Jimin P.O.V.
-se-semmi...
-Én is úgy gondoltam.-majd vissza hajolt a helyére és mentünk tovább.
Egész úton csendben voltunk. Nem mertem ránézni sem,nem méghogy hozzá szóljak,olyan kínos volt ez az egész szituáció.Egyszer csak megállt egy étterem előtt és kiszállt én meg értetlenül néztem rá de gondoltam,hogy nekem is ki kell szállnom,ezért kiszálltam. Ki szálltam és Jungkook se szó se beszéd megfogta a derekam és magához rántott egy szenvedélyes csókra. Meglepett,hogy csak így le kapott egy elég nyílvános helyen,de tetszett. Elég hosszúra sikeredett csók volt. Az eddigi eltöltött idő alatt még soha nem volt ennyire szenvedélyes és érzéki egy csókja.
Ezután bementünk az étterembe és már jött is a pincér.
-Jó napot Mr.Jeon...jöjjön az asztalt már elkészítettük.-húúúú de illedelmesek itt,nem mint én. A pincér elindult,mi meg utánna mentünk.
Egy gyönyörű szép asztalhoz vezetett bennünket. Fehér terítő egy kis pirossal kombinálva,rajta gyertyákkal és a közepén egy csokor vörös rózsával.
Jungkook illedelmesen kihúzta nekem a széket,én pedig leültem,majd ő is helyet foglalt előttem.
-Na tetszik a meglepetés?-kérdezte egy pár másodperc után.
-Nagyon...köszönöm.-és ekkor egy könycsepp gördült le arcomon,amit rögtön letöröltem nehogy Jungkook észre vegye.
-Nincs mit szívem.-kitágult szemekkel néztem rá. Nem értettem miért mondja azt,hogy szívem amikor nem is járunk.
-Mi az?-mondta egy mosoly kíséretében.
-Se-semmi...-lehajtottam a fejem és az asztal terítőjével kezdtem el játszadozni. El mosolyodtam. Hisz még soha senki sem mondott nekem ilyen kedves szavakat. Még a szüleim se. Apropó kiváncsi vagyok az apámra,hogy mi történt vele. Nem tudom meg-e kérdezzem Jungkookot? Nem az nem jó...de muszáj lesz. Vettem egy mély levegőt és remegve ugyan de szólásra nyitottam a szám.
-Jungkook...
-Hmm?
-A-az apámmal....mit csináltál?-és az étlap lapozgatásával le állt,majd lassan rám emelte éjfekete szemeit,amik most nem kedvességet sugároztak,hanem düht.
-Mégis miféle kérdés ez?
-É-én csak szeretnék választ kapni a kérdésemre...-itt már kicsit magabiztosabb voltam.
-Semmi.közöd.hozzá.-minden szónál megállt és úgy mondta végig a számomra elég fontos információt. Kész voltam a vérem csak fel fort a dühtől,és úgy éreztem ha nem fog most választ adni a kérdésemre,akkor nem tudom,hogy mit csinálok,de biztos,hogy nem állok jót magamért. Rácsaptam az asztalra és Jungkookra néztem,aki még csak meg se rezzent és tovább nézett.
-Mi az hogy semmi közöm hozzá,hisz az apámról van szó!!-elég hangos voltam így mindenki minket kezdett el bámulni.
-Fejezd be mindenki minket néz.-most komolyan ezzel foglalkozik?
-Nem érdekel. Tudni akarom,hogy mit csináltál az apámmal!!! Az anyámat kinyírtad,én mégis itt ülök veled és vacsorázok,pedig bosszút birnék állni azért amit tettél te szemét! Ennyit megérdemlek.-és itt lefagytam. Mindenki hallotta,amit mondtam és ráadásul ocsmároltam Jungkookot is.
-É-én ne-nem-
-HALLGAS!!!-és ezzel megfogta a karom és a kocsiba rángatott,majd nagy gőzzel elindultunk haza.
Istenem mit tettem...Helló!
Itt is vagyok az új résszel,remélem tetszett❤❤❤És még:
Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kivánok❤❤❤🐰🐰
STAI LEGGENDO
My Maffia King-Jikook
Storie d'amorePark Jimin élete fenekestül felfordul amikor is egy este arra érkezik haza,hogy a szüleit meg gyilkolták.Ráadásul nem is akárkik, pontosabban akárki...méghozzá Jeon Jungkook a legnagyobb maffia vezér egész Busanban.Jungkooknak megtetszik Jimin,ezért...