma sesiyle heyecanlandı ve kapıya koştu.
Jungkook ise bir anda üzerine atlayan sevgilisiyle şaşırmıştı.
"Beni bu kadar çok mu özledin? Alt üstü dün geceden beri görmedin Taetae~"
"Sen özlemedin mi?" dudaklarını büzüp sorduğunda Jungkook Tae'ye daha sıkı sarılıp kokusunu içine çekti. Sağa-sola sallanmaya başladılar.
"Çok özledim, bir an delireceğim sandım..." bir süre daha ayakta sarıldıktan sonra, montlarını giyip evden çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dreams untold || 𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
Fanfic[tamamlandı] "lütfen beni gelecekteki hayatında bul, hyung. bana tekrar aşık olman için, hatırlaman için bekleyeceğim... çünkü ben seni unutamayacağım, çünkü Tanrı benden nefret ediyor sevgilim."