Umarım severek Okursunuz. Sizleri
Seviyorum. 🌸
Oy ve yorum Yapmayı unutmayın.😘_________________________
Nefes'den ;
Sabah Üzerimdeki ağırlıkla açtım gözlerimi, gövdeme baktığımda Tahir'in kolu ile sarılı idi. Hemen kolunu çektim üzerimden ve ayağı kalktım.T: Ne oluyor lan!
N: Ne mi oluyor? Ya resmen üzerime çullanmışsın!
T: Şey, Ben dün gece bel ağrısına uyuyamadım.
N: Hmm. Anlaşıldı, bir daha olmasın.
Tahir cevap vermeden ebeveyn banyosuna girdi. Hödük işte! İnsan bi ; "Bayanlar önden " der ya! Sinirle ayağımı yere vurup odadan çıktım.
Aşağı indiğimde, bir tek Asiye abla vardı.... Endişeliydi.
N: Ablam, ne oldu?
As: Nefes, Musa Dede geliyor.
N: O kim?
As: Tahir'in babasının babası, yanu Tahir'in dedesi.
N: Niye bu kadar endişelisin ki.
As: Musa Dede buraya 3 seneden beri gelmiyor,biraz kaba bir adam. Ayrıca çok dik başlı.
N: Allahım yaa, Asiye abla, korkucak ve endişelenicek bir şey göremiyorum ben!
As: Nefes, sana bir açıklama yapılmıyor ya, o zaman gelince görürsün.
Oflayıp oradan ayrıldım, yukarı çıkıp odaya girdim. Tahir Hayla çıkmamıştı. Gıcık işte, bilerek yapıyordu kesin!
Hemen gidip kapıya vurdum.N: TAHİRRR, HADİİ AMAAA...... ALOOOOO, DUYMUYON MU?
T: N-Nefes!
N: Ne oldu? iyi misin?
T: Duş başlığı kafama düştü.
N: aç kapıyı!
T: olmaz!
N: Niyeee!
T: Yarı çıplağım çünküü!
N: Ne var üstünde?
T : şortum ve ben.
N: Offff! aç kapıyı!
Tahir gelip kapıyı açtı, kafası kanıyordu. Hemen Lavabo dolabından İlk yardım çantasını alıp Tahire oturmasını işaret ettim. Oda oturdu. Oturmayıp ne yapacaktı. Nefes kaptana laf yok! olamazda zaten. (ego tavan yaptı)
Kafasına tendirityonu sürdüm. Ağzından bir inilti çıkıverdi.
Canını yakıştım. Ama bu yara dikişlikti. Hemen kalkıp doğruldum.N: Tahir, hadi gidiyoruz.
T: Nereye?
N: E hastaneye, dikişlikti bu yara.
T: yok, olmaz!
N: Niye?
T:Çünkü şey! şey.
N: Neyy.
T: Korkuyorum.
Tahir öyle deyince Ağzımdan bir kahkaha koptu. Korkuyo olamzdı değil mi?
---
Tahir itiraz etsede şuan hastanede oturmuş, sıra bekliyorduk. Hiç haz etmiyordum şu hastane kokusundan.
Doktorun çıkıp Tahir kaleli dediğinde, beraber içeri girdik. Tahir titriyordu. Doktor Tahiri oturttu. Sonrası Aaaaaaa! sesleriydi.---
Tahir'in işini halletmiş, arabada eve doğru gidiyorduk. Tahir değişmişti artık yoksa bana mı öyle geliyordu ,belki bende değişiyordum.
Tahir arabayı Bahçeye park etmişti. Bahçede bir araba daha vardı. Tahir hızla içeri girdi. Biri Saniye hanıma tokat atmıştı.
T: HOOOP, MUSA KALELİ, HOOOP.!
Musa: YÜRÜ GİT LAN! SEN BENDEN HABERSİZ NASIL EVLENİRSİN! BEN SANA DEMEDİM Mİ YAREN'LE EVLENECEKSİN!
T: ÇOK BEKLERSİN DAHA, BEN - EVLENDİM!
~12.BÖLÜM SONU~
VE DRAM, DRAM, DRAMMMM!
MUSA İYI OLDU YİAH!
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸YILDIZ AŞAĞIDA....! 👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hıçkırık ❣
FanfictionHıçkırıklarım benim için bir hiç bu hayatta• Kalırsa İçinde Bir Derin sızı kalır•