20.BÖLÜM

1.1K 61 5
                                    

Ah bu sevdaluk Ahh.
Olmiyacak ŞEY Tahirin Başına geldi.
Yok Nefes çocuğu doğurursa ölürmüş.
Ha bi de bu yetmiyormuş gibi Mercan Tahiri hayladar seviyormuş, Bak sen şu işe.
Belliydi Zaten Yelloz Mercan..

Çok konuştum yaa,
Hepinize iyi Okumalar 👋

.......... NEFESTEN..........
Emre gidince hepimiz bir oh çekip kahve içmeye karar verdik. Kahveleri içerken Aklıma Saniye Hanım geldi.
Eyvah! onu orda unutmuştuk. Yok ya belki Polisler bulmuş getiriyorlardır.

N: Tahir!

T: Ne oldu Nefes Bir şey mi oldu?

Dedi Telaşlı bir şekilde. Bende elimi aşağı yukarı sallayıp yok dedim.

N: Başka bir şey oldu!

As: E gız Söyle de Bilek.

N: Saniye Hanımı unuttuk Galiba, Ama polisler de bulmuş olabilir. Eh ama biz yinede polisi arayalım.

Tahir başını aşağı yukarı salladı. Masadan Telefonunu alıp Polisi Arkadaşı Ali'yi aradı.

T: Alo Devrem!
A:Efendim Devrem!
T: Anamı buldunu-
A: Bulduk bulduk. Getiriyoruz.
T : Allah razı olsun Devrem. İyi akşamlar.

Tahir Telefonu kapatıp Masaya geri koydu. Hepimiz ona bakıyorduk.

T: Merak Etmeyin, Bulmuş devrem.

N: Tahir bu devren kim, Ben Merak Ettim? Yani hafif yollu kıskandım. Kız değil dimi?

Tahir gülmeye başladı. Uyuz, niye gülüyor acaba? Sanki çok komik bir şey sordum. Kız mı? Erkek mi? diye sordum.
Komik mi?

T: Erkek Nefesim Erkek.

N: Ohh!

Dediğim Şeyin farkına varıp Domates gibi Kızardım. Diğerleride Kahkaha Atmaya başladı.
Yangazlar bildiğin yerlere yattı. Tahir durumun ciddiyetini koruyup Herkesi susturdu. Kahramanım Benim!

T:Susun ula! Karımı utandırdiniz.

Bende fırsattan istifade Tahire Dışarı çıkabilirmiyim diye Sormaya hazırlandım. Ve sordum da.

N: Tahir

T: He.!?

N: Asiye ablamla Dışarı çıkabilir miyiz.?

Dedim. Eyvah! Asiye ablayıda yakıştım.

T : Nefes Akşam akşam Nereye gideceksiniz?

N: Sabah, Sabah gidebilir miyiz?

T: Yengemle.....Hmmm,Gidin.

Asiye ablaya dönüp çak yaptım. Ama asiye ablamın Mustafa abiyede sorması gerikiyordu.

T: Ama dikkat edin, Nefes bak biliysın, Riskin var.

Dedi. Ama galiba Pot kırdı. Çünkü biz daha Asiye ablamlara söylememiştik. Ve hamile olduğumuda Söylememiştik.

As: Ne riski? Hayurdur?

M: Aynn, Ne risku?Asiyem Sen bağa soracasun unutma.

As: Tamam gocacum, ben saa odamuzda sorarum. Şimdi deyun bakam Ne riski? Gız yoksa hasta misun?

N: Yok abl-

Asiye abla vazgecmeyip lafımi kesti.

As: Hii, kız ince hastalığa mı yakalandunnn!

N: Allah korusun abla.! Yok başka bişey.

As: Ney da?!

N: Hamileyim ve İlk 3 ayım riskli.

As: Uyhh! Nediysın! Hamilesun. Ve risklu.

N: Evet.

T : Aa, haydi nefes sana bugünlük stres yeter,! Haydi!

Sofrdan kalkıp Tahirin peşine Takıldım.Asiye abla İşaret parmağını kaldırıp İleri geri salladı. Galiba bunun hesabını yarin sorucaktı.

SONUNDA BU BÖLÜMUNDE SONUNA GELDİK.

SINIR:
20 VOTE

hıçkırık ❣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin