Jimin P.O.V.
-Nem.-már századjára túrom fel a szekrényem és aaaahhhhh nem találom a megfelelő rucit az estére,mivel Jungkook el akar vinni valahova és csak annyit mondott,hogy legyek kész 8-ra és hogy ne legyek túl elegáns... de basszus egyáltalán hány óra mert Kookie majd mér-várj mi??!!!! Kookie??!!! Mióta is kezdtem én el becézgetni?!!! Úristen nem vagyok normális!!! Na de nem is csodálom mikor egy ilyen őrűltel élek nem is tudom mióta...na de mindegy is keressünk egy jó rucit és aztán készüljünk fel az estére.
Nos jó bő óra után sikerült megtalálni ezt:
Nem túl elegáns de nem is egyszerű.
A tükör előtt állva bámultam magam.
Annyira furcsa vagyok...amióta Jungkookkal élek azóta úgy érzem,hogy minden más...teljesen megváltozott az egész életem...nem tudom de mintha kezdene tetszeni ez az élet...mintha kezdenék vonzódni Jungkookhoz...igen bevallom tetszik...jól néz ki,helyes és velem különös módon de kedves,amikor nem mérges.
Ajkamat harapdálva néztem magam a tükörben és gondolkoztam.
Ám gondolat menetem az ajtó nyitódása zavarta meg. Hátra pillantottam és Jungkook állt ott. A lélegzetem is elállt amikor megláttam,hogy milyen eszméletlen jól néz ki.Tátott szájal bámultam az előttem állót. Szóhoz sem tudtam jutni. Végig néztem tetőtől talpig,és amikor az arcára néztem akkor megláttam azt a tipikus Jungkookos vigyorát.
-Tetszik amit látsz babyboy?-elpirulva fordítottam el fejemet a másik irányba. Nem akartam,hogy lássa mennyire zavarban vagyok tőle.
Lépteket hallottam és amikor újból előre néztem akkor nagyon közel volt Jungkook hozzám...ajkaink csak pár centire volt egymástól...megszeppenve néztem hol ajkait,hol szemeit amik csak tüzeltek a vágytól.
-Gyere menjünk-fogta meg kezem és elindultunk a garázsba,ahol egy fekete nagy limuzin volt. Abba beszálltunk és útnak indultunk a helyre ahova el akar vinni. Egész úton csak őt bámultam és közben elég mocskos dolgok jutottak eszembe.
Miket tudna csinálni azokkal a hatalmas kezeivel, a nyelvével körbe pásztázná az egész testem,na és a farka...az pedig kitöltene teljesen.-Megérkeztünk!-Jungkook hangja szakított ki mocskos gondolataimból.
Kiszáltunk a kocsiból és egy étterem előtt álltunk meg.
Bementünk erre a puccos helyre majd az egyik asztalnál helyet foglaltunk ami gyönyörű volt. Az asztalon rózsák,pezsgő,gyertya. Hjaj olyan romantikus.
BẠN ĐANG ĐỌC
My Maffia King-Jikook
Lãng mạnPark Jimin élete fenekestül felfordul amikor is egy este arra érkezik haza,hogy a szüleit meg gyilkolták.Ráadásul nem is akárkik, pontosabban akárki...méghozzá Jeon Jungkook a legnagyobb maffia vezér egész Busanban.Jungkooknak megtetszik Jimin,ezért...