6.rész +18

1.5K 82 6
                                    


Jimin P.O.V

A vér is megfagyott bennem. Kitágult szemekkel bámultam az előttem állót. Nem számítottam arra,hogy Jungkooknak pont most kell erre jönnie. Őszintén kurvára beszartam attól a nézéstől amit felém mutatott. Ilyesztő volt. Szerintem most ha lehetett volna szemmel ölni már rég halott lennék.

 Szerintem most ha lehetett volna szemmel ölni már rég halott lennék

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A nézése annyira megrémisztett,hogy azonnal el néztem máshova.

Pár perc csend után megszólalt.
-Te mit keresel itt?-kérdezte azon a kurva sexy mély hangján,ami azonnal beindította a fantáziám,hogy vajon milyen lehet a hangja ha nyög? Jézus Jimin mire gondolsz. Épp akkor amikor itt áll előtted és megölni készül a tekintetével? Vagyis hát remélem,hogy csak azzal...
-Nos?-kimért lépésekkel közeledett felém,én meg olyan tempóban hátráltam. Egy hirtelen mozdulattal belökött a szertárba. Becsukta maga mögött az ajtót,majd felkapcsolta a villanyt. A hirtelen fénytől össze húztam szemeim és csak Jungkook közeledő énjét láttam. Másodpercek után a szemem hozzá szokott a fényhez, majd amikor már rendesen láttam,körbe néztem. És ezt láttam:

 És ezt láttam:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Öhm...ez valójában egy szeksz szoba? Ne már ilyen hülyét mint én,hogy nem vettem észre. De nem is láttam semmit szóval,hogy is láthattam volna meg? Na mindegy. Térjünk a lényegre. Jungkook belökött ebbe a szobába és most kurvára egy perverz vigyorral a képén közelít felém...ami annyit jelent,hogy...
Na neeeem..biztos,hogy nem én erre még nem vagyok felkészűlve. Bár ezt őt szerintem egyáltalán nem érdekli.

Hátráltam és védekezés képpen a kezem melkasom elé emeltem,bár nem sokat segít de azért na. Óvatosnak kell lenni.
Amikor már elég közel volt hozzám,egy hirtelen mozdulattal az ágyra lökött és fölém tornyosúlt. Kezeim össze fogta és a fejem fölé tette azokat,hogy ne tudják akadályozni munkálatában.
Szemeiben vágyat véltem felfedezni,ami lassacskán de kezdett engem is beindítani.
Lassan közelített felém félig behunyt szemmel. Éreztem ahogy ajkai súrolják enyémeket. Istenem csókoljon már meg. Mintha a gondolataimban olvasna,azonnal szenvedélyesen kezdett el csókolni. Nyelvével végig simított alsó ajkamon,gondolom bejutást kérve,amit nem adtam meg neki,ezért a szabad kezével rámarkolt farkamra,ami egy nyögést váltott ki belőlem,majd kapva az alkalmon bedugta nyelvét a számba. Hosszú percekig faltuk egymást,mikor áttért nyakamra. Tépte,szívta,harapta ahogy csak bírta,nekem pedig iszonyatosan tetszett. Éreztem,ahogy a kis Jimin már éledezik és nem hiszem,hogy sokáig fogja bírni.
-Idefigyelj babyboy...-suttogott a fülembe.-Elengedem a kezed ha jó fiú leszel.-erre csak bólintottam egyett. Elengedte a kezem ,majd a pólóm alá nyúlt és hasam kezdte el símogatni.
-Hmmm...nem is tudtam,hogy kockás a hasad babyboy...-hah csodálkozz csak,ezért meg dolgoztam ám de keményen.
-Háth... ezhérth... megh
... kelleth... ámh dolghoznhi...-alig  tudtam neki elmondani ezt pár szót,annyira fel voltam már izgulva. Azt akartam,hogy hozzám érjen és hogy ki tömjön azzal a méretes farkával,amit az előbb még szopkottam mint egy nyalókát.
-Csak nem fel van izgulva a kicsi Jimin?-ismét az a perverz vigyor. Anyám komolyan mondom,hogy a síromba visz ez a pasi.
-Deh...ésh... ah..babyh...boyhod márh... nagyonh... kivánh...-erre csak szét tépte a pólom majd ismét nyakamra tapadt. Lejlebb haladt kulcs csontomra, majd melkasomra. Bimbóimmal eljátszadozott egy kicsit majd tovább haladt. Elért nadrágom szegélyéhez és lerántotta nadrágomat boxeremmel együtt. A hideg levegő miatt libabőrös lettem és nyögtem egyet. Farkam szépen alhasamra simult és éreztem már elő nedvemet,ahogy végig folyik. Lepillantottam Jungkookra,aki szájával közelített a farkam felé. Először csak nyelve hegyével nyalogatta makkomat, ami kurva jó érzés volt. Nyögdécseltem mint egy rossz kurva.

Egyszer csak egy bekapta egész hosszomat,én meg 3 oktávval feljebb be nyögtem egyet. Rögtön gyors tempóban kapcsolt,én meg éreztem,hogy már a határon vagyok. Ezért hátam ívbe feszült és próbáltam valahogy Jungkooknak jelezni,hogy mindjárt robbanok.
-Ah...Jungh...kookhh..énh..ah...mind--nem tudtam befejezni mert abban a pillantban elélveztem.

Jungkook az összes gecimet lenyelte és úgy mond le tisztított,hogy ne maradjak mocskos. Fel kelt és rám nézett,majd megszólalt.
-Ez volt a büntetésed első része babyboy.-majd fölém tornyosúlt,megcsókolt és elment.
Nem értem,hogy érti azt,hogy a büntetésem első része?
Akkor mi lesz a második?

Hellóka!
Itt is lennék a 6.résszel.
Remélem tetszett ez a +18-as tartalom❤❤

My Maffia King-JikookNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ