15.BÖLÜM

1.2K 66 4
                                    

NEFES'DEN :
Tahir'in telefonu çalması ile Ayrıldık. Ben diretsemde olmadı. Tahir telefonu açıp konuşmaya başladı. Arayan Mustafa abi idi.

Telefon konuşması
T: Efendim abi.
M: Nerdesiniz oğlum.
T : Geliyoruz abi.
M: Çabuk olun haa.
T: Neden?
M: Gelince Anlarsınız.
T: E tamam.
Telefon konuşması son

Tahir telefon konuşmasını bitirip, bana baktı. Elini işaret edip, açtı.Bende tuttum. Galiba sevmek için, gözle görmek değil, kalple hissetmek gerekir bazı şeyleri...

⚫⚫⚫

Tahirke şuan kapıda durmuş, kapıyı açmaya çalışıyorduk. Bende kapıya yaşlanmış Tahir'in açmasını bekliyordum.

T: Nefes, Kapı çat diye açılınca Düşeceksin, yaslanma.

N: Bir şey olmaz.

Demeye kalmadan kendimi Murat'ın kucağında buldum. Tahir de oda sırıtıyordu şuan. Gülüşü ne kadarda güzelmiş Tahir'in..... Tahirim'in.

T: Ne bakaysun kızım sen öyle?

N: Hiiiiiç.

Dedim iç çekerek. Tam dibimde Taş gibi adam duruyormuş ben hiç farkında değilmişim. Vay be!

M: Yenge kalksan mı?

Hemen Murat'ın kucağında kalkıverdim. Tahirde Sırıtarak içeri girdi. Bende peşinden.

T: Ne oldu abi?

Mu: Küçük kaleli geliyyy.

N: Yaaa, gerçekten miii.

Dedim Sempatiklikle. Tahirde Bana bakıyordu, şuan ki halime

As: He kuzum Hee. Yenge oliysin.

Hızlıca Asiye ablaya sarıldım. Ben küçüklükten beri Bebekleri çok severdim, hatta bir keresinde bizim komşunun bebeğini oyuncak bebek gibi oynamıştım.

T: Saat Kaaç?

N: Niye?

T: Ne niye?

N: Saat niye kaçıyor?

T: Nefes şaka mı yapaysın.

N: Heee, şaka yapayrım.

Hep bir ağızdan gülmeye başlamıştık. Zaten ancak biyle kurtarabilirdim kendimi bu durumdan.

T: Saat kaç? Bu sefer şaka yapmayı denemeyin, yakarum.

Murat kolundaki saate bakıp, Tahire baktı.

M: 11;00.

T: Ula nediysin , ben yarın işe gidiyorum. Hadi ben gittim.

Deyip yukarı çıktı Tahir. Asiye abla, mustafa abi, yangazlar ve saniye hanım onlarda yavaş yavaş dağılmışlardı.
Bende surahiden su içip yukarı odaya girdim.

Tahir'in uyuduğunu görünce Banyoya girdim. Üzerimdekilerden kurtulup duşa giriş yaptım.

---

Duştan çıkıp Dolaptan kıyafet aldım. Bir an arkamda bir Nefes hissettim.... Tahirdi.

T:Çok güzel kokuyorsun.

N: Banyo yaptığım için olmasın o.

T: Akıllıyızda.

N: Tahir, biz unuttuk.

T: Neyi?

N: Hani sen elini kesip....

T: Ha evet. Bıçak felan vardı duur bakaym.

Derin bir Nefes aldım. Şuan onun olmaya hazirdim. Hem yalan söylemişte olmazdık.

N: Tahir, boşver onu.

T: e Nefes....

N: Ben senin olmak istiyorum.

T: Nefes, istemiyorsan.

N: Hayır, şuan gerçekten hazırım.

Tahir bana yavaşca yaklaştı. Sonrası malum......!

SABAH:
Artık Tahirin olmuştum. Ben onun, o benim. Yataktan yavaşça kalkıp çarşafı belime sardım, ve banyoya girdim.
Banyadan çıktığımda Tahir uyanmamıştı. Bende fırsattan istifade odadan çıkıverdim.

Ama aşağıda olanlardan habersizdim.

~15.BÖLÜM SONU~

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.


hıçkırık ❣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin