Melis:seda,seda,seda diye bağrıyordu.
Buket: etraf çok karanlık çok korkuyorum dedi.
Merve: korkma buket dedi.
Birbirlerinin ellerini tutmuşlardı. Biraz daha gittiklerinde çalılıkların arkasında bir ses duymuşlardı.
Ceyda: seda senmisin diye seslendi.
Cevap gelmeyince korkmaya başladılar hızlıca kampa doğru koşmaya başladılar.
Seda:ceyda, melis,buket diye bağrıyordu. Biraz ilerledikten sonra arkasından hızlıca birşey geçmişti. Seda çok korkmuştu.hızlıca koşmaya başladı. Koşarken yamyamların kurduğu ağ tuzağına yakalanmıştı. Seda çok korkmuştu ve korkudan bayılmıştı. Buket,merve,melis ve ceyda kampın oraya geldiklerinde gördükleri manzara karşısında çok korkmuşlardı, çünkü kurdukları çadır yıkılmış,eşyaları etrafa dağılmıştı. Gördükleri karşısında çığlık atmaya başladılar. Seda kendine geldiğinde ağ'ın içinden kurtulmak için uğraşıyordu. Seda korkudan ne yapacağını bilmiyordu ve birden cebindeki bıçağı hissetti,cebinden bıçağı çıkartıp ağı kesmeye başladı. Ağı kesip ağın içinden çıktı. Hava biraz aydınlık olmuştu, sedanın biraz korkusu geçmişti. Etrafına biraz bakındıktan sonra kampa giden yolu hatırlamıştı ve hızlıca kamp'a doğru koşmaya başladı. Sedanın arkadaşları korkudan kampın güney doğusuna doğru koşmaya başladılar. Koşarken önlerine bir dere çıkmıştı.
Ceyda:biraz burda oturup dinlenelim dedi.
Merve:tamam dedi.
Buket: kızlar gelin derede biraz yüzelim dedi.
Melis: tamam dedi ve üzerini çıkartıp dereye atladı. Ceyda,merve,buket'te üzerindekilerini çıkartıp, dereye atladılar. Seda koşa koşa kampın oraya gelmişti ama oda gördüğü manzara karşısında çok şaşırmıştı ve bir o kadar da korkmuş, ceyda,melis,buket diye bağrıyordu.