13.rész

911 68 4
                                    

Jimin P.O.V.

-Istenem...Nem hiszem el,hogy ez velem  történik...-dünyögtem magamban miután kellő kép össze szedtem magam. Olyan szar az egész életem.
A szüleim meghaltak egy olyan gyilkos kezei által,aki ráadásul egy perverz idióta.
De az a baj,hogy én ebbe a perverz idiótába szerelmes lettem.
- Nem, nem ,nem és nem...én nem szerethetek bele az elrablómba!-dobáltam magam az ágyon és sírást színlelve hisztisztem.Olyan vagyok mint egy hülye ideg beteg,aki nem tud magával mit kezdeni.
Kitombolásom után hátamra feküdve kezdtem tanulmányozni a plafont majd az álomvilág kerített  hatalmába,mivel elég fáradt voltam.

*2 órával később*

Ajtó nyitódás zavarta meg gyönyörű álmom,ahol épp Jungkookkal dugtunk.
Lassan kinyitottam pilláimat és nyújtózkodni kezdtem,de amikor lepillantottam a nadrágomra...hát mit nem mondjak jól fel voltam ám izgulva. Mintha valaki sátrat állított volna ott a gatyámba akkora volt a merevedésem. Gyorsan egy takaróért nyúltam majd letakartam a zászlómat.
-Nem kell eltakarni,már láttam.-a hang irányába fordultam és hát kit láttak szemeim. Na kit? Hát persze,hogy  Jeon Jungkookot.
Szemet forgatva fordultam meg jobb felemre és az ablakon kifelé kezdtem bámulni a madarakat,akik épp a fán ölelgették egymást. Ezen elmosolyodtam. Eszembe jutott,hogy kiskoromban mennyit szerettem a természetben lenni. Annyira imádtam a madarak csicsergését,a fák susogását hallgatni és a amikor a hideg szellő végig járta a testem,az annyira jó volt.
-Először is ne fordíts nekem hátat,másodszor ne forgasd rám a szemed a harmadik pedig,hogy szeretnék veled beszélni.-törte mega csendet Jungkook.
-Nem akarok veled beszélni...hadj békén...- mondtam már-már könnyeimmel küszködve.
Ekkor hirtelen Jungkook karomnál fogva megfordított és felém kerekedett.
Kapálózni kezdtem de kezeim lefogta, még akkor sem voltam hajlandó megadni magam szóval elkezdtem rángatni magam,hogy kitudjak szabadulni szórításából de nem ment mert annyira erős volt,ekkor hirtelen rámarkolt férfiasságomra majd abban a pillanatban abba hagytam a mozgolódást és egy hatalmas nyögést hallattam .
-Ah...Jungh..kookhh...ah...neh....-próbáltam egy normális mondadot kimondani de nem ment mert annyira jól esett amikor elkezdte simogatni zászlómat.
És ebben a pillanatban abba hagyta majd elkezdett nekem itt szövegelni.
-Jimin...én sajnálom....Nem akartam semmi rosszat. Nem akartalak bántani csak aznap nagyon felcsesztek a munkán is és plusz még te is flörtöltél a szobalánnyal. Tényleg ne haragudj.-mondta ezeket a szjavakat mindvégig a szemembe  nézve és....láttam rajta,hogy bánja amit tett.
Elfordítottam a fejem majd ismét az ablakot bámultam. Jungkook államnál fogva vissza fordította a fejem majd lágyan megcsókolt. Először nem akartam viszonozni de aztán feladtam és viszonozni kezdtem a csókot.
Nem értem,hogy miért ilyen gyengéd velem,amikor én csak egy senki vagyok.
Nem tudom elhinni,hogy egy ilyen kegyetlen gyilkosnak vannak érzései.
Amikor ajkaink elváltak egymástól Jungkook ismét a szemembe nézve azt mondta hogy:
- Szeretlek Jimin.
Tágra nyílt szemekkel bámultam rá. Nem hittem el amit mondott. Nem,egyszerűen nem. Ez nem lehet igaz. Hogy szerethet egy ilyen embert mint én. Még csak nem is vagyok szép se semmi.
Nem válaszoltam neki csak egy halvány mosolyt mutattam felé. Homlokomra puszilt,majd szép lassan felkelt és elhagyta  a szobát. Az ajtóban még annyit mondott,hogy estére vár a szobájában szeretne romantikázni egy kicsit. Erre a mondatára felkuncogtam egy kicsit mire ő is elmosolyodott. Majd mikor kiment akkor elkezdtem azon agyalni,hogy most valamit kellenne kezdeni ezzel a pitonal itt a gatyában mert már nem birom.
Lassan lehúztam a nadrágom,alsómmal együtt,majd kezemet testemen végig csúsztatva ráfogtam farkamra. Szememet becsuktam a jó érzésre.
Húzogatni kezdtem kezem férfiasságomon majd akaratlanul is de Jungkookot képzeltem el ahogy épp a farkammal játszik. Először  csak makkomat nyalogassa nyelve hegyével,majd az egész farkam bekapja. Felnéz rám azokkal a gyönyörű szemeivel engem ezzel az őrületbe kergetve. Ahogy ez mind a szemem előtt van érzem,hogy már  nem sok van hátra ezért gyors tempóba kezdek és kéjesen  nyögni kezdek.
Ekkor ismét Jungkook képe ugrott be ezért még gyorsabb tempóba kezdtem és már éreztem,hogy vége én mindjárt robbanok. Így is volt Jungkook nevét  nyögve élveztem el.

Jungkook P.O.V.

Anyám milyen naiv egy kölyök. Pft bevette ezt az egész szeretlek dolgot pedig egyáltalán nem érzek iránta semmit csak  gyülöletet. A szülei tönkre tették az egész életem és ezért a drága Jimin fog megfizetni. De azért egy éjszakát eltöltök vele,mert az a segg....uh olyan senkinek nincs,utánna pedig megkínozom egy kicsikét majd pedig megölöm. Jó kis terv.Hm ügyes vagy Jeon.

Jaj Jimin nem is tudod,hogy még mi vár rád,de majd meglátod.

My Maffia King-JikookOnde histórias criam vida. Descubra agora