Bugün ki Müziğimiz ⬇
Pera: sensiz ben
Oy sayısı az olabilir size kalmış bir seçenek. Ama lütfen Yorum yapın lütfen ⬇Nefes'den:
N: Karın mı?T: Evet. Ne kadar güzel değil mi? Benim yüzümden öldü. Ben onu kovalamasaydım o hamile haliyle.
N: Hamile haliyle ne?
T: Ölmicekti.
N: Peki neden kovalıyordun.
T: O gün ben Telefonumla uğraşıyordum. Oda gelip elimden kaptı. Onun ve kızımız için Hediye Sipariş verecektim. Telefona bakmadan gerisin geriye koşmaya başladı. Bir arkasına bakıyordu, bir de bana. Sonra işte o lanet olası jip çarptı.
N: Gerçekten zor bir durum.Aa şurdaki şey ne ayıcık mı? Dolabın üstünde hemde.
Ayağı kalkıp Bacağı azcuk sallanan sandelyeye bindim. Tam ayıcığa ulaşıyordum ki.
Tahir'den :
Nefes birden ayağı kalkıp, o ayıcığı almaya gitti. Bindiği sandelyenin bacağı sallanıyordu. Ve tamda düşündüğüm şey oldu. Kucağıma düştü. Gözleri Beni esir alıyordu, ne kadar olmamaya çalışsamda. Bana Su gibi bakıyordu. Saf ve Temiz. Güzelliğini daha yeni farketmiştim o haki yeşili gözlerine bakarken. Birden o anın etkisinden çıktım. Nfes'te öyle.N: Ş şey ben.... Şey.
T: T tamam yanlışlıkla oldu. Ben gidiyorum istersen gelirsin burda kalamazsın zaten.
N: Neden?
T: Abimle yengem Kavga etmişler.
N: Neden?
T: Hay Neden kadar..... Tövbeeee! Ben gidiyorum.
N: Gelirim Beeeeennnn.
Odama girip Komidindeki kitabı elime aldım. Özdemir Asaf'dan şiirler kitabını okuyordum.
Nefes'den :
Tahir gittikten hemen sonra odaya Mustafa abi geldi.Mu: Bacım, ne oldu bir şey mi unutmuşsun.
N: Yok, yok unutmadım. Şimdi gidiyordum zaten.
Deyip ordan tüydum. Tahir'in odasının kapısını açıp, arkamı dönük bir şekilde içeri girdim.
T: Nefes!
N: Ayy! ödümu patlattın.
T: Ne oldu.?
N: Abin...... Abin geldi!
T: Tamam, sen burda yat. Bende koltukta yatayım.
N: Ama bir yerlerin tutulursa.
T: Bana bir şey olmaz.
Deyip,koltuğa yattı. Bende yatağa girdim. Yastığı onun vanilya kokusu sarmıştı. Ne kadae güzel kokuyordu. Galiba bu adamda beni ona çeken bir şey vardı.
HAYDİ HAYIRLISI OLSUN!
🌸 🌸
GÜZEL VE BİR OKADARDA NEFTAHI BOL BİR BÖLÜM ILE GELDİM.
SATIR ARASI YORUM YAPMADAN BU SAYFADAN ÇIKMAYIN. YOKSA⬇
👧🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hıçkırık ❣
FanfictionHıçkırıklarım benim için bir hiç bu hayatta• Kalırsa İçinde Bir Derin sızı kalır•