Arkasına yavaşça yaklaştım ve yaptığım mızrağı defalarca sapladım. Acı içinde yere yığıldı.
Ceyda: sen nerelerdeydin, diye sordu seda'ya.
Seda: benide o ucube kovaladı. Her neyse haydin çıkalım şu nalet yerden, dedi seda.
Merve: tamam gidelim çabukun dedi.
Seda çantasından arkadaşlarının kıyafetlerini çıkartıp giymelerini söyledi. Kıyafetleri giyinip, oradan uzaklaşmaya başladılar.
Yamyam ölmemişti. Yamyamın oğlu sesi takip ederek yamyamın yanına geldi ve yaralı olduğunu gördü babasına nereye gittiler diye sordu yamyamın oğlu, yamyamda oğluna nereye kaçtıklarını işaret etti ve orada öldü. Yamyamın oğlu babasının gösterdiği yere doğru koşarak gitmeye başladı. Seda ve arkadaşları 2 km yol yürüdükten sonra karşılarına araba yolu çıkmıştı.
Seda: yolda biraz bekliyelim hem dinlenmiş oluruz hem de belki bir araba geçer, dedi seda.
Yolun kenarına oturup beklemeye başladılar. Yaklaşık bir saat beklediler ama ne yazık ki ne gelen vardı nede giden.
Ceyda: bir saat oldu hiç kimseler yok burası ne nalet bir yer; diye söylendi.
Buket: sabret gelir illaki birisi, dedi.
Seda ve arkadaşları beklerken yamyamın oğlu onlara yetişmişti ve sırtındaki oku çıkardı. Ceyda'ya doğru fırlattı ve ceydanın sağ göğüsüne saplandı.