Sabah Uyandıgımda Saat 9:30 Civarında Kalkmıştım Haftalar Sonunda Ilk Defa Bu kadar Rahat Uyumuştum...Evet Şehre Gitme Vaktim Gelmişti Fakat Dekore Ettiğim Arabada Benzin Yoktu Hemen Fabrikanin Ilerisinde Bulununan Benzinlige Diğer Arabayla Gittim Ve Yarim Bidon benzin Aldim Ve Fabrikaya Geri Döndüm Arabaya Benzini aktardiktan Sonra Fabrikadan Çıktım..Benzinliğe geldim Ve Depoyu Fulledim Her Ihtimale Karşı 2 Bidon Daha Benzin Doldurup Bagaja Koydum Bagaj Ağzı na Kadar Dolmustu Ve Şehre Yola Koyuldum...
80 Kilometre Sonra Şehir
Tabelası nı Az önce Geçmiş tim
Yolda Bir Çok Zombi Sanki Yarış Yaparken Ünlü Yarış çıyım Gibi Bana Bakiyorlardi Komik Oldum Arabayi Test Etmek için bir kaç zombinin üstünden geçmem Gerekiyordu..
90 Km Hızla Zombinin Üstünden Geçtim Zombi Ortadan Ikiye Ayrildi Araba Yavaşlamadı Bile Zombinin paramparça Vücudu Etrafa Saçıldı Camda Koruma Olduğundan Cam Kirlenmedi Harika Bi Duyguydu Eskiden Olsa Ya Kusardım Yada Başım Dolanirdi..
Alişmıştım Artik..
Birazda Su Samuray Kilicini Deneyelim Patronun Odasinda Ise Yaramazdi Ölece Asılı duruyordu Peki Dışarda Ise Yaşayacakmıydı ?
Ilerde Bir Benzinlikte Bir Kac Zombi Vardi Arabayi Durdurdum Kılıcı Aldim Tam Benzinliğin Kapısınin Önündeki Zombiyi kılıç ile kestim Kiliç o Kadar Keskindi ki Kestikten az sonra bedeni Ayrılmış tı Vücuttaki tüm kanlar yüzüme fışkırdı Hala Hayattaydı Kafasini ayağım ile Ustune Basarak öldürdüm Sanki Bir Çiyanı Taşla Öldürurken Çıkan sesle hemen hemen ayniydi Digerlerinide Öldürdüm Kılıç Harikaydı İcerde 5 Zombiyi Daha Kestikten Sonra Bir Kutu Kola Aldim Ve Arabaya Döndüm,Şehire Gelmeme 20 kilometre Kala Her Taraf,Yollar, Arabalarla Kapanmış Tı Yinede Buradan Geçen Birileri Yol Açmıştı..
Sonunda Sehre Geldim Her Sokakta Onlarca Zombiler Vardı..
Arabaya Yaklaşan Zombilerin sayisi Her Gecen Dakika Artiyordu Hemen Hizlandim Ve Eve doğru Yola Koyuldum..
Ev Şehrin Dışında Bir Kasaba Gibi bir yerdeydi Gittiğimde Kasabanin Etrafinda Pek Zombi Yoktu Hemen Evin Önüne Geldim Evin Karşısı nda Bir Kaç kişi beni gordü ve perdeyi Hemen çekti Arabadan Bronz-A3 tabancayı Aldım ve Eve Girdim Evde Dolap Boşaltilmış Banyodan çok Ağır Bir Koku Geliyordu Acaba Ailem Ölmüşmüydü Ağlayarak Banyoya girdiğimde Köpegım Cery Ölmüştü Ona Sarildim Baya Ağladım Başında YaşıyormuŞ Gibi Hikayeler Anlattım Üst Kattada Ailem Yoktu Ceryi Hemen Arka Bahçeye Gömdüm..
Arabanın Etrafında Ise Iki Canli Insan Vardi Ilk basta zombi sanip öldürecektim Karşı Komsumuzdu Bu arabayi nereden Bulduğunu Söyledi Hemen Iceri Geçirdi m Dış ari Guvenli Değil di Ilk Sorduğu m Soru Ailemin Nerede Olduğunu Sormamdi..
-Ailen Bundan 2 Ay Önce Askeriyle Güvenli Bir Kampa Götürüldüler..
-Hepsi Yaşıyormu ?
-Evt Zaten Zombiler Buraya Gelmedi Tepede Olduğumuz ve Az Insan Olduğumuz İçin..
-Peki Siz Burada Ne Yapıyorsunuz ?
-Asker ler Gelginde Biz Saklandık Biz Burada Doğtuk Buradada Öleceğiz, Peki Onu Bunu boşverde Sen Nasıl Hayatta Kaldın?
-Ben Komadaydi!
-Biliyorum Ziyaretine Geldik Sonra O Yer Istila Edilmişti Onlarca Zombi Vardı..Ailen Öldü günü düşünüp Ayrildilar Buradan..
-Ben Çaresini Bulup Oradan Kaçtim Daha Sonra Bir Kaç Olaylar Oldu Ve Fabrikada Bu Arabayi Yaptim..
-Harika Olmuş Harika Ya Bunu Zombi Yaklaşamaz Bile Bende Şehirden Nasil Geçtin Diyecektim Altinda Bu araba Olduktan Sonra -Aynen Akşam Olduğunda Yemeği Damda Mum İsiginda Onlarda Yedik Ben onlarla Baya Konuştum Neler Olduğu Hakkinda Tam Bilgim Olmasi Gerekiyordu. .
Nasil Yayildi, Kim Yaydi, Radyolar Neden Acilmiyor Mesaj Yok Gibi Sorular Sordum Gece 1 Gibi Kapilari Kitledik Her Ihtimale Karşı Uyudular Ben Biraz Sessizliği tattim Ve Bende Damda sedirin Üstundeki Mindellere Yattim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Yürüyenler
ActionSadece Filimlerden,Kitaplardan Ve Şakalardan ibaretti Ama Şimdi Şaka Biz Olduk...