Jimin P.O.V
Megfogta a kezem és maga után húzott,de olyan sebességgel,hogy az hihetetlen,azt hittem,hogy majd felbukok. Mivel Jungkook magasabb tőlem,ezért a lábai is hosszabbak mint az enyémek,így a tempót tartani vele elég nehéz volt.
Kb pár másodperc alatt értünk a garázsba azt hiszem,ahol 3 kurva drága autó volt. Kikerekedett szemekkel bámultam az autókat,amikor is Jungkook szólásra nyitotta csodás ajkait.
-Válassz...-miiii?? Hogy én válasszak kocsit? Na neeee....én ezek közül nem tudok válogatni. Azt se tudom melyik milyen fajta.Lehajtott fejjel fordultam Jungkook felé.
-Jungkook....
-Mi az?-vágott szomorú arcot az én kis nyuszim. Jaj megzabálom. Na jó Jimin ne fangörcsölj.
-Hát...az,hogy én nem tudom milyen fajták ezek a kocsik...-szégyenemben az arcomat kezembe temettem.
Egy meleg kezet éreztem meg enyéimen,amik lassan elhúzták azokat,hogy arcom ismét látszódjon.
-Hé csak ennyi a baj?-felnéztem rá és láttam ismét azokat a cuki fogait.
Nekem is mosolyognom kellett.
-Na gyere majd elmagyarázom mi melyik.-megfogta a kezem és egy fekete kocsihoz húzott.-Ez a Mercedes.-Úristen ez gyönyörű. Csak bámultam a kocsit és szóhoz se jutottam. Tovább mentünk és egy olyan lilás kocsinál álltunk meg.
-Ez a BMW.-ehhez sem volt szavam. De volt még egy utolsó.
Az pedig zöld volt.-Ez pedig a Lamborghini.-hogy?
-Ugye csak viccelsz velem?-kérdeztem tőle nagy szemekkel.
-Most miért?
-I-ilyet csak a Tv-ben és az interneten láttam de élőben még soha. Honnan van ennyi pénzed??
-Az titok.-a mutató ujját szája elé tette és rám kacsintott. Gyorsan el pillantottam mert olyan zavarba ejtő volt.
-Nos? Melyik legyen?
-Az.-mutattam a Lamborghinire.
-Rendben akkor gyere.
Beültünk a kocsiba és Jungkook beindította azt. Elindultunk valahova.
-Jungkook,hova megyünk?
-Mondtam már meglepetés...
-Oké.-az ablak felé fordítottam a fejem és kinéztem rajta. Gyönyörű volt a táj. A fák lombossak voltak és nagyon egybe voltak olvadva,a virágok is ki nyíltak és fű is zöld színben pompázott. A nap sugarai besütöttek az ablakon és melengedték arcomat. Lehunytam pilláimat és át adtam magam az élvezetnek. Észre sem vettem de bealudtam,Jungkook hangja zavarta meg álom világomat,ahol épp én meg ő khm.
-Cica ébredj...megérkeztünk...-nem voltam hajlandó kinyitni a szemem. Gondoltam játszom vele egy kicsit. Hirtelen megéreztem puha ajkait. Nem bírtam ki de muszáj volt viszonoznom a csókot.
-Na milyen gyorsan felébredt valaki...-huncutul el mosolyodott és egyik kezét éreztem meg tagomon. Hm látszik,hogy be van indulva.
-Ahhh...-akaratlanul is de kiszaladt egy nyögés ajkaim közül.
-Csak nem tetszik?-suttogta fülembe. Beharaptam alsó ajkam és ki nyitottam a szemem.
-Na végre,hogy kinyitottad a szemed.
-Undok...
-Hogy mondod?-felhúzta egyik szemöldökét. Olyan sexy ilyenkor.
-Se-semmi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Maffia King-Jikook
RomantizmPark Jimin élete fenekestül felfordul amikor is egy este arra érkezik haza,hogy a szüleit meg gyilkolták.Ráadásul nem is akárkik, pontosabban akárki...méghozzá Jeon Jungkook a legnagyobb maffia vezér egész Busanban.Jungkooknak megtetszik Jimin,ezért...