Bölüm 3 Ormanda Dehşet

126 6 2
                                    

Evt Tam Bir Hafta Oldu Abla iyileşmişti Gayret iyi durumdaydı sizlamasi Dışında hicbir agrisi yoktu..İçeri geçip çekmeceden bulduğu sigara paketinden 1 tane alıp bulduğu paketin içindeki çakmakla Yaktı ve içmeye başladı benim sigara ile uzaktan yakından alakam yoktu bende ablanın karşısına oturdum Dertleştik bir süre, Gerek salgından, hastaliklardan bahsetti onlarca İnsan Öldürdüğü nü söyledi bana artık normal geliyordu bana Peki senin hikayen ne dedi Uyandıgımda hastanede olduğumu arabayla kaçtıgımı ve seninle benzinlikte karşılaştıgımı Söyledim Biraz Konuştuk Konuşurken Aşagıda Bulunan Kerem Koşun diye ses geldi Aşagı indiğimizde Cam Kırılmış Keremin Bacaklarını O insan yiyen Zombiler parçalıyordu Abla Yukarda Koşş diye ses geldi zombiler birden bire bize baktı ve bize doğru gelmeye Başladılar ben dona Kalmıştım yardım eden birinin bizi doyuran,güvenli barinak veren birinin Bizim için onca şey yapan değerli birinin gözümün önünde çaresiz bir şekilde ölmesi beni donduran işte buydu Zombiyle aramda 6 adim kalmisti olecek miydim bu kadar yaşama m bu kadar tesadüf bana fazlaydı ölecektim herhalde Abla çabuk Gelll !! diye Bagırınca bir dostum olduğunu daha farkettim Zombiyle aramizda 2 adim kala abla beni tutup çekti ve oradan uzaklaştık ilerde ormana giden gizli geçit vardı geldiğimiz yoldan hızlıca koşarak geri Çıkacaktık koridorda koştuk ve kapiyi açmak lazimdi ama Oda Sadece Keremde Vardi oda zombiler tarafindan Yeniyordu Abla Burda Kalmami birazdan Geleceğini söyledi koşarak koridora gitti ilk başta zombileri kendine çekti ve kare seklindeki koridordan koşarak keremin parçalandığı yere döndü paramparça olmuştu karnını deşip hiç bir sey birakmamislardi karni bomboştu.. anahtarı parçalanmiş pantolandan alip hizla Bana Doğru geliyordu kapiyi açtı ve ormanın Icine gelmiştik abla arabanin bu tarafta oldugunu koşmamı söyledi biraz ilerde araba görünüyordu arkamizda Kimse yoktu, abla yorulmuştu ağacın gölgesine oturmuştu etrafta ikimizden başka Kimse Yoktu Ablaya Çabuk Kalkmasını arabanın ilerde olduğunu söyledi Bende Ilerde Bulunan bir Pariltiya Doğru ilerledim bir kolyeydi Arkamı döner dönmez Ablanın arkasında bir zombi kolunu ısırdı abla Ölüyordu ardından 2 zombi bana Doğru ilerliyordu ben Bırakmıştım yere oturmuş ağlıyordum ölmek istiyordum ölmekkk Abla Ölüyordu aslı abla Ölüyordu 2 zombi boynunh parçaladı daha sonra kalbinin olduğu yerden başlayarak Parçalıyorlardı etleri dışleriyle ablada Ses yoktu ya ses yoktuuu Ölmüştü Lanet olsun Ölmüştü Bende Ölecektim Ama Önümde kardeşim elif vardı hayalmiydi Bana şu sözleri söyledi Abi Beni kurtarmaya Gelecekmisin ? Ailemi Unutmuştum en değeeli hazinemin yerini yeni bulmuştum Bir Den ayagı Kalktim ve arabaya doğru Koştum arabaya bindim Ve Gideceğim Yer Evimdi..

Sessiz YürüyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin