Bölüm 10 Cinema

56 3 0
                                    

Kaldiktan Sonra Arabaya Atladim Ve Resturantın Kapilari Belkide Geri Açılmamaya Kitlenecekti...

Sonunda Resturantan Çıktım Resturantın Bahçesinden Bir Demet Gülü Kapıya Bıraktım..

Şehre 300 Kilometre Vardı Ama Kasabaya Sadece 57 Kilometre Hangisinr Gidecektim ?

Şehre mi ?

Kasabaya Mı ?

Şehirde Arabada Ölmem % 2 Lerdeydi

Peki Dışarıda % 100 Müydü ?

Haha Riske Gerek Yoktu  kasabaya Gidecektim..!

Yolda bir Adam Görmüştüm Yardım Etmeliydim..

Arkasında 6 7 Zombi Takip Ediyordu O adam İse Koşmaktan Yorulmuş Hatta Bitkin Düşmüştü..Arabayla Zombileri Tek tek Üstümden fırlattım Parçaladım 1 Zombi Kalmıstı Onuda Pencereden Kolumu Çıkartarak Zombinin Kafasına Benim Kılıcı Soktum..

Adam Yere Düstü Birden Yorgunluktan Sandım..

Heyy Dostum İyimisin ?

Yanına yavaş Yavaş yaklaştım

-yardim Et Bana Yardim Et.

-Tamam Dostum Yüzünü Göster

Kolundan Kan Akıyordu Gözleri Kıpkırmızı  Kana Susamışça Bana Yaklaşıyordu..

Fakat O An Anladım Isıtılmış tı..!

Arabadan Kılıç Yerine Tabancayı Aldım..

Yanına Gittim Ve..

-Dostum Isırıldınmı

-Hayır Hayır İyiyimmm su Ver Bana Suuu

-Kolunu Açarmısın..

-Düstüm şey se Su Ver Bana

-Isırıldığını Biliyorum Söyliceğin Bir şey Varmı..

aglayarak Yapma Lütfen Demeden üstüme Atladı Silahim Yere Düstü Alıp Bana Doğrulttu..

Fakat İçinde Mermi Yoktu

-Geber Evet Isırıldım..

Iki Üç kere Tetiğe Bastı

-Bu  Lanet olasıca Neden Sıkmıyorrr

-Sana Silahla Mermi Verecektim O Kadar Küstah Ve Adisinki Bu Halinle Bile Beni Öldürecektin..

Kılıcımı Çıkarttım Ve..

-Son Dileğin ?

-Yapma Ne Olur Yapmaaa.!

-Suanda Bişey Yapmıyorum

Ani Hareketle Silahı Bana Fırlattı Hızlıca Yana Savruldum Değmedi Üstume Doğru Gelince Kafasına Doğru Kılıcı Soktum..

İşte Bu İnsanlığın bazı Kahpe, Bencil Ve Küstah İnsanları Birini Veya Birilerini Öldürmekten Hain İşler Yapmaktan Bıkmıcaklardı..?

"Cesedi hemen Agacın dibine"

Gömdükten sonra..

Yoluma Devam ettim..

Fakat Kasabada Bir Sessizlik Kol Geziyordu Arabalar düzgün park Halindeydi Sanki Buraya Hiç Salgın Bulaşmamış Gibiydi..

Kasabayı Biraz Dolastıktan Sonra Cinema Salonu Vardı İçerde Kimse Varmı Diye merak ettim Fakat Boştu En Üst Kata Çatı Katina çiktigimda İse Güneş Enerjisi Panelleri Kurulmuştu En Aşagı inip Şantralleri Kaldirdigimda Elektirik Gelmişti aylar Sonra İlk kez Elektirik Görmüştüm..Elime Cola Ve Bir Kaç Çukalata İle Son İzlenen Filmi Açtım Çok Güzel Bir Film Vardı Filmin Adı Treion Du Konusu:İnsanlığın Yillardir Zulümlerini, Açlıklarini Ve Neden İnsanların Birbirini Öldürdüklerini İnsanın herşeyi doğanın yarattığını, herşeyin doğa sayesinde var olduğunu, bir yaratıcının olmadığını iddaa edip buna inananların izah etmesi gereken durumdur...

elimizde bir tohum olmadan topraktan bir domates bile alamazken, toprağa verilen ufacık tohumdan meyveler çıkarken izahı gereken durumdur.

öyle ki, hadi ilk tohum tesadüf toprağa düştü ve meyveler çoğaldı diyelim (ki tohum nasıl var oldu?)

peki ilk insan nasıl doğdu?

bir insanın doğması için öncelikle biri erkek biri dişi insana ihtiyaç var. bu iki insan aynı anda nasıl var oldu?

İşte bütün Soruların Cevabıydı bu film yaratılışçı olmayanlar genelde evrim teorisini kabul ederler. evrim değişime ve farklılaşmaya dayanır. insanın, bir başka canlının farklılaşmasıyla meydana geldiğini kabul edersek ilk insan diye bir kavram olmaz. ancak insan evrimini tamamlamışsa şimdiki haline ilk ulaşan varlık ilk insandır diyebiliriz. asıl cevaplanması gereken soru bu değil. islam dinini gönderen ve adem ile havva yı yaratan allah neden kuran'da kardeş evliliğini haram kılmıştır? adem ile havva nın çocukları birbirleriyle evlenmediler mi? başlangıçta yasak olmayan durum neden sonra yasak edilmiş. neden adem ile havva dan başka insalar da yaratıp kardeş evliliğine engel olmamış?

Bazılarına göre: james churchward'ın ortaya çıkardığına göre aynı kaynaktan erkek ve dişi aynı anda yaratılmıştır. kurana göre de ya aynı özden ya da ilk önce kadının sonra da kadının kocasının yaratıldığı geçer.

Bunların Cevabıydı Bu film HER İNSAN  HATA YAPAR

AMA HATALARIN SONUCUNDA

ELBET BIR ACI VARDIR..

FAKAT UMUTTA VARDIR

[TheKoswog]

Sonunda Film Çok Duygulayıcı Bitti..

Son Cümle Şuydu:

GÜN YÜZÜ GORMEYEN INSANLAR HEPIMIZ KARDEŞIZ HEPIMIZ CANIZ NEDEN BU FAKIRLIK ZENGINLIK BIZI AYIRIYOR NEDEN DUNYAYI YAKIYORUZ NEDEN BIRBIRIMIZI SEVMIYORUZ..

EVET SONUNDA SIZ OLDUGUNUZ ZAMAN YATARKEN TOPRAKTA VEYA YANARKEN SOYLE BIR YUZUNUZE BAKIN ZENGINMISINIZ FAKIRMISINIZ ?

FAKAT PARANIZA DEGIL GONLUNUZE..!

Konusu Buydu İşte Film İzlemeye Devam Ediyordum birden Kapı açıldı Yanimda Sadece Kılıcım Vardı Döndügümde...

(Treion Yakında Yayında Olacaktır 240 Sayfalık Kitaptır)

Sessiz Yürüyenlerin Finaline 186 Bölüm Kalmıştır..

Sessiz YürüyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin