Bölüm 13 Eve Dönüş

51 2 0
                                    

Çok yoruğundum Onlarca işkenceye Maruz Kalmıştım..

Sonunda Eve Gelmiştim Kapıdaki Gül Çoktan kurumuştu..

Demir Kapıyı Açmak Biraz Zamanını Almıştı Arabayı İçeri Aldıktan Sonra Demir Kilid İle Tekrar Kilitlemiştim..

Resturantın O Toprak Yollarında Yürüyordum Kapıyı Açarken Bile Çok Yorgun Ve Bitkindim Kapıyı Açtığımda Yere Yığılmıştım..

Sonradan anladım Sol Ayagımdan Vurulmuştum kanlar Akıyordu Hemen İlk Yardım Çantasını Getirdim fakat Onlarla Olacak İş Degildi Hemen

Bıçağı Tüpte Isıttım ağzıma Bir Plastık Sünger Şeklinde Bir eşya Almıştım Derime Soktugum Zaman Kızğın Demiri Muazzam Bir Acı Vermişti Mermiyi Cıkartmıştım Hemen Yarayı Temizledim İlacı Döküp Kapatmıştım Yarayı Ayagımı Hissetmiyordum Tüpü Kapatıp Dışardaki Sedire Uzanmıştım Acıya Daha Fazla Dayanamayıp Bayılıyordum Gözlerim Kapanıyordu..

O Acı Anlatılmazdı O Kızgın Demirin Bacağına Girmesi Nasıl Bir Duyguydu Her Tarafımı Yakmıştı Peki O Mermiyi Nasıl Hissetetmemiştim..

Bacağımdaki Ağrı Sanki Onlarca Kızgın Közün Ayagımda Söndürulmesi Gibiydi Çok Acı Veriyordu Yarayı kapatmama Ragmen Hala Kan Akıyordu Beynim Yanıyordu Bu Nasıl Bir Acıydı...

Sonunda Bayılmıştım Peki Gözlerimi Ne Zaman Açacaktım..

Bacağım Sakat Kalacakmıydı ?

Sessiz YürüyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin