Sevmek kadar iyi bir şey yokmuş
Aslında...
Ama bazen Sevmek kadar kötü bir şey
Her zaman varmış.
-En sondaki yazıyı okuyun lütfen.--NEFES DEN- (9 ay sonra)
Hayatımın aşkını bulmuştum Annemin sayesinde.Onu sevmiştim, onu tanımıştım Onu ailem bilmiştim.
Şu 9 ay içinde bir çok İnsanla tanışmıştım.
Esma Abla, Ali, Berrak....Bebeklerimiz Doğmuştu bizim.
Biri Kız Biri Erkek.
Kızımızın Adı selin , Oğlumuzun Adınıda kayra koymuştuk.
Saniye Hanım ve Asiye ablam Öğrenince Çok Sevinmişti.
Saniye hanım tabi
Yine söylenmeye başlamıştı Asiye ablama
-bi sen beceremedin, mUstafa Boşa şu garıyı- falan filan.T: Nefesim Nasılsın?
Ha ben size söylemeyi unuttum. Ben Bebeklerimizi Doğururken Çok büyük bir hayati tehlike atlatmıştım. Doktor da Bana Dikkatli olmamı söylemişti.
N: iyiyim canım. Kayra Nerede?
Selin Burda yanımda uyuyordu. En son da Kayrayı Yangazlar almıştı.
T: Ha Yangaz Amcalarıyla Oynuyo.
Selin in ağlamasıyla Onu kucağıma aldım.
İkisde 4 aylıktı.
Minnacık, ufacık bir şeylerdi yeni doğduklarında.
Ama şimdi kime benzedikleri belli oluyordu.Kayra Babası gibi Kehribar Gözlü.
Selin de benim gibi Tahirin deyimi ile Haki yeşili gözlere sahipti.Tahir Birden elimden Selini Aldı. Seline çok düşkündü.
Bir keresinde daha 2 aylıklarken, ben kayrayı uyutuyordum. Selinde yangaz amcalarındaydı.Birden Yangazlar ın odasından çat diye ses geldi. Birde ağlama sesi.
Tahir birden hızlıca aşagıya indi bende peşinden indim.Tahir birden Muratın kafasına vurmaya başladı.
Ben şaşırdı önce, Murat kayıp yere düşmüştü, Selinde buna korkup ağlamıştı. Tahirde selin düştü zannedip muratı dövmeye başladı. Çocuğun yerde olduğunu bile farketmemeişti Dangoz işte.
N: Tahir ya, Ne yapıyorsun?
T: nefes az kıskanma da, kızımı sevecem.
Tahire küçük çaplı bir kahkaha attım. Ne kadar Tatlıydı selini severken.
Benim Merhametli, Altın kalpli, ukala Dangoz sevgilim.BURDA BİTİMEK İSTEDİM. BURDAN DEVAM EDİCEM İLK ÖZEL BÖLÜMDE. ÖZEL OLSUN DİYEĞĞ.
OYLAMAYI UNUTMAYIN.
Aslında Finalin Part 2sini yapıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hıçkırık ❣
FanfictionHıçkırıklarım benim için bir hiç bu hayatta• Kalırsa İçinde Bir Derin sızı kalır•