Bölüm 12 Vahşet

48 2 0
                                    

Arabayı Kasabadan 2 Kilometre Sonra Durdurdum Silahları Çıkarttım Cephaneleri Doldurdum Bana Yapilan işkenceleri Sineye Çekip Uzaklaşacakmıydım Arabayı Dönderdim Ve Kasabaya Doğru Giderken Bana Doğru Gelen 2 Arabayı Gördüm Benim Arkamdan Yollanmıstı Arabadan Hemen Inip elimede Keleş Tarzi Bir Silah İle Lastiklere Ateş Attım Araba O Hızla Ters Döndü Ve bariyerlere Çarptı Arkasındaki Araba rasgele Ateş Açtım Sürücüyün tam Kalbinden Vurdum Araba Tel Bariyellere Çarparak Durdu İçinde Şıkışmış 3 Adam Vardı..

Arabanın Yanina Gittim

Sürücü Ölmüştü Yanindaki Bir Adam Silaha Uzakmaya Çalışıyordu..

Ben Sürücün Kemerine Takilan El Bombasını Çekerek Oradan Uzaklaştım Yandaki Adam Silaha Tam almış Arabanın Camından Bana Doğrulttu Benim Elimde Silahı yere Atmiştim..

Bana Silahi Eline Alan Adam

-Geber Pislik

-Guzel Uçmalar Dostum Diyerek Gülümsüyordum..

Birden El Bombası Patladi Her Bir Parçalari Bir Tarafa Uçtu Hemen arabaya Bindim..

DİĞER Bariyellere Çarpan arabayı Arabam İle Iterek Uçurumdan Aşağı Dogru Yuvarladım..

Ve Bana İşkence Eden Adamin O Patron Dedikleri Adamin yanina doğru Gidiyordum..

SONUNDA kasabaya Varmıştım Şirketin Önü Adamlarla Doluydu Bir Yandan Duvarı Oyalıyorlardi Bir Yandanda Güvenliği Sağlayan En Az 40 Adam vardı. .

Hemen Biraz Sonra 3 Araba Daha Yolladilar Bana Baya Bir Kızgınlardı Bundan Yarrarlanarak En Arkadaki Bir Arabayı Durdurdum Diğerleri Farketmedi Arabadakileri Tehtid Ettim Iceri Sokmazlarsa El Bombasinı Çekeceğimi Söyledim Kabul ettiler..

İçeri Girdiğim Zaman Cephanelige Goturmelerini Söyledim Kafamda Şapka Vardi Kapidan Ve Güvenlikten Geçmiştim..

Cephanelikte Uzaktan Kumandalı Bombalar Aldim her Bir Seferde '1' Adama Bombayi Verip Duvarlarina Yerleştirmelerini istedim 13 Taneyi Yerleştirdiler 4 Kisiyide Bağladım Öldürmedim...

SONUNDA en Üst Kata Çıktım Koridorda Az Guvenlik Vardi Hepsini Onlardan Once Taradim Ve Patron denilen Adamin Odasinin Kapısınin Onune Geldiğimde Bana Bir Taramali silah Ile Taramaya Başladı Hemen Kolundan Vurdum Yere Düstügünde Kafasina Silahı Dayadim Ve Kapima Onlarca Adam Geldi Beni Guvenlice Elimdeki Patron Denilen Adami Rehin Alarak Kapiya Kadar Geldim Patronu Arabamin Önüne Kadar Getirdim Cebine Koyduğum Bir Küçük Bombayi Farketmemişti.

Arabama binip 100 Metre Sonra Bombaya Bastım Yerle Bir Olmuştu Herkez Bir Yere Kaciyordu Tum Duvarlar Patlamış tı..

ORASI guvenli Bir Yer Olmaktan Çıkmışti..

Bana Yapilan Ve masum Insanlara Yapilanlarin Öcünü Almismiydim..

Ama Bugün Bu Kasabada Ögrendigim "Ölmemek İçin Ben Bile Olsam Herhanki bir İnsani Oldurmekten Tereddüt Etmeden Öldürüyordum"

"VE ÖLUMDEN korkmuyordum Çünkü Kaybedecek Pek Birşeyim Kalmamıştı. "

Güneş Bakımında Ilerliyordum Açtım Ama O manzara Mükemmel Ve Huzurluydu Sadece Bir Dost Bulmak Için Ölüyordum Ama Herşeye Rağmen Huzuru Yeniden Bulmuştum" O Neydi Peki..

               "YALNIZLIK"

Sessiz YürüyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin